Jeg vil gerne lige låne dit topic, da jeg har oplevet noget lignende. Jeg havde købt noget, som på sin vis skulle være ren MDMA. Jeg købte et gram af det, og det var en masse små gennemsigtige krystaller, hvor bunden var hvidt pulver, som selvfølgelig bare var knuste krystaller. Det måtte da være ren MDMA, tænkte jeg da. Det blev prøvet, og jeg fandt så ud af, det var noget pis. Man fik en rus ud af det, men det var på ingen måde ligesom MDMA. Dog har jeg ikke prøvet ren MDMA, men jeg har prøvet nogle gode ecstasy-tabletter, som jeg er sikker på indholdte MDMA. Rusen var sådan bob-bob. Det var dejligt nok, man fik lyst til at snakke, man fik det dejligt nok i kroppen osv, men det var som om, der slet ikke blev brændt serotonin af. Det noget på ingen måde op på den gode MDMA-eufori, som jeg før har oplevet. Fordi det var så kedeligt, endte vi ofte op på 500-600 mg af det, og man fik stadig ikke den gode eufori. Det kan selvfølgelig godt være rigtig dårlig MDMA, men jeg tænker da, at man på et eller andet plan må opnå bare lidt eufori, især når man kommer på de doser, som jeg har gjort. Jeg har oplevet samme oplevelse på en anden type ecstasy-tablet, og jeg grubler stadig over, hvad det kan være. Mange snakker om 4-FA, men det var det ikke i mit tilfælde, da jeg prøvet det flere gange, og det er slet ikke noget lignende.
Det var bare lige min erfaring, som selvfølgelig pointerer, at man skal vide, hvad man køber. Og fuck pushere, som promoverer deres shit som noget godt, når det er lort. Amen.
|