Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 108 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
EDIT: Desuden er det latterligt at du blander dig Yeti, er dig og Zara kærester? Hvorfor skal du blande dig i vores diskussion?

Fordi det er et åbent forum og han har lov til det. Du har derimod ikke lov til at flæbe på denne måde og bidrage med mere lort til denne tråd.

Som skrevet andre steder og sagt tusindvis af gange før, hold det nu til PM, specielt hvis du har det svært med at andre blander sig.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Alt Ædende Ateist skrev:
Synes virkelig du mangler selv kontrol hvis du har det på den måde, men jeg har heller aldrig været afhængig af noget for alvor. Det kan godt være det er fordi jeg ikke har været langt nok ude at jeg har det som jeg har det, men personligt tror jeg aldrig jeg vil smide stoffer ud.
Med undtagelse af farer for at blive busted af panserne, hvis jeg ikke brød mig om virkningen af stoffet eller hvis jeg fandt ud af at det var decideret skadeligt for mit helbred.

EDIT: Desuden er det latterligt at du blander dig Yeti, er dig og Zara kærester? Hvorfor skal du blande dig i vores diskussion?

Zarathustra skrev:
Der er ingen grund til at være en kælling fordi du laver en fejl.

Lider du af mindreværd og mangler du format og pondus siden du ikke kan indrømme en fejl eller revidere dit synspunkt en lille smule uden samtidig at skulle svine modparten til?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg har på intet tidspunkt skrevet at han ikke har lov til det, jeg skriver at det er latterligt. Hvordan kan du fortælle mig at jeg skal holde mig til PM? Det er jo åbenlyst at det er Zara der starter med at lukke lort ud i denne tråd, i stedet for at PM mig. Efter min menning skal man ikke indtage stoffer hvis man er så svag, at man ikke kan have nogen liggende uden at indtage dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg købte engang en flaske chivas regal inden en "poker aften". Dagen efter lå jeg og havde det virkelig, virkelig dårligt. Der var en ½ flaske tilbage som jeg lod en tage med, da jeg fik kvalme bare af at tænke på at drikke mig i hegnet...

Edit: Jeg skulle have lagt den i fryseren og gemt den til et par dage senere...

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:

Hør engang mester, jeg er global moderator på det her board, og du overholder ikke reglerne, så jeg irettesætter dig. Find dig i det, eller find dig et andet sted at bitche.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Alt Ædende Ateist skrev:
Efter min menning skal man ikke indtage stoffer hvis man er så svag, at man ikke kan have nogen liggende uden at indtage dem.

Det har ikke noget at gøre med at være svag, tværtimod har det noget at gøre med at være tro mod sig selv, i erkendelsens øjeblik. Hvis du seriøst mener det du siger, så er du en strange fellow ift. resten af brugerne på boardet. Det er sgu mærkeligt at du ikke kan acceptere at nogen har det sådan. Du er liiiige lovlig rationel mate, jeg tror ikke et sekund på at du seriøst mener det du siger og at du aldrig tager for meget eller føler dig fristet til at gøre noget bare fordi du kan, selvom du godt ved at du ikke burde... Sådan er der sgu ingen der kan leve, medmindre de er robotter... Er du en robot??

Jeg tror sgu mere at det handler om at folk er mere bevidste om konsekvenserne ved deres stofbrug, end du er, og har respekt for sig selv... Og det er satme lamt at klandre folk for!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
yeti skrev:
Hør engang mester, jeg er global moderator på det her board, og du overholder ikke reglerne, så jeg irettesætter dig. Find dig i det, eller find dig et andet sted at bitche.

Hvorfor har jeg gjort noget som er mod reglerne? Desuden synes jeg du misbruger din magt, ved indirekte at true mig med at du er moderator.
Der er generelt for meget hate her på boardet og underligt nok synes jeg altid det stammer fra bruger med høje postcounts og moderatere (selvfølgelig med undtagelser).

Creator skrev:
Er du en robot??

Ja, en terminator for at være præcis.
Creator skrev:

Jeg tror sgu mere at det handler om at folk er mere bevidste om konsekvenserne ved deres stofbrug, end du er, og har respekt for sig selv... Og det er satme lamt at klandre folk for!

Hvis man er bevidst med at man har et stof misbrug er det smarteste vel at lade være med at købe stoffer. Det er også lamt at du klandre mig for ikke at være bevidst om mit stof misbrug, det er da netop mig der har styr på det hvis jeg kan bedømme hvornår jeg ikke skal købe stoffer.
Man ved jo allerede hvad man kaster sig ud i når man køber narko. Det er vanedannende og man ved at der er chance for at det kan gå galt. Derfor må man også bruge sin sunde fornuft og lade vær med at købe så store mængder at man går i rotterne. Hvert fald hvis man har så dårlig selv kontrol, at man ikke stopper sin narko tur før det hele er indtaget.

Nu synes jeg at jeg har brugt nok tid på at forsvarer mig overfor angreb, som jeg efterhånden synes er blevet personlige, hvis i har flere af dem må i sende mig en PM.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
yeti skrev:

Hvorfor har jeg gjort noget som er mod reglerne? Desuden synes jeg du misbruger din magt, ved indirekte at true mig med at du er moderator.
Der er generelt for meget hate her på boardet og underligt nok synes jeg altid det stammer fra bruger med høje postcounts og moderatere (selvfølgelig med undtagelser).

Nu synes jeg at jeg har brugt nok tid på at forsvarer mig overfor angreb, som jeg efterhånden synes er blevet personlige, hvis i har flere af dem må i sende mig en PM.

Du fik for 6 posts siden at vide du skulle holde det til PM, det kunne du så ikke magte. Måske er det derfor Mods har så mange postcounts???

Du har vel gjordt noget imod reglerne fordi du ikke kan finde ud af at følge dem! Der er ikke et misbrug af magt ved at advare, men eftersom du ikke kan følge simple regler, må Mods jo hjælpe dig med det.

OT: Jeg hælder tit gammel øl ud, selvom det er et rart stof.
OFF-T: Kys min åbning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 108 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]