Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 124 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Skal vi bruge den nuværende folder, eller lave en ny, og skal vi have politisk opbakning?
Brug den nuværende folder som den er, ingen politisk opbakning. 18%  18%  [ 5 ]
Brug ikke den nuværende folder, der mangler politik. 36%  36%  [ 10 ]
Brug ikke den nuværende folder, men stadig ingen politisk opbakning. 32%  32%  [ 9 ]
Andet (uddyb hvilket) 14%  14%  [ 4 ]
Afgivne stemmer : 28
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Urt skrev:
Jeg stemte den første mulighed, men burde nok have stemt den tredie. Jeg synes Blæste Nico lyder (i sit seriøse svar) til at have fat i rigtigt mange gode ideer. Nico - går du på handelsskolen eller sådan noget :P ?

OT - Dansk Blæserparti :lol:

Jep men lige den her slags har jeg nok lært mest af ved livserfaring :)

Dansk blæserparti's slogan burde være noget i stil med: "Vi er blæsten i dine møller, og vinden i dine hollandske træsko"

8)

Medlem

Blæste Nico skrev:
Urt skrev:
Jeg stemte den første mulighed, men burde nok have stemt den tredie. Jeg synes Blæste Nico lyder (i sit seriøse svar) til at have fat i rigtigt mange gode ideer. Nico - går du på handelsskolen eller sådan noget :P ?

OT - Dansk Blæserparti :lol:

Jep men lige den her slags har jeg nok lært mest af ved livserfaring :)

Dansk blæserparti's slogan burde være noget i stil med: "Vi er blæsten i dine møller, og vinden i dine hollandske træsko"

8)

Uden tvivl haha, men ikke mere OT nu! hehe :lol:

Okay, er der andre som synes om nogle af de her ideer? Evt. andre her på boardet, som også er dygtige/har erfaring til at "sælge varen"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
de links skal ordnes. folk gider sq ikke skrive !"#"%¤%/&&%)(/=)/ osv for at komme ind på én side.

Desuden burde DCF og psy komme på.

- tidspunktet hvornår de skal deles ud bør korrigeres således at det får medieomtale, da mange oplever det samme dag. (Desuden burde medierne informeres om dagen)

Eventuelt kunne der står en opfordring mht. fri hamp march på folderen?

and: hvorfor har du ikke skrevet til KU(de var da de første med legaliser ecstasy?)? og andet end ungdomspartier? måske er det ikke et parti's politik lige nu, at de vil legalisere hash... but who knows?

- Ville det være ulovligt at have en pose med samleobjekter(i form af frø) man ku dele ud til de mennesker der nu engang virker interesserede men ubekendte med det kriminelle milijø? (og derved hashhandel)

Medlem

spiffeh skrev:
de links skal ordnes. folk gider sq ikke skrive !"#"%¤%/&&%)(/=)/ osv for at komme ind på én side.

- tidspunktet hvornår de skal deles ud bør korrigeres således at det får medieomtale, da mange oplever det samme dag. (Desuden burde medierne informeres om dagen)

and: hvorfor har du ikke skrevet til KU(de var da de første med legaliser ecstasy?)? og andet end ungdomspartier? måske er det ikke et parti's politik lige nu, at de vil legalisere hash... but who knows?

- Ville det være ulovligt at have en pose med samleobjekter(i form af frø) man ku dele ud til de mennesker der nu engang virker interesserede men ubekendte med det kriminelle milijø? (og derved hashhandel)

Ideen er skarp, men jeg hvis fokus på frø, kunne gøre dem ulovlige, ville det være et gevaldigt selvmål.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Urt skrev:
spiffeh skrev:

Ideen er skarp, men jeg hvis fokus på frø, kunne gøre dem ulovlige, ville det være et gevaldigt selvmål.

Jeg havde nu også nærmere tænkt mig at have nogen i lommen, hvis der kom nogen voksne mennesker forbi der egentlig gerne ville høre lidt om det. - jeg ville ikke klistre en pose på folderne og dele dem sådan ud :P

Medlem

spiffeh skrev:
Urt skrev:
spiffeh skrev:

Jeg havde nu også nærmere tænkt mig at have nogen i lommen, hvis der kom nogen voksne mennesker forbi der egentlig gerne ville høre lidt om det. - jeg ville ikke klistre en pose på folderne og dele dem sådan ud :P

hahah okay :D

Medlem
Brugeravatar

Hehe nej fordi så ville jeg komme og tage alle folderene ;). Super idé med at lave sammenspil med medierne, men skal lige siges at de stikker folk i ryggen for en femmer, så kan godt være du ikke får den omtale du havde håbet på, og det sagtens kan forværre situationen frem for at gavne den. Men man kan jo self altid prøve. Hvad med eventuelt på landbrughøj skolen, de må da have interesse for planter. Det da et sted at starte.

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
spiffeh skrev:

Selvfølgelig skal tidspunktet for "aktionen" korrigeres, og jeg havde også tænkt mig at informere ihvertfald JP om aktionen i Århus, hvor jeg nok selv deltager. Jeg mener ikke at der skal være en "fri hamp march" reference, for med al respekt så synes jeg det er en rigtig dårlig måde at informere - jeg synes slet og ret det er useriøst.

Jeg vidste faktisk ikke at KU var med på den, det ligner ikke konservativismen at være så langt fremme i skoene, men så igen er Konservative partiet med mest fokus på skatteområdet.

Men det var en god idé at henvende sig til moderpartierne også, skal vi gøre det?

Og nej, det vil ikke være en god idé med frø-uddeling, det kan nemt lyde af opfordring til civil ulydighed.

Efter 16 stemmer er stillingen således, at der bør laves en ny folder, derfor skal der lyde et råb:
Er der nogen der kan og vil lave denne?
For jeg har ikke selv the skills.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Synes vi burde fordele opgaverne lidt, sådan vi evt diskuterer hvad der skal stå i folderen, får det formuleret og gået igennem af mange så vi kan opfange eventuelle "fejl". Når vi har alt materialet synes jeg at nogle med skills indefor design og mediefag burde stå for selve designet, tegninger mm.

Medlem

Jeg følger hvertfald spændt med i denne tråd.. Det helt sikkert:) Jeg går ind for legalisering af hash.

Kunne være fedt hvis man kunne få det trykt i et lille hæfte eller sådan noget:)
Men det får vi at se, om vi på et tidspunkt gør.

Peace out

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Trådstart opdateret:

Crew needed:
Hvis du vil og kan bidrage med enten tekst, statistisk materiale og/eller grafisk assistance (især), så kontakt mig via PM, så samler jeg et udvalg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
fuck i er geniale drenge!!! har ikke noget fakta mæssigt at byde på men hvad med alt det malkavian har lavet? men vil MEGET gerne hjælpe med at dele dem ud og alt det

Medlem

Hvis vi som And siger, vælger at tage medierne med(dette skal kraftigt overvejes, det kunne give bagslag), så synes jeg Jyllandsposten lyder som en god idé. Den er seriøs, men Politikken, Information, Berlinske, Kristeligt Dagblad ville bestemt også kunne bruges :)

Måske skal vi have en talsmand til at tackle medierne? - som ofte har et delvist partisk udgangspunkt..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

and: KU har altid været fremme i skoene og provokere? forstår slet ikke hvad du snakker om.
Desuden and. ungdomspartierne har altså INTET at skulle have sagt, vi skal have fat i "moderpartierne" som du kalder det...

hvad er ideen i at gøre det her hvis vi ikke får medierne med? også derfor vi lige så godt kan fortælle om fri hamp march.

Det kan godt være at And fantasere om at han kommer til at stå i spidsen for hvad der giver udslaget i en legalisering - men det er altså en langvarig proces. Og det her er blot en lille informationskampagne med nogen få mennesker der deler flyers ud.

Desuden - ja facts er gode, OG FACTS SKAL FOR FANDEN VÆRE FACTS!!!!

lad nu vær med at overdrive og sige at hash er uskadeligt. - VU's kampagne med at det var ens eget valg, var efter min mening god - for det er sq hverken sundt eller godt at ryge hash.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er klart også for projektet her! Jeg synes dog I skal høre nærmere hos Cannabisrådet, nærmere bestemt Malkavian herinde fra. Han har længe haft gang i studier af tilgangen til legalisering og jeg er sikker på at han ville kunne gøre den her flyer iøjenfaldende og professionel! Og link klart til hans cannabismyter, jeg har en mor som blev øjeblikkeligt vendt fra "jamen det er jo skadeligt og du bliver bla bla bla har jeg læst et sted engang" til "ja okay, jeg kan godt se det ikke er mere skadeligt end det ene og det andet, brugt med måde"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:
Trådstart opdateret:

Crew needed:
Hvis du vil og kan bidrage med enten tekst, statistisk materiale og/eller grafisk assistance (især), så kontakt mig via PM, så samler jeg et udvalg.

Istedet for at lave et internt crew som laver det for sigselv så synes jeg det skulle foregå nogenlunde åbenlyst her på boardet så alle medlemmer har mulighed for at se og kommentere det, der må gerne komme nogle kommentarer fra forskellige vinkler så vi kan få det tilpasset den almindelige dansker så godt som muligt.

Men self er det godt med et crew, da det er lidt nemmere at holde styr på indputs osv, bare det ikke bliver "diktatur", vi skal have vores eget lille demokrati her sådan at alle kan få sagt deres mening :)

Medlem
Brugeravatar

Kommunistisk fordeling. I skal allesammen lave et søm hver til ¨på mandag så tager vi den derfra :P

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bliver det til noget, eller er idéen blevet glemt i hash tågen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg er helt frisk på og hjælpe med det jeg kan, men for at det her skal kunne komme ordenligt igang så tror jeg at man bliver nødt til og "stikke hovederne sammen" for tror at det er den eneste ordenlige måde at man kan få skudt det hele ordenligt igang. Synes det kunne være rigtig godt hvis man hele tiden havde en tråd ledig så alle brugere kan gå ind og se og kommentere projektet li som du også er inde på Xtreme.

Medlem
Brugeravatar

Når ja sidder faktisk her i min hash tåger, jeg claimede at give mit bud på indholdet til en folder. Kan være jeg kan få min sambo til at designe den's look. Men selvfølgelig kun et bud, hvis folket vil have en ny, det skal jo foregå på demokratisk vis :)

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 124 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]