V.I.P. skrev:
Portuz
Ik spil dum (ingen hate), selvfølgelig er det ik det jeg mener.. se hva jeg skriver.. jeg har skrevet hele 2 gange, at det ikke er en undskyldning eller noget. Det jeg prøver at komme frem til er, at i ikke kender ham og derfor ik ved hvordan han er, for lige at skære det i pap. Der er ingen undskyldninger for det han har gjort, men han er ik et svin, bare en, i det øjeblik, meget stiv og aggressiv stodder... (han er i hvert fald, en flink fyr). Så jeg bliver lidt pissed og skuffet over, at det eneste han får at vide, når han spørger om hjælp er, at han er en idiot, når han allerede har indrømmet det.. Måske en kujon for at prøve at slippe fra det, men når han deler så noget med jer, så ber han enten om et svar eller et høfligt; det måske en dårlig ide player..

jeg prøver ik at spille konge eller noget, men det ville da være mere rart på forummet, hvis der var plads til dumme spørgsmål, uden alt det hate.. det må i egentlig selv om, vil ik bestemme.. vi er her jo for at hjælpe hinanden homez

jim fear
jeg ved ik hva du mener.. hvor gir jeg udtryk for hate over for nogen?
dankdawg
Jeg kender dig ikke, så ved ik med dig og dit slæng.. og jeg ved ik om du nogensinde har gjort noget galt, men ik alle er perfekte.. I den situationen, han var i, kan jeg godt forstå han blevet revet med, men det heller ik det jeg vil snak om.. (stadig ingen undskyldning for at gøre det han gjorde). det jeg ville sige til dig er, at du ik burde svine ham til uanset hvad..

Alt Ædende Ateist
haha, ja det er det jeg mener..

Nastyinc
bare for at trække det sammen... tag det som en stærk stodder og æd lorten.. det er mange penge, men man ridder som man sadler (eller hva nu).. hold hovedet oppe mayn

1) Hvorfor må man ikke hade? Had er personligt, vil du begrænse den personlige frihed?
2) Hvem tisser på dig, jf. "Så jeg bliver lidt pissed", eller mener du simpelthen at det giver dig tissetrang?
3) "det må i egentlig selv om, vil ik bestemme" tak, og jeg vil gerne "hate'e", hade, eller på fynsk: gi' en røffel!
4) "vi er her jo for at hjælpe hinanden homez", Hvem er Homez? Mener du
Serge Homez?5) "tag det som en stærk stodder og æd lorten", tag det som en stærk støder og spis afføring?

Så du siger altså til Nastyinc, at han skal spise afføring som en del af en manddomsprøve for at blive en støder?
Derudover er det okay med dumme spørgsmål, men dette er et harmreduction forum, hvorfor egoistiske og uetiske spørgsmål vil blive påpeget og kritiseret - men alt i en god tone.
Forresten hader jeg dit sprog.
Anders