yeti skrev:
Hør engang mester, jeg er global moderator på det her board, og du overholder ikke reglerne, så jeg irettesætter dig. Find dig i det, eller find dig et andet sted at bitche.
Hvorfor har jeg gjort noget som er mod reglerne? Desuden synes jeg du misbruger din magt, ved indirekte at true mig med at du er moderator.
Der er generelt for meget hate her på boardet og underligt nok synes jeg altid det stammer fra bruger med høje postcounts og moderatere (selvfølgelig med undtagelser).
Creator skrev:
Er du en robot??
Ja, en terminator for at være præcis.
Creator skrev:
Jeg tror sgu mere at det handler om at folk er mere bevidste om konsekvenserne ved deres stofbrug, end du er, og har respekt for sig selv... Og det er satme lamt at klandre folk for!
Hvis man er bevidst med at man har et stof misbrug er det smarteste vel at lade være med at købe stoffer. Det er også lamt at du klandre mig for ikke at være bevidst om mit stof misbrug, det er da netop mig der har styr på det hvis jeg kan bedømme hvornår jeg ikke skal købe stoffer.
Man ved jo allerede hvad man kaster sig ud i når man køber narko. Det er vanedannende og man ved at der er chance for at det kan gå galt. Derfor må man også bruge sin sunde fornuft og lade vær med at købe så store mængder at man går i rotterne. Hvert fald hvis man har så dårlig selv kontrol, at man ikke stopper sin narko tur før det hele er indtaget.
Nu synes jeg at jeg har brugt nok tid på at forsvarer mig overfor angreb, som jeg efterhånden synes er blevet personlige, hvis i har flere af dem må i sende mig en PM.