Zarathustra skrev:
OhImNew skrev:
Coke på Istedgade kan ikke anbefales, og alligevel har jeg gjort det 2 - 3 gange. Som nævnt er det tit en lille plastikkugle, men inde i den er der et lagt toiletpapir og så ca. et ½ gram coke (helt inde), som ikke er god kvalitet.
Jeg har gjort det 1 enkelt gang, og der fik jeg negeren til at åbne kuglen helt for mig, og lade mig smage på indholdet før jeg købte.
Alt andet er sgu idioti når man køber fra folk man ikke kender i forvejen.
OhImNew skrev:
Jeg står pt. og savner noget MDMA (E-piller, da jeg tvivler på jeg kan få fingrene i det andet), men har "mistet" min dealer. Jeg har derfor overvejet at tage et smut ned til Istedgade igen, og høre om det er noget de gør sig i, for pillerne kan de vel næppe lave om på - og der kan man jo lige tjekke pillreports inden man tager afsted og handler. Hvorvidt prisen så er i orden, og om de overhovedet har den slags, er ikke til at sige. Men det er begyndt at kilde i maven efter MDMA (sidste gang var i juli måned), så det er måske bare prisen man må betale, nu når man ikke har kontakterne i orden længere ;-(
Jeg har ikke selv prøvet, men jeg har en fornemmelse af at MDMA er et af de sidste stoffer du kan finde dér (måske udover LSD og svampe).
Mit indtryk er at du kan få heroin/ketogan/metadon osv., kokain og så diverse benzoer. Måske også amf.
Men meld endelig tilbage på din lille markeds-analyse.
Bare rolig, jeg smagte også på varerne inden jeg købte. Men jeg tænkte at jeg da ikke ville ha' en brugt/åben kugle (som der jo var taget lidt af), og derfor fik jeg en helt ny (begge gange). Det faldt mig aldrig ind, at der kunne være forskel på kuglernes indhold, hvilket selvfølgelig er naivt i sig selv. Men man tænker sig jo ikke helt så meget om når man står på en skummel sidegade til Istedgade fredag aften med coke-cravings, nervøsitet for at blive busted af politiet, nervøsitet for at blive jumpet af dealeren og hans allierede osv.
Jeg var dog smart nok til begge gange, at på forhånd at lægge 400 kr. i min baglomme, så jeg ikke skulle ha' penge op og tælle midt i det hele. Således fik jeg prisen presset ned fra 600 til 400 kr. begge gange, med argumentet "that's all I got, mayn", som taget ud af en amerikansk gangsta-film...

Jeg kan godt følge dét med charmen ved gadehandel... Især tænker jeg altid på nogle scener fra Streets of New York (The Basketball Diaries), hvor bl.a. Leonardo DiCaprio står og dealer på et tidspunkt - skægt