Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 76 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Ketamin
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Prøvede igen idag.
0,25G - stadig intet K-hole

Medlem

Geografisk sted: ..
Er du sikker på dit ketamin er rent? for ellers lyder det sku underligt at du ikke kommer i K-hole ved 250 mg..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Tror nu også K-hole afhænger meget af personen. Personligt skal jeg op på ca et halvt gr keta måske en lille smule mindre. ( og det er 100 % rent) og jeg holder lange pauser imellem hvert trip. Nu vejer jeg så 110kg og har ligesom med så mange andre ting en ret høj tolerance over for mange ting. Men så det altså også et K-hole der sparker en langt ud i rummet :D

Junior medlem

Møgsvin:
Ja, Ketaen er helt ren.

Darkpsyc0:
Dejligt at høre at jeg ikke er ene om mit "problem", jeg havde faktisk lidt opgivet og regnet med at K-hole nok bare var noget der ikke kunne ske for mig.
Troede at hvis det ville ske, ja så ville det ske langt før. Nu føler jeg mig overbevist om at det blodt drejer sig om dosis.
Jeg har også meget høj tolerence over for de fleste andre ting, lige pånær Hash.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kender også flere personer, der ikke kan snakke med, når jeg fortæller om at svæve over græsmarker og blive revet rundt af planeter ude i universet... de oplever slet ikke den slags fantasifulde, visuelle oplevelser, og jeg kender en, der falder i søvn af store doser keta (som er helt umuligt for mig at sove på). Nogle har åbenbart meget svært ved at opnå den rigtig prisværdige effekt, og dét uanset dosis.

Junior medlem

Minimal:
Når du flyver ud over græsmarkerne og bliver rykket rundt af en planet, er du så i en tilstand hvor det ville kunne lade sig gøre for dig at rejse dig op og gå et par skridt, eller er du ude af stand til at bevæge din krop?

Minimal skrev:
Nogle har åbenbart meget svært ved at opnå den rigtig prisværdige effekt, og dét uanset dosis.

Hvilket får mig til at tænke på: "Hvor længe er det sikkert bare at blive ved med at øge dosis?"
Jeg mener, hvordan kan jeg mærke når jeg begynder at nærme mig grænsen for hvad jeg kan være sikker på at overleve?

In our memories
Brugeravatar

I de fleste tilfælde er det nok muligt at rejse sig op og gå rundt, men er ret frakoblet fra verden og meget ringe motorik, samt jeg bliver meget svimmel. Det er klart bedst bare at ligge stille og holde øjnene lukket (de er som regel også ret svære at åbne eller er i hvert fald solidt lukket naturligt). De fedeste trips har været de gange, hvor jeg næsten ikke kan bevæge mig.

Dødelig dosis for ketamin er på adskillige gram direkte indskudt på én gang, så du skal ikke være bange for at dø af en overdosis. Det værste ved at tage for meget er bare, at du bliver ubehageligt tilpas og måske kaster op (dét kan jo så være farligt, hvis du ikke er bevidst). Tag du bare en streg mere, hvis du stadig står op 10 minutter efter den sidste.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Minimal skrev:
I de fleste tilfælde er det nok muligt at rejse sig op og gå rundt, men er ret frakoblet fra verden og meget ringe motorik, samt jeg bliver meget svimmel. Det er klart bedst bare at ligge stille og holde øjnene lukket (de er som regel også ret svære at åbne eller er i hvert fald solidt lukket naturligt). De fedeste trips har været de gange, hvor jeg næsten ikke kan bevæge mig.

Dødelig dosis for ketamin er på adskillige gram direkte indskudt på én gang, så du skal ikke være bange for at dø af en overdosis. Det værste ved at tage for meget er bare, at du bliver ubehageligt tilpas og måske kaster op (dét kan jo så være farligt, hvis du ikke er bevidst). Tag du bare en streg mere, hvis du stadig står op 10 minutter efter den sidste.
'

Hehe, gang i den!!!

Men ja, jeg vil også gerne tilskrive mig den gængse holdning, at man tydeligt kan mærke når man har taget nok ketamin.
Det er intet problem, for der går jo ikke så længe inden det virker, efter indtagelse.. Ihvertfald ikke hvis det bliver taget nasalt..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Jeg kender også flere personer, der ikke kan snakke med, når jeg fortæller om at svæve over græsmarker og blive revet rundt af planeter ude i universet... de oplever slet ikke den slags fantasifulde, visuelle oplevelser, og jeg kender en, der falder i søvn af store doser keta (som er helt umuligt for mig at sove på). Nogle har åbenbart meget svært ved at opnå den rigtig prisværdige effekt, og dét uanset dosis.

Jeg får samme følelser (fornemmelser) og oplevelser som dig på ketamin. Har kun prøvet 3 gange - men første gang var noget af en rumrejse! :rocking:

Medlem

altså jeg synes ikke det afhænger af dose.. nogen gange er man uheldig andre gange er man heldig :)

synes godt man kan tage cirka 300 mg efter f. eks. en eller 2 ugers pause og så stadig kun blive lidt lam.. men andre gange for f. eks. lørdag for en uge siden.. havde jeg fået 3 - 5 streger til en fest.. da jeg så lå og forsøgte at gå kold røg jeg i hullet på kun cirka 100 mg. selv om jeg lige halvanden time forinden havde taget cirka 400 mg.

men man kan godt dosere sig til hullet.. man kan bare sjældent huske hvad man har oplevet..

hvis f. eks. jeg tager 700 - 800 mg. nasalt går der 5 min så ryger jeg i hullet og vågner måske en time senere og kan slet ikke huske at jeg er gået kold..
det er meget rart men også træls at man ikke kan huske noget bagefter. men hver ting til sin tid.

så kan ikke lige finde ud af hvordan man gør det bedst.. det har også noget at sige hvilken Ketamin du tager. jeg synes S-ketamin virker "en smule opkvikkende" man kan i hvertfald ike så godt sove og man får lyst til at lave gakket ting + det er maxpsykedelisk.. men på R-ketamin bliver man mere sløv.. ved godt at det rent videnskabeligt forholder sig en smule anderledes. men synes tydeligt man kan mærke forskellen.
begge dele er sq for nice!!! :)

my 5

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hvorfor fanden straffe sin næse med 700 - 800 mg keta ?.. Det er jo ikke verdens mest behagelige substans at sniffe. Og da det meste af ketaen på markedet er en mix af de 2 isomere, så har du vel fået fat i det som inj. væske ?

Medlem

Hvordan ved man om det er det såkaldte S eller R keta man har fået ? nogle speciale tegn ?

Det jeg havde var nogle små krystaler, lignede lidt salt. ?

Bingofjæs

Du kan ikke selv se det, da R/S betyder at det er de to spejlvendinger af stoffet. ligesom dine hænder er helt ens, bare spejlvendt. Så hvis du kan se enkelte molekyler godt for dig. ellers er det sku umuligt :)
Medmindre man da har fået fat på noget specifikt ketamin fra en medicin-virksomhed hvor de har metoder til KUN at producere den ene variant.

Medlem

det eneste jeg vil sige er at jeg er ret sikker på min kilde (men man kan aldrig vide). jeg kan ikke helt selv forstå det for så vidt jeg ved kan man kunne lave ketamin så der kommer 50/50 af hver isomer. ved dog at der findes en metode til at skille dem ad men dette er vidst ike videre nemt. men det er i hvertfald hvad jeg har fået at vide. og ud fra hvad jeg har kunne finde rundt om kring på nettet skulle S-isomeren være mere potent end R-ketaminen. kan ikke helt få det til at hænge sammen. det eneste jeg kan se at det skulle være er at:
S-ketaminen er mere potent og "virker" derfor mere psykedelisk. og hvis R-ketaminen er mindre potent kan det måske virke som om at man "kun" bliver lam fordi at man ikke har indtaget nok til at gøre det ordenligt psykedelisk.

det skal siges at jeg aldrig har prøvet ketamin som dette her jeg mener er S-ketamin. da denne her er svær at komme i hullet på. til gengæld er det et rigtigt feststof dog med alle ketaminskvaliteter. det er sindsgt psykedelisk og man bliver ret "energisk" det er ikke helt rigtigt beskrevet men man får lyst til at lave ting imens man er lam, hvilket jeg ikke synes er normalt for ketamin. jeg har af og til haft lidt svært ved at sove efter jeg er kommet ned på det men vil stadig mene at det er den bedste pony jeg nogen sinde har prøvet :)

dette med om noget er mere psykedelisk end andet er bygget ud fra egne erfaringer koblet sammen med dem jeg har kunnet finde fra nettet
(måske er da alt sammen oppe i hovedet)
hvorfor jeg vil straffe min næse? tja.. man gør så mange underlige ting :)

så vidt jeg kan se er det ikke helt spejlvendinger men nogle grupper der sidder på lidt andre pladser. jeg er ikke kemiker men har undersøgt virkeligt meget om det. det kan godt være at jeg er helt ude og skide men tror der er noget sandhed i det jeg siger
s-ketamin
Billede

R-ketamin
Billede

In our memories
Brugeravatar

Det er ofte sådan, at det kun er den ene isomer af en stof der er mest aktiv/potent, men typisk vil en racemisk blanding give en mere behagelig effekt. (Hvilket f.eks. er tilfældet ved Methamf)

Medlem

så jeg er ikke helt galt på den?

In our memories
Brugeravatar

Nej, det er du ikke...

Det er ret sjældent at du får andet end et ca. 50/50 racemisk produkt efter en endt syntese (medmindre vi snakker f.eks. reduktion af efedrin til d-Methamf, eller d-LSD syntese).
Ellers bruges avancerede teknikker til at isolere isomererne fra hinanden (kan i nogle tilfældes gøres ved forsigtig omkrystallisering)...

Medlem

vil gætte på at de har brugt omkrystliserings metoden da alt pulveret er i stort set lige store krystaller og der er ingen uregelmæsigheder på nogen måde.. de er alle sammen ens..

hvorimod det ketamin jeg er blevet mest lam af har altid kendetegnet sig ved at være store krystaller (næsten da)
ved ikke om det har noget konkret med sagen at gøre?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Det keta jeg har prøvet, som man blev mest lam af, var i pulverform.. Hvorimod krystallerne har været mere "mellow". Men den psykedeliske virkning (hvor det er blevet indtaget på syre) har været tæt på ens.

Mht at straffe næsen, så nåede jeg op på 250 mg nasalt (i 3 streger). Og der stoppede jeg - det er IMO alt for ubehageligt at sniffe mere + at det meste ryger i svælget, så man kan lige så godt spise det og supplere med en streg eller 2.

Medlem

Den rarer mand der forsyner mig med keta har 3 eller faktisk 4 kvaliteter.

Den billigste(som jeg ikke har prøvet) er helt fint pulvariseret og ikke særlig rent.

Mellemkvaliteten ligner mest af alt fint salt, meget små krystaller. Har jeg prøvet en gang og den var fin, men ikke noget jeg gider igen.

Den dyre er i større kystaller og ligner groft læssøsalt. Den er så euforisk og smække mig væk i 45 min ved 100-120 mg.

Den sidste er en lille fedtet klump som skal tørres før den kan sniffes. Den kvalitet er så hissig at den er svær at forholde sig til. Kommer ikke så hurtig, men når den slår mister jeg mit normale syn og min motorik i løbet af 0 komma fem. Jeg har prøvet den 2 gange, 50 mg og 60 mg og det er sindsygt euforisk, men kan bedre lide kvaliteten før, det er svært at få så meget ud af den helt noia fordi det går så stærkt.

Mvh.
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 76 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]