Pas dog på med for mange dage i træk, hold pauser ligesom med psykedelika og helst 3-4 dage minimum. Bivirkninger ved bare en uges hverdagsbrug af store doser kan/vil resultere i ubehag i næsten ligeså lang tid. Jeg plejer at sige at abstinenserne bagefter sådan en tur er stik modsat hvordan du havde det mens det kørte. Dvs. lækker varm behagelig ro/følelhese i kroppen, styr på det hele og helt afslappet. Tag og vend det om så har du kratom når den viser tænder.
Mest irriterende imo er den uro man får i hele kroppen, som restless legs bare over det hele. Kan ikke finde ro og jeg føler jeg skal bevæge mig hele tiden. Når jeg flytter mig, kommer uroen tilbage ligeså snart jeg slapper af igen.
Det er imo værst med ekstrakter såsom krypton.
Men egentligt giver det sig selv at man ikke skal tage et opiat-lignende stof så tit i så store doser

Ang. det med theen så giver det et hurtigere onset ligesom meget andet man opløser i væske før indtagelse. Varmen har ingen eller næsten ingen betydning. Tager gerne en lille bombe i stedet, men det virker lidt langsommere.
Jeg synes altid min søvn bliver bedre, drømmer skønt og meget meget livagtigt hvorefter jeg vågner frisk og udhvilet.