Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
V.I.P. skrev:
Portuz
Ik spil dum (ingen hate), selvfølgelig er det ik det jeg mener.. se hva jeg skriver.. jeg har skrevet hele 2 gange, at det ikke er en undskyldning eller noget. Det jeg prøver at komme frem til er, at i ikke kender ham og derfor ik ved hvordan han er, for lige at skære det i pap. Der er ingen undskyldninger for det han har gjort, men han er ik et svin, bare en, i det øjeblik, meget stiv og aggressiv stodder... (han er i hvert fald, en flink fyr). Så jeg bliver lidt pissed og skuffet over, at det eneste han får at vide, når han spørger om hjælp er, at han er en idiot, når han allerede har indrømmet det.. Måske en kujon for at prøve at slippe fra det, men når han deler så noget med jer, så ber han enten om et svar eller et høfligt; det måske en dårlig ide player.. :P
jeg prøver ik at spille konge eller noget, men det ville da være mere rart på forummet, hvis der var plads til dumme spørgsmål, uden alt det hate.. det må i egentlig selv om, vil ik bestemme.. vi er her jo for at hjælpe hinanden homez ;)

jim fear
jeg ved ik hva du mener.. hvor gir jeg udtryk for hate over for nogen?

dankdawg
Jeg kender dig ikke, så ved ik med dig og dit slæng.. og jeg ved ik om du nogensinde har gjort noget galt, men ik alle er perfekte.. I den situationen, han var i, kan jeg godt forstå han blevet revet med, men det heller ik det jeg vil snak om.. (stadig ingen undskyldning for at gøre det han gjorde). det jeg ville sige til dig er, at du ik burde svine ham til uanset hvad.. ;)

Alt Ædende Ateist
haha, ja det er det jeg mener.. :D

Nastyinc
bare for at trække det sammen... tag det som en stærk stodder og æd lorten.. det er mange penge, men man ridder som man sadler (eller hva nu).. hold hovedet oppe mayn :D

:peace: :rocking:

1) Hvorfor må man ikke hade? Had er personligt, vil du begrænse den personlige frihed?
2) Hvem tisser på dig, jf. "Så jeg bliver lidt pissed", eller mener du simpelthen at det giver dig tissetrang?
3) "det må i egentlig selv om, vil ik bestemme" tak, og jeg vil gerne "hate'e", hade, eller på fynsk: gi' en røffel!
4) "vi er her jo for at hjælpe hinanden homez", Hvem er Homez? Mener du Serge Homez?
5) "tag det som en stærk stodder og æd lorten", tag det som en stærk støder og spis afføring? :shock: Så du siger altså til Nastyinc, at han skal spise afføring som en del af en manddomsprøve for at blive en støder?

Derudover er det okay med dumme spørgsmål, men dette er et harmreduction forum, hvorfor egoistiske og uetiske spørgsmål vil blive påpeget og kritiseret - men alt i en god tone.

Forresten hader jeg dit sprog.
Anders

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
And skrev:
Derudover er det okay med dumme spørgsmål, men dette er et harmreduction forum, hvorfor egoistiske og uetiske spørgsmål vil blive påpeget og kritiseret - men alt i en god tone.

Forresten hader jeg dit sprog.
Anders

LOL :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
And! Fuck dit indlæg er grineren! :joint:

Junior medlem

I forstår det bare ik, eller også forstår jeg ik jer

Drupe
jeg vil skide på, hva du vil skide på.. det siger mig ik noget, hvor du skider henne.. hvorfor tager du min signatur med? det er bare en sang.. nevermind...

And
der er ingen god tone, så se dog på indlæggene forhelved! det er det eneste jeg ville komme frem til.. fuck det andet (nej, jeg mener ik at du skal have samleje med det, din gamle idiot) (man er en idiot, når man har en lav iq) din evne til at misforstå, hva jeg skriver, er abnorm, men også lidt sjov..

snak som i vil.. jeg giver egentlig ik en fuck mere (stadig ik noget seksuelt).. bander selv meget og kan godt lide at give en røffel (som desuden er et klamt udtryk) (ikke fugtigt!), for lige at bruge et ord du kender...

kan du bedre lide mit sprog nu? forstå det her som du vil, din halvdøde fucker..

jeg vil ikke blive vred, men jeg VAR overbevist om, at man ik får noget ud af at snakke grimt (dvs. at bande og røfle hinanden).. nu hvor jeg er begyndt at skrive lidt her på forummet, kan jeg se, at i synes det er okay, og at det er en accepteret måde at kommunikere og udtrykke sig på, for i gør det selv, uden at nogen andre end mig, har kommenteret det.. nu synes jeg lidt, at jeg har overtaget topic, så hvis nogen ønsker, at kommentere mit indlæg eller synspunkter, vil jeg gerne have dem som pm... desuden kan jeg røbe at nastyinc har valgt at æde lorten (jaa, lorten!), så topic er vidst afsluttet :P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
this is just sad

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
V.I.P. skrev:
Drupe
jeg vil skide på, hva du vil skide på.. det siger mig ik noget, hvor du skider henne.. hvorfor tager du min signatur med? det er bare en sang.. nevermind...

Jeg tager din signatur med fordi den får dig til at fremstå som en taber. Og det siger jeg ikke får at svine dig, men for at få dig til at forstå hvordan du fremstår i de flestes øjne: Umoden og uansvarlig.

Nastyinc er din ven, og der er tydeligvis udelukkende derfor du forsvarer ham. Desværre kan du ikke se ud over denne loyalitet, og indse at han selvfølgelig bør hæfte for det hærværk han har lavet. Jeg tror simpelthen det vil være et for stort knæk for jeres gruppeselvtillid. Om nogen år vil du sikkert forstå hvorfor folk bare ikke synes det er i orden at lade andre mennesker hæfte for det lort man selv har lavet.

Junior medlem

Drupe
du misforstår mig.. jeg har ik sagt at han ikke skal betale for det, tværtimod, jeg skrev det modsatte (det med at æde lorten).. det jeg ville frem til var, at måden i siger det på, er UDMODEN (at svine)... så læs dog lige mit indlæg, jeg har skrevet det et par gange nu.. grunden til at jeg selv bander i mit forrige indlæg, er bare for at vise, hva jeg ser når nogen sviner ham...

This is just sad, som Halugenlampe skrev til mit indlæg, er hva jeg tænker, når som modne mennesker, skriver på den måde til en af mine kammerater...

ville bare konfimere min tanke, så nu kan jeg vel undskylde.. giver det slet ikke mening, eller er jeg bare en dum idiot nu? :cry:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hvem er synderen der sletter mine besvarende indlæg? :O V.I.P du er en dum idiot ligesom alle andre mennesker, man kommer ikke længere i livet nu grimmere man taler, men velkommen i klubben, endnu engang hvis du når at læse dette inden en indebrændt hader sletter mit indlæg.

8)

Junior medlem

jaja, så siger vi det.. :roll: bare nogen forstår hva jeg mener, så er det op til jer selv...
gider ik diskutere det mere, i har sikkert ret.. hvis det betyder noget for jer 8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hehe nej det jo bare sjov :) der er ikke nogen der er idioter vi jo allesammen gode nok. Tror bare at folk mener, at hvis man taler et grimt sprog opbygges der hurtigt fordomme omkring ens dømmekraft, eller bare useriøse ting for den skyld, og så mener de bare at hvis du gerne vil ud med dit budskab på den rette måde bør du nok omformulere det en smule. Og jeg kan godt være at nogen taler pænere end andre på dette forum, men dem der kan komme med brugbare råd i alle situationer, selvom denne måske ikke er så relevant for dette forum, så er det tit dem som svare lidt mere konkret på selve spørgsmålet uden at bande og svovle. Forstår godt hvad du prøver på, men det er svært at bruge omvendt psykologi fordi det misforstås tit medmindre man bruger det på nogen, som har en smule identisk tankegang med en selv. Håber du fik fat i halvdelen og tag det ikke så tungt at nogle folk taler grimt, bare fordi nogle andre gør noget dumt retfærdiggøre det jo ikke at man selv gør det samme vel? :)

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så er pølsen hvis stegt færdig.

-Låst-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]