KingOfBongbong skrev:
Ambient: Kærlighed har da ikke noget med reproduktion at gøre, det har vi sex til at ordne.
Drupe: jeg vil ikke mene kærlighed er midlertidig hvis man er fuldt med kærlighed til de mennesker omkring vil det fylde hele ens liv med lykke. Det behøver jo ikke at være kærlighed til en kæreste.
men fuck det er jo nærmest umuligt at komme med for og imod på det her punkt synes jeg der noget rigtigt i næsten det hele lykke er ikkejo en fast ting.
Jeg vil godt lige pointere at jeg ikke har bragt snakken ind på kærlighed, men blot på søgen efter partnere. I den søgen kan man selvfølgelig ikke undgå at sex og sandsynligvis også kærlighed vil blive indblandet. Selve søgningen er noget der ligger så instinktivt i os at vi ikke kan undgå at den vil frembringe mange vigtige lykkelige, men også ulykkelige, situationer i vores liv.
Sommetider bliver jeg i tvivl om, om mennesker er bestemt til faste partnere, delfiner og primater boller i flæng, hva er det som holder os tilbage?
Kom vist lidt ud på et sidespor der, tror vist bare min pointe er at man skal passe på sig selv og dem omkring én, hvis vi allesammen gør det, så kan det jo ikke gå helt galt.
P.S. Husk at lave børn, ellers forsvinder vi mayn!