Minimal skrev:
Jo, jeg har prøvet alle de ting selv på trip, som jeg skriver. Jeg har bare ikke prøvet at have et badtrip. Men kan du forklare mig, hvordan man skal slå et trip ned, hvis det er uden at bruge kemikalier? Hvis der er akut behov for, at trippet skal slås ned, er det vel netop, fordi det ikke kan lade sig gøre ved at sidde og meditere. Én ting er at kombinere stoffer, men at bruge et stof til at slå et andet stof ned er altså noget andet. Hvis du er ved at dø af en overdosis og får adrenalin på hospitalet, kan man nok heller ikke kalde det for en kombination af narko og adrenalin.
Angående andrenalin, så er det ikke en kombination af narko, men korrekt som du siger, en kombination af narko og adrenalin!
Adrenalin er ikke et rusmiddel.. Og det giver ved
akutte tilfælde, rigtig akutte, vi snakker om folk der er ved at få en slagtilfælde. Adrenalinen gives for at holde hjertet kørende.
Minimal skrev:
GHB i en god dosis er næsten for subtilt, men der er da en chance for, at det vil styre trippet i mere positiv retning. Måske vil det endda hjælpe at drikke sig en skid på i alkohol, fordi dele af bevidstheden deaktiveres.
Undskyld, det lød ikke somom du havde prøvet dette? men det er heller ikke den bedste guide ved et badtrip. Disse rusmidler kan altså føre ens tankegang ud i noget meget slørret i et LSD trip, måske dæmpe trippet, ja. Men chancen for at mistet mere herredømme over sig selv er også stor og alkohol anbefales normalt ikke under påvirkning af psychedelika. Ikke at jeg ikke selv kunne finde på det, men dosen skal ikke op i en "skid".
Og så skal det lige siges at man ikke skal blande GHB og alkohol, jeg ved godt det ikke er det du mener minimal, men det skal jo siges.
Og så skal trådstarter da også spises af med, at der er altså andre udveje end at indtage noget. Nogle forskellige ting man kan ændre på set og setting osv.
Som sidste udvej, ville en benzo, altså en beroligende, ikke virke bedre i den situation, end en stor dosis ketamin?
Som du korrekt også siger, så kan det gavne nogle og jeg skal ikke kunne sige om ketamin er et vidunder middel, men man skal være varsom, det var skam også bare det jeg ville porientere.