Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 12:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ikke MDMA
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg købte for noget tid siden noget som skulle have været MDMA. En af mine venner og jeg sniffede en streg og det sved helt afsindigt. Det virkede overhovedet ikke som MDMA. Jeg fik ikke den forventede lykkerus, faktisk blev jeg nervøs og forvirret. Jeg sagde ikke noget til min ven for ikke at ødelægge det for ham, men han sagde bagefter han havde haft det på samme måde. En uge efter prøvede jeg igen. Denne gang tog jeg det som en bombe. Jeg fik kvalme, ikke ubehageligt, og det virkede LIDT ligesom MDMA gør efter peaket. Da jeg kom hjem bagefter var jeg vildt speedet og rundt på gulvet men havde det virkeligt godt. Kunne ikke sove i vildt mange timer. Vadede hele byen rundt og hørte Depeche på iPod'en :rocking: . Da jeg kom tilbage så jeg min ene pupil var kæmpe stor og den anden var helt normal. Wierd... Pulveret er kridhvide meget fine krystaller og det smager meget sødt. Er der nogen der har en idé om hvad det kan være? Har tænkt på om det kunne være 2C-B, men jeg fik ingen visuals overhovedet. Smager 2C-B sødt?!!

Titel: Re: Ikke MDMA
Medlem

hvis det smager lidt af citron kunne det sagtens være noget 4-FMP du har fået fat i, + hvis det sveg i næsen og du blev godt speedet. mit bud.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Et eller andet cuttet op med flormelis, måske amfetamin. Kommer lidt an på hvad du mener med at det smager sødt.

Junior medlem
Brugeravatar

Det smager ikke surt, men meget sødt og syntetisk. Faktisk ligesom sødemiddel. Og jeg tror ikke det er cuttet. Vi tog meget små lines, ca. 2 cm. og meget tynde 2-3 mm og kun én hver. Ham jeg købte det af havde advaret os om det var stærkt og vi skulle tage ekstremt små baner. Jeg tror han nåede at sige det 10 gange på 5 min.

Junior medlem
Brugeravatar

Har stadig det meste tilbage, men hvordan tester man et stof når man ikke har nogen idé om hvad man skal lede efter...?

Junior medlem
Brugeravatar

basssher skrev:
hvis det smager lidt af citron kunne det sagtens være noget 4-FMP du har fået fat i, + hvis det sveg i næsen og du blev godt speedet. mit bud.

Det var nærmest en brændende fornemmelse.

Medlem
Brugeravatar

Du kan købe et EZ kit der bl.a. tester for amfetamin og MDMA mange steder på nettet , bare http://www.google.com
Mit bedste gæt er dog at du har fået noget MDMA der er skamcuttet med amfetamin.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
BluR skrev:
Det smager ikke surt, men meget sødt og syntetisk. Faktisk ligesom sødemiddel. Og jeg tror ikke det er cuttet. Vi tog meget små lines, ca. 2 cm. og meget tynde 2-3 mm og kun én hver. Ham jeg købte det af havde advaret os om det var stærkt og vi skulle tage ekstremt små baner. Jeg tror han nåede at sige det 10 gange på 5 min.

Det er lidt en naturlov for narkotika, at det smager dårligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder rigtig meget som 4-FMP/FA (Flouroamfetamin).

De rapporter jeg har læst (hvor kemikaliet har været af god kvalitet, og ikke kina-kemikalier) beskriver de smagen som en ikke-ubehagelig citrussmag.
De siger også det sviger utroligt meget at sniffe, samt at det er mere speedy end MDMA. Det varer også længere..

Så umiddelbart vil jeg tro det er 4-FMP du har fået fat i !
MDMA er heller ikke fine hvide krystaller, de er nærmest gennemsigtige :) - og det smager bestemt ikke sødt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmm interessant. Du siger det smager sødt.

Jeg prøvede noget forleden som angiveligt skulle have været MDA. Konsistensen samt smagen beskriver det meget godt. Det var et skuffende trip der lidt kan sammenlignes med dit.

Junior medlem
Brugeravatar

Tja... det er sq noget mærkeligt noget...

Nå, men der er kommet lidt nyt i sagen. En af mine kammeraters kammerat, ja jeg ved godt det er ved at være lidt langt ude, købte noget fra samme sted. Han havde taget en del mere end os og han sagde han hallucinerede. Da jeg spurgte lidt ind til det lød det nu mere som visuals. Well, han havde ihvertfald trippet ret meget på det og han er enig med mig i at det ikke er MDMA (Han har taget MDMA flere gange). Prøver nu at lave en EZ test alligevel, selvom jeg ikke tror jeg for noget ud af dét. Rører ihvertfald ikke lortet igen før jeg finder ud af hvad det er...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lumskebugten
Meth måske...? :roll:

Junior medlem
Brugeravatar

Tror det ikke... Der er hverken lykkerus el. suset som når amf. el. coke sætter ind.

Junior medlem
Brugeravatar

For mig kunne det godt lyde som 4-FMP, men min kammerats kammerat fik jo visuals... Og vi var slet ikke i nærheden af de doser de beskriver på erowid http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... ml#General . Omkring 50 mg. vil jeg tro, for min kammerat og jeg. Kammeratens kammerat, fra nu af KK, tog godt nok en del mere ved jeg. Får EZ kittet en af dagene, så må vi se hvad det siger...

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Den vil bare slå ud som amfetamin, hvis det 4-FA.
Din beskrivelse af smagen matcher også mephedrone (pMMC)
Med din bekrivelse af KK´s oplevelse, er det ikke helt umuligt at i har fået 2c-b fortyndet 10-20 gange med flormelis, eller lingende.
prøv at hælde ~ 20mg i 1 ml koldt vand, og ryst svagt. evt. sukker vil være ret lang tid om at opløses

Junior medlem
Brugeravatar

For lige at vende tilbage til et gammelt emne... Jeg testede det med et EZ kit og fik ingen udslag (næsten). EZ test X-treme: Marquis, Simons, Robadope, Mecke og Mandelin. Fik dog en lille reaktion på Marquis - lille! Meget svag lilla.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Rush skrev:
Det lyder rigtig meget som 4-FMP/FA (Flouroamfetamin).

De rapporter jeg har læst (hvor kemikaliet har været af god kvalitet, og ikke kina-kemikalier) beskriver de smagen som en ikke-ubehagelig citrussmag.
De siger også det sviger utroligt meget at sniffe, samt at det er mere speedy end MDMA. Det varer også længere..

Så umiddelbart vil jeg tro det er 4-FMP du har fået fat i !
MDMA er heller ikke fine hvide krystaller, de er nærmest gennemsigtige :) - og det smager bestemt ikke sødt.

Nu har jeg både smagt Hydrochlorid-, Dihydrogenfosfat- og Sulfat-saltet af 4-FA... De er absolut ikke søde, men bitre som alle andre amfetaminer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil gerne lige låne dit topic, da jeg har oplevet noget lignende.
Jeg havde købt noget, som på sin vis skulle være ren MDMA. Jeg købte et gram af det, og det var en masse små gennemsigtige krystaller, hvor bunden var hvidt pulver, som selvfølgelig bare var knuste krystaller. Det måtte da være ren MDMA, tænkte jeg da. Det blev prøvet, og jeg fandt så ud af, det var noget pis. Man fik en rus ud af det, men det var på ingen måde ligesom MDMA. Dog har jeg ikke prøvet ren MDMA, men jeg har prøvet nogle gode ecstasy-tabletter, som jeg er sikker på indholdte MDMA. Rusen var sådan bob-bob. Det var dejligt nok, man fik lyst til at snakke, man fik det dejligt nok i kroppen osv, men det var som om, der slet ikke blev brændt serotonin af. Det noget på ingen måde op på den gode MDMA-eufori, som jeg før har oplevet. Fordi det var så kedeligt, endte vi ofte op på 500-600 mg af det, og man fik stadig ikke den gode eufori. Det kan selvfølgelig godt være rigtig dårlig MDMA, men jeg tænker da, at man på et eller andet plan må opnå bare lidt eufori, især når man kommer på de doser, som jeg har gjort.
Jeg har oplevet samme oplevelse på en anden type ecstasy-tablet, og jeg grubler stadig over, hvad det kan være. Mange snakker om 4-FA, men det var det ikke i mit tilfælde, da jeg prøvet det flere gange, og det er slet ikke noget lignende.

Det var bare lige min erfaring, som selvfølgelig pointerer, at man skal vide, hvad man køber. Og fuck pushere, som promoverer deres shit som noget godt, når det er lort. Amen.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvad så med dagen efter John?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Hvad så med dagen efter John?

Der var man bare normalt smadret, hvilket nok var mest pga. søvnunderskud. Man var egentlig ikke rigtig deprimeret, som man ofte kan blive efter MDMA.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]