Hmm jeg hører nok ellers til blandt de mere forsigtige; men jeg blev alligevel taget røven på for nogen tid siden... Vi havde fået noget 4-FA og jeg havde fået beskrevet det skulle virke som speed med et lille tvist af MDMA - altså første gang jeg prøvede det...
Godt så, efter jeg var færdig med at tude (det lort svier MAX i næsen) skete der ikke rigtig noget og jeg fik et par glas rom og cola... et par steger mere og så gik det egenlig okay... Fik et par glas rom og cola mere og festen var igang stille og roligt..
Der dukker noget GHB op og det har jeg ikke prøvet; men læst meget om og haft lyst til - var endda opmærksom på det er notorisk svært at dosere... Fik en halv coca cola kapsel i et glas juice (nummer 2 ukendt stof på samme aften - flot HR... NOT!).
Gik lidt tid og så havde jeg det super over dejligt - virkelig glad og følte mig som festens midtpunkt... Fik en kapsel mere og fik det som om jeg var fuld - altså bortset fra jeg var helt klar i hovedet... Sådan de velkendte "runde" fødder som alkohol kan bidrage med

Fik sat mig i et mørkt lokale helt alene og nød hvert sekund - det her var virkelig lækkert... På en anden måde end den velkendte (og elskede) MDMA-rus, lidt svært at forklare men jeg følte virkelig jeg havde det godt og nød hvert milisekund...
Nåh fik en kapsel mere lidt senere og så begyndte det hurtigt at blive lidt ubehageligt, svedte som en hest og fik tynd mave... Så begyndte det at være som om jeg var RIGTIG stiv, kunne ikke gå ordenligt, havde svært ved at tale og begyndte at få kvalme... præcis som når man som 17 årig havde drukket en flaske vodka selv hurtigt og nu blev indhentet af de sidste 10-12 shots på rekordtid.
Endte med at kaste op præcis som i ovennævnte situation - og gå/falde op imod byen med de andre og så op til mig selv... Men i modsætning til en kanon brandert, så var hjernen helt skarp - jeg husker alt, hvem der stod hvor, hvem der tørte mit bræk op og hvem der blev ved med at mene jeg skulle med i byen osv. og ikke mindst at jeg ikke kunne styre min krop så en af mine venner gav mig sko på mens en anden holdte mig osv - alt imens jeg prøvede at forsikre dem om jeg var okay, bare lidt omtumlet... men når man ikke kan styre sin mund heller, så er det åbenbart pænt svært... Husker tydeligt turen op til byen, hvor jeg ikke kunne styre mine ben og resten af kroppen bare hang i luften over benene - har set pænt sjovt ud tror jeg.
Nåh men kom hjem, kastede op igen og satte mig på toilettet og faldt i søvn siddende der - heldigvis med bukserne nede for kroppen havde skilt sig af med maveindholdet den naturlige vej... Vågner ved en ven ringer og spørger om jeg er okay, rejser mig så og brækker mig igen... børster tænder og så nogle minutter senere er jeg pludselig 100% frisk igen fra det ene minut til det andet - så går i seng og sover som en engel...
Så heldigvis er det kun stoltheden der blev såret; men skal love for jeg pudset min respekt for stoffer lidt af igen - det var som at være 17 igen, virkelig kamp-hjerne-stiv og helt ude af stand til at kontrollere sig selv... bare med den krølle at hjernen fungerer perfekt imens og hele oplevelsen derfor kunne huskes - ikke rart