det eneste jeg vil sige er at jeg er ret sikker på min kilde (men man kan aldrig vide). jeg kan ikke helt selv forstå det for så vidt jeg ved kan man kunne lave ketamin så der kommer 50/50 af hver isomer. ved dog at der findes en metode til at skille dem ad men dette er vidst ike videre nemt. men det er i hvertfald hvad jeg har fået at vide. og ud fra hvad jeg har kunne finde rundt om kring på nettet skulle S-isomeren være mere potent end R-ketaminen. kan ikke helt få det til at hænge sammen. det eneste jeg kan se at det skulle være er at:
S-ketaminen er mere potent og "virker" derfor mere psykedelisk. og hvis R-ketaminen er mindre potent kan det måske virke som om at man "kun" bliver lam fordi at man ikke har indtaget nok til at gøre det ordenligt psykedelisk.
det skal siges at jeg aldrig har prøvet ketamin som dette her jeg mener er S-ketamin. da denne her er svær at komme i hullet på. til gengæld er det et rigtigt feststof dog med alle ketaminskvaliteter. det er sindsgt psykedelisk og man bliver ret "energisk" det er ikke helt rigtigt beskrevet men man får lyst til at lave ting imens man er lam, hvilket jeg ikke synes er normalt for ketamin. jeg har af og til haft lidt svært ved at sove efter jeg er kommet ned på det men vil stadig mene at det er den bedste pony jeg nogen sinde har prøvet

dette med om noget er mere psykedelisk end andet er bygget ud fra egne erfaringer koblet sammen med dem jeg har kunnet finde fra nettet
(måske er da alt sammen oppe i hovedet)
hvorfor jeg vil straffe min næse? tja.. man gør så mange underlige ting

så vidt jeg kan se er det ikke helt spejlvendinger men nogle grupper der sidder på lidt andre pladser. jeg er ikke kemiker men har undersøgt virkeligt meget om det. det kan godt være at jeg er helt ude og skide men tror der er noget sandhed i det jeg siger
s-ketamin

R-ketamin
-ketamine-from-xtal-2D-skeletal.png)