Hej FearAndLoathing. Jeg vil ikke anbefale dig at drikke mens du tager svampe. Eller jo, du kan da godt drikke 3-5 øl, men det med at drikke sig hammerfuld samtidig er en dårlig ide. Ihvertfald af hvad jeg har erfaret!
Det foregik således at mig og 3 mates en aften skulle trippe mexi'er da en af mine venner var alene hjemme. Det var skide hygge, vi røg en masse pibe og drak lidt mens vi ventede på at vores svampe skulle ankomme. Da svampene endelig kom, var en af mine kammerater blevet ret fuld. Han holdte dog ikke tilbage med at æde svampe af den grund, hvilket resulterede i at han blev meget psykotisk resten af natten. Den tilstand han var i, egner sig bestemt ikke til at tage i byen. Vi kunne ikke komme i kontakt med ham i mange timer. Han kunne hverken tale eller gå, han var bare blæst. Så mit råd til dig er; gem svampene til en anden gang. Det er alligevel federe at æde svampe derhjemme etc. mens man ryger noget tjald og ellers bare giver den gas. Jeg kan ærligt talt ikke se meningen med at skulle tage i byen på svampe, da det efter min mening bestemt ikke er noget 'party drug'
Beslutter du dig alligevel for at tage i byen på svampe, så hold dig helt sikkert til de 0,5-1,0 gram du nu har. Husk nu ikke at drikke alt for meget, hvis dette ikke er muligt, så vent i det mindste med at drikke dig lam til du allerede kan mærke svampene. Som sagt, det med at være fuld inden man æder svampe er ikke nogen god ide:)
Mvh. Shroom
//EDIT: Forresten, der er en tråd ved navnet 'dagens grinern trip rapport' (Eller noget i den dur) hvor der står skrevet en trip rapport om en der kommer ud for en mindre heldig oplevelse på kombien svampe + alkohol. Den burde du lige læse en tur