Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg er efterhånden rt træt af at alle herinde sviner soma til ved enhver given lejlighed. Ikke dermed sagt at jeg ikke er enig med det der bliver sagt. Men jeg mener bare at i stedet for bare at svine dem burde vi arangere et møde med dem inde i soma eller bixe et brev sammen online. Dette initiativ vil Dregene i soma 100% gerne tage imod med åbne arme da de da self gerne vil undgå politiandmeldelse, mistede kunde, hospitalsture til kunderne etc etc. af hvad konsekvenserne ellers måtte være. Lars nede fra soma virker i hvert fald meget åben over for kritik og forslag (men blir lidt muggen hvis man bare sviner uden at komme med lidt konstruktiv kritik, ala i er dumme [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] men det gør folk herinde jo ikke...) Anyhow.... Er der nogen herinde der vil være med til at sammensætte en plan/dagsorden/brev og eventuelt med til et møde med dem inde fra soma. så skriv lige.. enten her eller PM mig-.....
I kan self oxo komme med andre forslag...

[ 14 Marts 2002: Besked ændret af: Travelogue ]

Insane psychedelia user!

Soma er sgu da pisseligeglade, de vil bare tjene nogle penge!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Ville sgu meget gerne være med til at lave et brev eller noget, bliver dog lidt svært at ta medderind, da jeg bor i det mørke jylland, og ikke så tit er i kbh.

Jeg synes også kun det er NOGEN af ekspedienterne der er uvidende, whatever...

Hygge....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan ikke se hvorfor vi skulle gøre det.
Det burde Soma-crewet da selv finde ud af, det kan ikke være rigtigt at andre skal fortælle dem at der er noget galt før de finder ud af det.

Medlem

Hvis man ikke engang har styr på dosering, virkning og generel fornufti, skal man ikke tage det og ENDNU MINDRE SÆLGE DET TIL DANSKE UNGE!!!!!.

Hvis der skal sælges research kemikalier i danmark, skal det ikke være af nogle gokker der ikke fatter en brik som Soma folket! Man kan ikke rådgive dem til at få sig en forstand. De skal bare holde sig fra lortet, slut færdig!

Medlem

men du køber det aligevel, ikke ?
---

Jeg havde faktisk ventet at der ville være opbakning om mit foreslag, Soma stopper skuda ikke med at sælge hverken hvis i brokke jer eller ej.... Men i kunne være med til at gøre måden de sælger på mere fornuftig. Problematikke ner jo klar nok, at man sælger stoffer ien butik man kan gå ned og købe i fra gaden, dette giver folk en idee om at det er 100% safe at gøre det og stoler sikkert blindt på manden der sælger det til dem. Derfor er det vigtigt at vi får ændret den måde de sælger det på. skuda ikke for jeres egen skyld men for alle muglige andres. Jeg troede faktisk at folk herinde havde begreber som Harm reduction tæt inde på livet... Harm reduction er også at sørge for at soma, som i aligevel alle sammen køber jeres 2ci og amt fra, for lidt fornuft ind i knolden. Men da der ikke er opbagning til at hjælpe mig sådn umidelbart må jeg jo bare se på det selv. Men jeg vil meget gerne bruge denne post til så at få stablet en liste over ting i mener er galt på benene.. og prøv at være lidt seriøse. Det må gerne være noget jeg kan bruge til noget...

[ 14 Marts 2002: Besked ændret af: Travelogue ]

Medlem

Nej, jeg har aldrig købt nogle research kemikalier i soma, og kommer heller aldrig til det!!!

In our memories
Brugeravatar

Ditto...

Dedikeret medlem

http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000448 <<< Dextrose: "men det er nu meget rart at kunne købe det alligvel...............

hmm, for meget bong på det sidste dex?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Hmm synes at Vorhees og Dextrose kommer med en meget egoistisk og doven holdning.
I brokker jer over at der er noget galt med butikken, men er ligeglade da I ikke selv benytter den. I synes at det er sjovt at sidde og svine medarbejderne for deres manglende kompetence men gider ikke komme med forslag til forbedringer.

"Der er noget galt men det er ikke vores problem. Vi kan godt skaffe stoffer og har viden, så fuck alle tåberne der ikke kan skaffe noget og ikke er oplyste. Lad bare lortet være som det er, det er meget federe bare at brokke sig uden at gøre noget" synes at være den generelle holdning blandt de oplyste kemi-nørder og vidende personer hér på boardet.

Helt ærligt: Hvis folk virkeligt mener deres kritik seriøst, så kom dog med forslag til forbedringer eller gå ned og snak med dem.

Det nytter ikke noget bare at luske derned "undercover" og lade som om man ikke ved noget og så bagefter sidde og gøre nar ad dem bag deres ryg (Vorhees og Dextrose).

Insane psychedelia user!

Min mening er at folk som ikke ved en skid om planter men som bare vil tjene penge, skal ikke starte gartnerier, på samme måde har jeg det med folk som ikke ved en skid om stoffer, de skal sgu ikke jorde de andre smartshops på markedet med alt muligt uretfærdigt shit, især ikke når de ikke ved hvad de laver!!!!

Medlem

Som tidligere nævnt er min holdning at hvis man ikke har viden om det, skal man ikke tage det. Hvis man kan nok om det, til jeg synes det er forsvarligt at tage det, kan man også skaffe det på fornuftig vis! Dermed ikke sagt at man skal have en Ph.D i lamhed, men en hvis kemi/farmakologividen bør man tilegne sig. Det skylder man fanme sin krop og sit sind!

Så det kan godt være jeg er egoistisk, men det har jeg det også HELT fint med! Jeg er totalt ligeglad med om Danmark kan lamme dig... Dem der vil/har brains til det, skal nok kunne finde ud af det!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
øhmm... og du er admin på et board hvis oficielle politik er "Harm Reduction" ????

Er idéen bag Harm Reduction ikke at man går ud fra at folk vil tage stoffer lige gyldig hvad og derfor prøver at uddanne dem i stoffernes virkninger, gøre stofferne renere (indirekte) osv osv ?

In our memories
Brugeravatar

Klap lige hesten, Zara...

Voorhees og jeg har været nede i Soma sammen og prøve at føre meningsfyldte samtaler med personalet, som begge gange er gået i knep, fordi at svenskeren åbenbart ikke tør tabe ansigt til et par "unger" som os...
Han er fuld af bullshit og gammelmandsklogskab, og er ekspert i at væve det sammen på en måde som de fleste sluger råt.

Manden er kort sagt ikke åben overfor forslag medmindre han kan tjene penge på dem!

That's it, han er en grådig gammel mand, så derfor kan jeg ikke se hvorfor vi skulle hjælpe ham på nogen måde.

/Dex

...og hold så kæft!

Medlem

Det er sqda en arogsant holdning. Bae fordi i ikke har problemer med skaffe stoffer edvidere styre doseringen af dem er det jo ikke ensbetydende med at alle andre har det sådn.I har da også et ansvar for at forbedre forholdne dadet jo rent faktisk er en lovlig butik. Jeg mener Fandme at hvis man er utilfres med noget skal man gøre noget ved det i stedet for bare at side foran sin komputerskærm og brokke sig på et internet board, for IHHH det skal da nok hjælpe.. not. Og nej jeg tror ikke de er ligeglade og bare vil tjene penge for så havde de nok en del flere Smart produkter ala herbal dynamite. De sælger jo fx ikk aMT til hvem som helst, og de overvejer ikke at sælge det. Hvilket jeg enligt også syns er rimeligt da det er et meget svært at styre stof... De sælger heller ikk ephedrin holdige produkter. Hved ikke om det er fordi det er blevet ulovligt (?), men under alle omstændigheder så skidr i på jeres ansvar hvis i køber ind dernede og aligevel brokker jer over dem her...

Jeg tror personligt det er meget svært at overbevise Jan (ejer af soma) om at han skal ændre sine salg m.m. Han ved en masse ting og kan fortælle mangt og meget, men han er forretnings mand og han tænker på pengene. Jeg har hørt ham sige at når han guider folk til at købe svampe siger han eks. 2g selv om 1g ville være nok fordi at så køber folk 2g (det er fra den gang svampe var lovlige)

Det er sq noget lort efter min mening, jeg har også set unge børn 14-15 år købe svampe hos soma.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Jeg er enig I at Jan er fucked up og skulle skydes... men Lars og ham duden der er dernede i øjeblikket (da lars og jan er i usa og bla besøge shulglin) er faktisk ok og ret fornuftige, jeg ville nok gå igennem Lars hvis jeg vil ha noget ændret i soma da det er ham der reelt passer butikken 9 ud af 10 tilfælde. Jan er der jo aligevel og heldigvis næsten aldrig. så dex og Vor, prøv at snakke en stille og rolig fornuftig snak med Lars i stedet om de problemer i mener de har.. det er jo ikke andet end at de ikke bør sælge amt, skal have tjek på deres doser 100% og ikke opbevare 2ci i vand men i sprit... IMHO

jeg kan kun holde med følgende personer

Vorhees: P.hd i voldlamming
Dextrose: another fucked induvidual
Piercer: bare fordi *lol* nej det var nok den med 14-15 år der gjorde udslaget

til alle jer andre - fuck da soma - de er nogle grådige kapitalister - osse selvom de holder den pæne hippiefacade - og når alle deres drugs bliver ulovliggjordt vil de da fortsætte med at sælge dope - det er det som de lever af ikke?

og ok - vi kunne da skrive et brev til dem med alt muligt lort i - så ville de nok quote os for det vi har skrevet med henhold til doser osv. osv. og når den første så ryger på skadestuen af somasjov - well - så skyder ham der jan der skylden på www.psychedelia.dk - og så er vi på røven - og grunden til at jeg siger det er at hvis jeg selv ejede soma og jeg fik sådan et brev - well - så ville jeg se muligheden for at tjene endnu flere penge - og jeg ville klart gøre sådan hvis der var en der røg ned af mit dope - lade nogle andre tage skraldet - men nu ejer jeg ikke soma - men kan sagtens tænke egoistisk og materialistisk - rememeber before my brain transformed i were the EGO *lol*

men anyways - fuck soma - og ja - dem der ikke ved så meget om dope må selv undersøge det.

og lige en ting mere - jeg lod en fyr prøve noget ghb - forklarede ham om det, og sendte ham så 6 doser ca. ca. - med hjem - nu var jeg så heldig at det ghb på en eller anden måde havde tabt potensen - det virker ihvertfald ikke på ham da han kom hjem - og der rykkede han 6 doser - like - hvad hjælper harmreduction når folk ikke lytter til hvad man siger.... derfor ---- fuck soma - det er kun kloge mennesker der ikke går død af dope.....

Medlem

Helt ærligt gutter... hvis man nu gik ned og fik en god og konstruktiv snak med dem, ville de da sikkert også forstå nogle af de problemer de bliver stillet over for... det kan jo kun være i deres intreresse at ha' et godt omdømme, ellers mister de jo kunder.... så jeg tror helt ærligt at de er villige til at gøre hvad de kan, for at rette op på den kritik vi kommer med.

kunder = penge
ingen kunder = ingen penge

see it now!??!?!?

Medlem

Soma er måske bare dumme kapitalister men fuck hvor i skrider for et ansvar i helt klart har, det er sjovt som opperne faktisk er dem der er mest imod soma, de mest hardcore users der enten er kemi nørder der nærmest kan lave lortet selv, eller også kan de i hvert fald skaffe det. Personligt er jeg bare amatør psychonaut og ser soma som en glimrende muglighed for folk der ikke har mod på at finde dealers hvor de ud over at de ikke kender dosen heller ikke hved præcist hvilke stoffer der er i. Hos soma får man et rent produkt. Jeg vil helt sikkert prøve snakke med lars fra soma om denne diskussion og problemerne. Og jeg kan ikke se hvordan de kan skyde skylden over på psy.dk hvis der sker noget.. tværtimod kan vi jo sige..."hvad sagde vi!". Men fuck jer.. helt ærligt jeg har sku mistet respekten for jeres ideologiske og moralske motiver. Og kan ikke se det store formål af dette board hvis ikke i tager sådan et forslag som mit mere seriøst. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]