jeg kan kun holde med følgende personer
Vorhees: P.hd i voldlamming
Dextrose: another fucked induvidual
Piercer: bare fordi *lol* nej det var nok den med 14-15 år der gjorde udslaget
til alle jer andre - fuck da soma - de er nogle grådige kapitalister - osse selvom de holder den pæne hippiefacade - og når alle deres drugs bliver ulovliggjordt vil de da fortsætte med at sælge dope - det er det som de lever af ikke?
og ok - vi kunne da skrive et brev til dem med alt muligt lort i - så ville de nok quote os for det vi har skrevet med henhold til doser osv. osv. og når den første så ryger på skadestuen af somasjov - well - så skyder ham der jan der skylden på
www.psychedelia.dk - og så er vi på røven - og grunden til at jeg siger det er at hvis jeg selv ejede soma og jeg fik sådan et brev - well - så ville jeg se muligheden for at tjene endnu flere penge - og jeg ville klart gøre sådan hvis der var en der røg ned af mit dope - lade nogle andre tage skraldet - men nu ejer jeg ikke soma - men kan sagtens tænke egoistisk og materialistisk - rememeber before my brain transformed i were the EGO *lol*
men anyways - fuck soma - og ja - dem der ikke ved så meget om dope må selv undersøge det.
og lige en ting mere - jeg lod en fyr prøve noget ghb - forklarede ham om det, og sendte ham så 6 doser ca. ca. - med hjem - nu var jeg så heldig at det ghb på en eller anden måde havde tabt potensen - det virker ihvertfald ikke på ham da han kom hjem - og der rykkede han 6 doser - like - hvad hjælper harmreduction når folk ikke lytter til hvad man siger.... derfor ---- fuck soma - det er kun kloge mennesker der ikke går død af dope.....