Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 20:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Spiste engang et stykke på størrelse med en 2krone. syntes det gav et voldsom speed agtig rush. Mig og min svampe body var ved at ende i slagsmål.

men ellers husker jeg intet dårligt fra Fluesvampen

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
placebo ?

Medlem
Brugeravatar

Jordbærgrød? Lad nu være med at hive gamle tråde op uden grund...

Mvh,
gargarin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg har altså også spist rød fluesvamp flere gange, de SKAL bare tørres først, og man kan sagtens spise to tre stykker det sker der ikke noget ved. den er dødeligt giftig, men du dør ikke med mindre du spiser en latterlig dosis. to - tre gam tørrede det er nice,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
galskabens-gardner skrev:
jeg har altså også spist rød fluesvamp flere gange, de SKAL bare tørres først, og man kan sagtens spise to tre stykker det sker der ikke noget ved. den er dødeligt giftig, men du dør ikke med mindre du spiser en latterlig dosis. to - tre gam tørrede det er nice,

1kg jf. skov- og Naturstyrelsen, så skal vi ikke konkludere at den ikke er specielt dødelig giftig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
And skrev:
galskabens-gardner skrev:

1kg jf. skov- og Naturstyrelsen, så skal vi ikke konkludere at den ikke er specielt dødelig giftig?

jo det må vi sige :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København NV
Spørgsmålet er jo ikke om rød fluesvamp er dødelig, spørgsmålet er hvor syg man kan blive hvis man ikke forbereder den. Svaret er, meget syg. Rød fluesvamp kan forårsage ekstrem aggresivitet i brugeren, så start ud så lavt som muligt. Det kan godt være at det er kokain og amfetamin der skulle gøre en voldelig ud fra hvad medierne anslår, men her burde de altså tale om rød fluesvamp. Trippet er ikke specielt behageligt, så jeg vil ikke anbefale nogen at bruge det, med mindre de insisterer. Hvis det er første gang man forsøger med et psykedelisk stof, er der bedre alternativer, som f.eks. psilocybin svampe, som også kan findes i den danske natur.

Røde fluesvampe er noget for sig selv, men hvis de absolut skal bruges, så brug dem med omhu, for de er dybt psykoaktive.

Medlem
Brugeravatar

jeg har flere (kun gode) erfaringer med muscimol (det psyko-aktive stof) - både panter fluesvampe (som jeg fortrækker pga. det høje muscimol indhold) og den klassiske røde, plukket i en skov på den jydske vestkyst...
det første forsøg tog vi 190-210g friske røde , lavede det til the og delte mellem tre mennesker - og lavede en bongmix med 4 smøger, 2g god hash og 1,5-2g tørret pulveriseret panter... efter 30-45min, og et par bong hoveder, var der klart mærkbar effekt hos os alle... rusen syntes jeg minder utroligt meget om alkohol, bare uden man er helt hjernedød (altså man sidder bare og hygger sig, med velbevaret selvkontrol) - men det er jo også en GABA-antagonist som alkohol og benzodiazepiner, dog har det benzo'ernes (ihvertfald de stærke, flunitrazepam, triazolam, osv.) søvnfremkaldende effekt... det er virkeligt vildt, så træt man bliver af det stof - men alt i alt en virkelig spændende rus :D
jeg kan ikke rigtigt huske doseringerne udover 60-70g frisk rød per mand... men prøv til næste sæson og tag ud... man finder nemt et kg eller to :) god fornøjelse....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvordan med sæsonen? Er det for sent at tage ud nu?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
InnerNetExplorer skrev:
Hvordan med sæsonen? Er det for sent at tage ud nu?

Ifælge et par leksikoner, så ja, det er for sent.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]