jeg har flere (kun gode) erfaringer med muscimol (det psyko-aktive stof) - både panter fluesvampe (som jeg fortrækker pga. det høje muscimol indhold) og den klassiske røde, plukket i en skov på den jydske vestkyst...
det første forsøg tog vi 190-210g friske røde , lavede det til the og delte mellem tre mennesker - og lavede en bongmix med 4 smøger, 2g god hash og 1,5-2g tørret pulveriseret panter... efter 30-45min, og et par bong hoveder, var der klart mærkbar effekt hos os alle... rusen syntes jeg minder utroligt meget om alkohol, bare uden man er helt hjernedød (altså man sidder bare og hygger sig, med velbevaret selvkontrol) - men det er jo også en GABA-antagonist som alkohol og benzodiazepiner, dog har det benzo'ernes (ihvertfald de stærke, flunitrazepam, triazolam, osv.) søvnfremkaldende effekt... det er virkeligt vildt, så træt man bliver af det stof - men alt i alt en virkelig spændende rus
jeg kan ikke rigtigt huske doseringerne udover 60-70g frisk rød per mand... men prøv til næste sæson og tag ud... man finder nemt et kg eller to

god fornøjelse....