spiffeh skrev:
de links skal ordnes. folk gider sq ikke skrive !"#"%¤%/&&%)(/=)/ osv for at komme ind på én side.
Desuden burde DCF og psy komme på.
- tidspunktet hvornår de skal deles ud bør korrigeres således at det får medieomtale, da mange oplever det samme dag. (Desuden burde medierne informeres om dagen)
Eventuelt kunne der står en opfordring mht. fri hamp march på folderen?
and: hvorfor har du ikke skrevet til KU(de var da de første med legaliser ecstasy?)? og andet end ungdomspartier? måske er det ikke et parti's politik lige nu, at de vil legalisere hash... but who knows?
- Ville det være ulovligt at have en pose med samleobjekter(i form af frø) man ku dele ud til de mennesker der nu engang virker interesserede men ubekendte med det kriminelle milijø? (og derved hashhandel)
Selvfølgelig skal tidspunktet for "aktionen" korrigeres, og jeg havde også tænkt mig at informere ihvertfald JP om aktionen i Århus, hvor jeg nok selv deltager. Jeg mener ikke at der skal være en "fri hamp march" reference, for med al respekt så synes jeg det er en rigtig dårlig måde at informere - jeg synes slet og ret det er useriøst.
Jeg vidste faktisk ikke at KU var med på den, det ligner ikke konservativismen at være så langt fremme i skoene, men så igen er Konservative partiet med mest fokus på skatteområdet.
Men det var en god idé at henvende sig til moderpartierne også, skal vi gøre det?
Og nej, det vil ikke være en god idé med frø-uddeling, det kan nemt lyde af opfordring til civil ulydighed.
Efter 16 stemmer er stillingen således, at der bør laves en ny folder, derfor skal der lyde et råb:
Er der nogen der kan og vil lave denne?For jeg har ikke selv the skills.