Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg er 15 - snart 16 og interesserer mig meget for psykedeliske stoffer.
For halvandet år siden da jeg var 14, prøvede jeg LSD - det var for tidligt, da jeg ikke rigtig vidste hvad det var dengang, udover at man så en masse farver på det.
Men jeg fik ellers et virkeligt godt trip og følte en meget speciel forbindelse til naturen omkring mig - men ikke noget specielt dybt trip.

Men har siden haft ret dybe oplevelser på blandinger af Dexofan og hash.

Siden har jeg læst rigtig meget på det og går nu meget op i HR.

De fleste vil nok sige at man først er klar når man er omkring de 18 år med at tage psykedeliske stoffer, hvad er jeres mening om det?
Hvor gamle var i selv da i første gang prøvede de her stoffer?

For noget tid siden fokuserede jeg specielt på stoffet DMT, jeg har stadig ikke prøvet det, men efter at have læst mere på det, har jeg tænkt mig at vente et par år endnu med dét stof.

Så er spørgsmålet ellers bare, hvorfor at det ikke er så godt at tage stoffer i min alder? Hvis man har god HR og ved hvad man har med at gøre? Hvad er så risikoen ved at starte for tidligt?

Ved godt det er en masse spørgsmål, men håber i kan svare :)

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det er ikke rirtig til at sætte alder på for det er meget individuelt hvor gammel man er i en alder af atten.
jeg tror at nogen aldrig bliver klar til at trippe, og nogen er det allerede i en tidlig alder.
grunden til at jeg sys man skal lidt op i årene, er at man som teenager tror, at man kan klarer hele verden.
og det voksne og andre siger, det er ihvertfald bare en gang lort. når sindet ikke er færdigudviklet tror jeg det er lettere at blive skadet, i form af psykose eller HPPD - hvilket jeg selv lider af. (altså HPPD)

jeg syntes det er rigtig flot at du går op i HR, men det er der sku ikke særlig mange i din alder der gør, hvilket er endnu et grundlag for at man skal vente lidt. fornuften og forberedelsen bliver nemlig også mere naturlig med alderen. unge mennesker der bare kaster sig ud i det ene, fuldstændig uansvarlige trip efter det andet er jo en frygtelig historie.

personligt kastede jeg mig ud i det alt for tidligt og med alt for lidt, viden om HR. det har resulteret i en læse pause og det er blevet meget mere skønt og betryggende at trippe efter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey Euforiseret. Jeg er selv 15 år gammel, og har prøvet både svampe, dexofan og mdma ( masse andet også, men de 3 specielt ) jeg går også meget op i HR og er altid meget forsigtig med doser osv. Jeg syntes absolut ikke at der er noget galt med at tage psykedeliske stoffer i vores alder, så længe det ikke sker for ofte, og at man er moden nok til at kunne styre det. Tror det handler mest om at sætte sig ordenligt ind i tingene og vide hvor farligt det kan være.

Amfetamin, coke osv kan jeg sagtens tage til en fest, men kommer der svampe på bordet etc er jeg meget mere forsigtig og holder mig altid til et trygt og sikkert sted - mit hjem.

Går ud fra at risikoen for at blive ramt psykisk er større i vores alder da vores hjerne endnu ikke er fuldt udviklet. Når jeg siger " ramt psykisk " mener jeg depressioner osv..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Euforiseret skrev:
De fleste vil nok sige at man først er klar når man er omkring de 18 år med at tage psykedeliske stoffer, hvad er jeres mening om det?

Jeg tror det bedste er at vente til man er omkring de 20-25 år inden man tripper første gang. Jeg ved godt at det er de færreste der venter til de er 25, men jeg tror det er den bedste måde.

Citat:
Hvor gamle var i selv da i første gang prøvede de her stoffer?

Jeg var 18, og tydeligvis for ung.

Citat:
For noget tid siden fokuserede jeg specielt på stoffet DMT, jeg har stadig ikke prøvet det, men efter at have læst mere på det, har jeg tænkt mig at vente et par år endnu med dét stof.

God plan.

Citat:
Så er spørgsmålet ellers bare, hvorfor at det ikke er så godt at tage stoffer i min alder? Hvis man har god HR og ved hvad man har med at gøre? Hvad er så risikoen ved at starte for tidligt?

Grunden til det er at man i så ung en alder oftest ikke har stabiliseret sig i sit liv og sin psyke. Man har ikke lært at stå på egne ben hverken psykisk eller rent praktisk i hverdagen(de to ting hænger som regel sammen). Når man endnu ikke har udviklet disse grundlæggende ting i sit liv, så står man altså meget svagere end hvis man havde fået styr på de ting først. Og lige netop psykedeliske stoffer kan altså facilitere sindstilstande hvor man har brug for en meget høj grad af stabilitet for at kunne klare det på en ordentlig måde, og derfor vil det du kalder "god HR" omfatte at man venter til man er sikker på at man er moden til det(og nej, det kan man ikke vurdere som 15-årig om man er, i den alder kan man som regel klare hele verden når man selv skal sige det). Der er også det aspekt at man i en ung alder ikke kender sin egen psyke så godt endnu, så der kan være nogle alvorlige psykiske ubalancer som man ikke selv har opdaget endnu.

Risikoen ved psykedeliske stoffer er jo at man kommer ud for nogle oplevelser som man ikke får håndteret hensigtsmæssigt og derfor ikke integreret, og i nogle tilfælde kan det tage årevis før man kan leve et nogenlunde "normalt liv" igen. Den risiko øger man dramatisk ved at tage stofferne i en tidlig alder.

Jeg ved godt at tingene ikke er så firkantede, og der er altid individuelle forskelle, men nu har du fået et lille overblik over hvordan jeg ser på det.

Citat:
Ved godt det er en masse spørgsmål, men håber i kan svare :)

Det er rigtigt godt at du tager dig tid til at spørge, i stedet for bare at køre derudaf. Jeg håber så at du og andre som læser dette vil huske at selvom man måske ikke får det svar man håbede på, kan det jo godt ske at der er noget om det alligevel.

Pas på dig selv - Du er den nærmeste til at gøre det!

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Magic Shroom skrev:
Hey Euforiseret. Jeg er selv 15 år gammel, og har prøvet både svampe, dexofan og mdma ( masse andet også, men de 3 specielt ) jeg går også meget op i HR og er altid meget forsigtig med doser osv. Jeg syntes absolut ikke at der er noget galt med at tage psykedeliske stoffer i vores alder, så længe det ikke sker for ofte, og at man er moden nok til at kunne styre det. Tror det handler mest om at sætte sig ordenligt ind i tingene og vide hvor farligt det kan være.

Amfetamin, coke osv kan jeg sagtens tage til en fest, men kommer der svampe på bordet etc er jeg meget mere forsigtig og holder mig altid til et trygt og sikkert sted - mit hjem.

Går ud fra at risikoen for at blive ramt psykisk er større i vores alder da vores hjerne endnu ikke er fuldt udviklet. Når jeg siger " ramt psykisk " mener jeg depressioner osv..

det vil sige at du ikke mener du selv er moden, hvis man altså skal kunne styre det.
Ikke for at angribe dig, men du ryger jo 2 gram galar om dagen i en alder af 15 år, så please pas på. Det er meget tidligt at have et så omfattende misbrug. Du siger selv at du oplever stærkt nedsat hukommelse og koncentrationsevne og søvnbesvær, som følge af hashmisbrug.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheRagingPussy skrev:
det vil sige at du ikke mener du selv er moden, hvis man altså skal kunne styre det..

Enten har jeg formuleret det forkert, ellers er det dig der har læst det forkert. Ihvertfald, mener jeg at jeg ER moden nok til at eksperimentere med psykedeliske stoffer da jeg har læst og eksperimenteret meget med det og føler at jeg har styr på mig selv og min psyke.

TheRagingPussy skrev:
Ikke for at angribe dig, men du ryger jo 2 gram galar om dagen i en alder af 15 år, så please pas på. Det er meget tidligt at have et så omfattende misbrug. Du siger selv at du oplever stærkt nedsat hukommelse og koncentrationsevne og søvnbesvær, som følge af hashmisbrug.

Jeg har forstået som at denne tråd omhandler lidt mere psykedeliske stoffer end hash, så kan ikke se hvorfor du skal til at blande mit hash misbrug ind i det :s

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg vil bare sige, du lever et langt liv, så fuckt det ik alt for meget op nu i en alder af 15år, du har trodsalt ca. 65 år mere at leve i. og hvis du virkelig gerne og bliver nød til det så tag kun svampe, de andre psychedeliske stoffer er altså grumme nogen af dem, personligt mener jeg at svampe nok er det svageste psychedelic, især mexicanske svampe, lad vær at presse grænser med psychedeliske stoffer ( som jeg gør og har gjord ) jeg vil ikke sidde og sige min psyke er bedre end andres, men jeg syntes selv jeg er god til at håndtere vilde trip, og jeg vil bare lige advare om at gå meget op i dose, man når et punkt hvor man virkelig bliver skræmt, og det punkt skal du først ramme om nogle år, hvis du vil gøre mig den tjeneste, eller den tjeneste for dig selv :D peace

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Budha, du blæser selv for sygt igennem på hallucinogener, og du er altså ikke meget ældre end ham! Hvorfor skulle han gøre dig den tjeneste at vente nogen år, hvis det ikke engang er en tjeneste du gør dig selv, fordi du er overbevist om at du godt kan styre det?

Er du sikker på at din dømmekraft er tiptop, i den alder og tilstand du befinder dig i? Og hvad mener du med 'og hvis du virkelig gerne og bliver nød til det så tag kun svampe'? Er der påtvunget psykedelikumindtag nogen steder i landet da?

Til trådstarter: Jeg vil bestemt anbefale dig at vente nogen år endnu, tingene kan tidsnok prøves, og du er i en alder hvor du udvikler dig meget, nyd det i stedet :). Mulighederne for bevidsthedsudvidelse skal nok være der når du er ældre, og mentalt mere klar til det!

Men fem svin til dig for at rådføre dig herinde først, det er god stil! Og at se at du ikke har alt for travlt, ligesom visse andre.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
nu skal det ikke handle om mig men om en anden, og jeg råder ham til ikke at gøre hvad jeg gør, det er for hans eget bedste, undskyld jeg prøved at snakke ham til god HR, altså HVIS HAN IKKE LYTTER TIL OS og beslutter sig for at indtage psychedelic så skal han for gud skyld bare holde sig til svampe i små doser det er bare mit råd. og halose hvorfor skal du dreje det over på mig når det er en anden der har startet tråden med det spørgsmål om han var gammel nok til psychedelics.?? det har intet med mig at gøre, det er ikke mig der spørger, jeg prøver bare at overbevise ham om at han, kan opleve ting som skræmmer selv den største og stærkeste mand på denne jord.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Budha skrev:
jeg vil bare sige, du lever et langt liv, så fuckt det ik alt for meget op nu i en alder af 15år, du har trodsalt ca. 65 år mere at leve i. og hvis du virkelig gerne og bliver nød til det så tag kun svampe, de andre psychedeliske stoffer er altså grumme nogen af dem, personligt mener jeg at svampe nok er det svageste psychedelic, især mexicanske svampe, lad vær at presse grænser med psychedeliske stoffer ( som jeg gør og har gjord ) jeg vil ikke sidde og sige min psyke er bedre end andres, men jeg syntes selv jeg er god til at håndtere vilde trip, og jeg vil bare lige advare om at gå meget op i dose, man når et punkt hvor man virkelig bliver skræmt, og det punkt skal du først ramme om nogle år, hvis du vil gøre mig den tjeneste, eller den tjeneste for dig selv :D peace

Svampe er svampe budha, om de så er fra mexico eller hawaii så er det altså samme stof der er i, man skal selvfølgelig dosere lidt højere med mexikanske. Svampe er absolut ikke et svagt psykedelisk stof, hvis du mener det, så undertrykker dit sind et eller andet, eller også pynter du lidt for ofte på størrelsen af dine doser.

Mht. til min alder, så var jeg 20½ da jeg startede med svampe, og havde læst op i lidt over et ½ år før første trip. På nogen punkter var jeg måske ikke helt klar, men ellers synes jeg det var en meget god startalder for mig. LSD prøvede jeg første gang som 21-årig, jeg føler at det er et stof som bliver bedre og bedre med alderen, så det tager jeg ikke så ofte (mere... :roll: ). Hash begyndte jeg til gengæld at gå lidt for heftigt til allerede som 18-årig, og når jeg siger allerede er det ikke fordi at det er spor for tidligt, men for mig var det. Som Yeti siger, er det bedst at vente til man er nået de 20-21 år. Noget vigtigt synes jeg er, at man gør op med sig selv, hvad det er man vil have ud af svampene og ikke bare kaster sig ud i det "for at prøve noget nyt/vildt"
Livet er langt og du går absolut ikke glip af noget ved at vente 5-6 år, tværtimod vil jeg næsten sige.

Halose skrev:
Men fem svin til dig for at rådføre dig herinde først, det er god stil!Og at se at du ikke har alt for travlt, ligesom visse andre.

Ikke for at ødelægge din opfattelse men... 8)

Euforiseret skrev:
For halvandet år siden da jeg var 14, prøvede jeg LSD

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg er godt klar over at det ikke er dig der har startet tråden Budha, derfor kan man godt skrive til andre brugere der har skrevet i den alligevel.. Og jeg reagerer på det du skriver, og skriver tilbage. Lev med det.

@Ambient

Den havde jeg alligevel ikke taget med i mine overvejelser, det er selvfølgelig alt for tidligt at have taget syre! No doubt about that.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Det er fandme crazy nok at du har taget syre som 14 årig!
Må jeg spørge om det var med nogle folk med sammen alder, eller om du gik med de ældre??

Og hvordan gik et syretrip for dig, i en SÅ ung alder??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Magic Shroom skrev:
Jeg har forstået som at denne tråd omhandler lidt mere psykedeliske stoffer end hash, så kan ikke se hvorfor du skal til at blande mit hash misbrug ind i det :s

hash er også et psykedelisk stof det er bare et af de svage.

Medlem
Brugeravatar

Tak for de gode svar :) men altså, jeg har stadig ikke sagt at jeg vil vente 5 år endnu, men jeg prøver mig derimor stille og roligt frem og holder mig til de lave doser.

Budha skrev:

og Budha - det med at kunne håndtere trippende er også det der gør at jeg syndes at jeg er klar - ikke til de HELT vilde trips, men jeg syndes bare tit at have haft brug for et trip, jeg har så ikke rørt noget specielt siden dexofaner kom på recept udover et ecstasy trip i juni - men det er jo ikke særligt psykedelisk.

Udover det har jeg altid haft mere specielle trips på hash end alle mine venner, de tror jeg er sindssyg når jeg fortæller dem om hvad jeg har oplevet på hash - hvilket gør at jeg tror at jeg sådan set bare er mere ''psykedelisk anlagt'' jeg føler dog bare ikke at hash er nok - og vil gerne længere ud, længere ned i psyken - og det er derfor jeg så tænker på de mere psykedeliske stoffer.

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har også med tiden lært at ryge hash. da jeg røg hver dag, forstod jeg slet ikke hvad det vil sige at være skæv, men efter jeg har taget LSD og holdt en lang pause har jeg ligesom opdaget hvad man skal gå efter i ''trippet''/skæverten. nu sker der altid noget griner når jeg er skæv, og man sætter langt mere pris på det.

til dem der gerne vil have milde trips så de kan tage den lange trappe op mod de hårdere psykedelika kan jeg rigtig varmt anbefale urter, man skal godt nok op i nogen rimelige doser, men hvis man ryger dem kan man sagtens få en virkning, baldrian, malurt, drømmeurt osv.

Medlem
Brugeravatar

Det er jo bare det at jeg føler at jeg er klar - selvom jeg så kun er 15.
De oplevelser jeg har haft på hash (hvilket er det stof jeg har mest erfaring med) har været lærerige, men hukommelsen er jo næsten helt væk bagefter, og på mine hash trips har jeg altid følt at jeg gerne ville længere ud. Som jeg kom i det LSD trip for halvandet år siden, det var ikke en helt hjernedød oplevelse, jeg havde følelser jeg aldrig har haft før, alle ting gjorde meget større indtryk på mig, og det var virkelig en vidunderlig oplevelse.
Jeg føler mig meget mere moden nu end jeg gjorde dengang, og føler både at jeg er klar, men også har brug for et trip - selfølgelig ikke fordi jeg har travlt med det, men jeg kan heller ikke se hvorfor jeg skulle vente så lang tid, da jeg selv føler at jeg har psyken til det.

Jeg vil da skrive en trip rapport en dag her i ugen så i kan læse hvordan 14 årige drenge tripper på syre 8)

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

Cooker skrev:
Det er fandme crazy nok at du har taget syre som 14 årig!
Må jeg spørge om det var med nogle folk med sammen alder, eller om du gik med de ældre??

Og hvordan gik et syretrip for dig, i en SÅ ung alder??

jeg var sammen med 2 veninder der var 16 år som også var på det, de havde taget det en del gange før, men de var ikke specielt seriøse omkring det. De så det nok mest som et legetøj da de var på det i de mest åndssvage situationer og alt for tit (hver weekend i en periode).

Men de guidede mig ligesom ind i den der psykedeliske verden der var ret ukendt for mig på det tidspunkt. Det gik så galt for dem til sidst i det trip, de begyndte at græde og jeg hørte dem tale om at de ikke kunne finde hjem... Jeg fortsatte dog mit lykketrip i selskab med en anden ven der var ædru.

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor min krop nu end befinder sig
Euforiseret skrev:
Det er jo bare det at jeg føler at jeg er klar - selvom jeg så kun er 15.De oplevelser jeg har haft på hash (hvilket er det stof jeg har mest erfaring med) har været lærerige, men hukommelsen er jo næsten helt væk bagefter, og på mine hash trips har jeg altid følt at jeg gerne ville længere ud. Som jeg kom i det LSD trip for halvandet år siden, det var ikke en helt hjernedød oplevelse, jeg havde følelser jeg aldrig har haft før, alle ting gjorde meget større indtryk på mig, og det var virkelig en vidunderlig oplevelse.Jeg føler mig meget mere moden nu end jeg gjorde dengang, og føler både at jeg er klar, men også har brug for et trip - selfølgelig ikke fordi jeg har travlt med det, men jeg kan heller ikke se hvorfor jeg skulle vente så lang tid, da jeg selv føler at jeg har psyken til det.

Som du skriver det der ville jeg syntes du var klar til at udforske den psykedeliske verden lidt mere.
Jeg ville mene en lav svampe dose ville være helt forsvarlig, evt krydret med en mild joint til at booste det lidt. Der er godtnok en del herinde der mener man ikke bør blande første gang man tar et stof, men hvis det er en lav dosis syntes jeg det vil være på sin plads for at få lidt gang i trippet. Han søger mod den psykedeliske tilstand vil det også være trist hvis den første tur var alt for mild. Hvis han så vælger at ta en større dose svampe en anden gang så kan det jo evt være uden hashen.
Taget i betragtning at han allerede har prøve syre og dexofan, syntes jeg han skal prøve, da han lyder til at have et fornuftigt forhold til indtag af stoffer.

Hvad er det du ønsker og forventer at opnå med dine kommende trips?

Jeg begyndte selv at ryge hash som 16årig efter roskilde festivallen. Selvplukkede Spids Nøgenhat, amfetamin og coke prøvede jeg et par måneder før jeg blev 18. Lsd'en blev prøvet ca 2 måneder efter jeg blev 18.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyt nu til hvad de klogere og mere modne folk siger her inde. Det er så nemt at sige, at du FØLER dig klar til at trippe på psykedeliske stoffer. Hvad bygger du det på? Du siger selv, at du har prøvet et par stoffer, so what? Det gør dig altså ikke mere klar på at trippe helt igennem. Bare fordi du kom helskindet igennem et par overfladiske trips betyder på ingen måde, at du er klar på en seriøst psykedelisk oplevelse. Og jeg forstår virkelig ikke, hvorfor du vil så langt ind i din psyke som 15 årig. Du har stadig så meget at lære i livet, og selvom vi ikke kender dig og din mentale tilstand personligt, kan vi næsten med sikkerhed konstantere, at du slet ikke er færdigudviklet, og du stadig har masser at erfare. I en så tidlig alder er det altså på ingen måder godt at få vendt din opfattelse af verden og dig selv på hovedet. Du er først ved at lære, hvordan din opfattelse overhovedet er, og hvis du allerede får vendt den på hovedet, er det umuligt positivt.
I din alder har du altså ikke nogen grund til at trippe hårdt. For mig lyder det bare som om, at du bare vil have en fed oplevelse - fint nok, det vil de fleste selvfølgelig gerne, men når du sidder i et ondt badtrip, så er det altså ikke bare eufori og farver mere, og så kan du som 15 årig på ingen måde styre det, ligemeget hvor meget HR du havde med i baggagen. Da jeg var i din alder og gik i folkeskole, var jeg selvfølgelig også superklog (mente jeg selv) og kunne bare klare alt, men når jeg kigger tilbage på din tid, kan jeg godt se, at det var jeg overhovedet ikke. Siden da er jeg selvfølgelig blevet klogere (er 18 nu) og om to år, kan jeg sikkert side og sige præcis det samme.
Men for fanden, lyt nu til rådene her inde. Psykedelika er virkelig en seriøs gade at begive sig ind på - især som 15 årig. Ligemeget hvor klar du føler dig, så ER du ikke klar. Sådan er det bare og det må du acceptere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jago skrev:
Euforiseret skrev:
Det er jo bare det at jeg føler at jeg er klar - selvom jeg så kun er 15.De oplevelser jeg har haft på hash (hvilket er det stof jeg har mest erfaring med) har været lærerige, men hukommelsen er jo næsten helt væk bagefter, og på mine hash trips har jeg altid følt at jeg gerne ville længere ud. Som jeg kom i det LSD trip for halvandet år siden, det var ikke en helt hjernedød oplevelse, jeg havde følelser jeg aldrig har haft før, alle ting gjorde meget større indtryk på mig, og det var virkelig en vidunderlig oplevelse.Jeg føler mig meget mere moden nu end jeg gjorde dengang, og føler både at jeg er klar, men også har brug for et trip - selfølgelig ikke fordi jeg har travlt med det, men jeg kan heller ikke se hvorfor jeg skulle vente så lang tid, da jeg selv føler at jeg har psyken til det.

Som du skriver det der ville jeg syntes du var klar til at udforske den psykedeliske verden lidt mere.
Jeg ville mene en lav svampe dose ville være helt forsvarlig, evt krydret med en mild joint til at booste det lidt. Der er godtnok en del herinde der mener man ikke bør blande første gang man tar et stof, men hvis det er en lav dosis syntes jeg det vil være på sin plads for at få lidt gang i trippet. Han søger mod den psykedeliske tilstand vil det også være trist hvis den første tur var alt for mild. Hvis han så vælger at ta en større dose svampe en anden gang så kan det jo evt være uden hashen.
Taget i betragtning at han allerede har prøve syre og dexofan, syntes jeg han skal prøve, da han lyder til at have et fornuftigt forhold til indtag af stoffer.

Hvad er det du ønsker og forventer at opnå med dine kommende trips?

Jeg begyndte selv at ryge hash som 16årig efter roskilde festivallen. Selvplukkede Spids Nøgenhat, amfetamin og coke prøvede jeg et par måneder før jeg blev 18. Lsd'en blev prøvet ca 2 måneder efter jeg blev 18.

Lad da for fanden være med at skrive sådan noget lort. En mild dosis svampe ville IKKE være forsvarligt, og så råder du ham simpelthen til at smide en joint oveni puljen. Godt råd!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]