Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 06:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Xpert skrev:
Godt at høre du holder den :)

Har selv indset hvor sløv jeg bliver af at ryge hver dag og hvor meget det påvirker hjernen. Men ikke desto mindre er det weekend, og jeg er pisse-hamrende skæv. Vel at mærke af 0,3g godt skunk i en joint :mrgreen:
Det er super økonomisk at holde pause

Har du følt en ændring mht. smerter ved småskader/skrammer efter du stoppede? Jeg har haft stor glæde af div. skader på hænderne efter min motivation til at lave drastiske ting i hjemmet. Da jeg røg hver dag kunne jeg mærke smerten fra ex. et stykke hud flået af af et søm mens det skete og lidt efter, nu gør det ondt i flere dage. Er kommet frem til den konklusion at jeg kan vende fokus væk fra smerten når jeg er skæv. Ved ikke om det har noget med det at gøre, men der er ingen smerter nu selvom jeg har en rift på størrelse med langeland

Måske vrøvler jeg, kan ikke rigtigt holde styr på tankerne nu. Fortsat godt held med stoppet. Jeg ryger lidt her i weekenden, men hverdagen er slut!

God stil med pausen og weekendrygning!

Hm det har jeg ikke rigtig tænkt over, men jeg har været så skide genial at brække min hånd, så den gør af naturlige årsager kæmpe nas. Men det bliver snart bedre.

Når jeg er skæv er min smertetærskel for det første ekstremt høj, og jeg giver dig ret i at man kan flytte fokus meget nemmere når man er blazed.

Kan du virkelig godt holde det til weekendrygning? Jeg er sikker på at hvis jeg holder det til weekenden, så griber det om sig, og jeg ender med at sidde og puste i glaspikken ugen ud!

Derfor vil jeg fremover kun ryge engang imellem. Og ikke på nogen bestemte tidspunkter.

Venter dog til oktober med at fyre op! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lad vær med at tænke over dig selv når der skal soves. Du provokerer energi release. Tænk på noget som man kan være ligeglad med. Mild ønsketænkning. Eller en historie uden dig som hovedperson.

afslappende musik er også en tankebremser. Især uden lyrics.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jamen så vil jeg da prøve at sove uden noget idag. Føler mig også naturlig træt. Jeg har lige været sammen med fire venner som har røget det vildeste 90'er ryger og jeg har kunne sige nej og lade dem ryge for sig selv. Hver gang jeg følte rygetrang tog jeg mig bare en smøg også lagde jeg ikke mærke til det. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
Jamen så vil jeg da prøve at sove uden noget idag. Føler mig også naturlig træt. Jeg har lige været sammen med fire venner som har røget det vildeste 90'er ryger og jeg har kunne sige nej og lade dem ryge for sig selv. Hver gang jeg følte rygetrang tog jeg mig bare en smøg også lagde jeg ikke mærke til det. :)

Super god stil der! Det er satme sådan det skal gøres.

Hvordan gik nattesøvnen?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Præcis 2 uger idag! Jaa, han kan sgu godt! :D

Kan mærke min hukommelse er ved at blive bedre. Kan huske tidspunkter osv uden at skrive dem ned, i modsætning til før jeg stoppede.

Får nøglerne til lez apartment på fredag, og så ryger fokus og energi jo i at få mig indrettet der. Så det bliver super nice!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Trehalose skrev:

Hvordan gik nattesøvnen?

Den gik super, der gik ikke 5 minutter før jeg knaldede brikker.
Jeg er også begyndt og kunne huske min drømme så det er bare rigtig fedt.
Jeg sover heller ikke til langt ud på dagen mere, nu vågner jeg frisk og veludhvilet, tidligt om formiddagen.

Og ja, tillykke med din elskovs hybbel, Trehalose. :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
Trehalose skrev:

Hvordan gik nattesøvnen?

Den gik super, der gik ikke 5 minutter før jeg knaldede brikker.
Jeg er også begyndt og kunne huske min drømme så det er bare rigtig fedt.
Jeg sover heller ikke til langt ud på dagen mere, nu vågner jeg frisk og veludhvilet, tidligt om formiddagen.

Og ja, tillykke med din elskovs hybbel, Trehalose. :wink:

Kanon at høre. Fortsæt i det spor! Nattesøvnen er nemlig helt anderledes, og det er tæske nice!

Jo tak for det :D

Titel: Re:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
agjoey skrev:
Dit vanerygning er et opførsels mønster som adopterer sig tilbage ved hjælp af autopilot(virkelig spooky).

Word! jeg røg efter en måned, og er faldet i og været det hele sommeren

Er ved at skære ned, men det er så ubehageligt for mig hvis jeg ikke ryger(koldsved, rastløshed, søvnløshed, ubehag), at jeg desværre på givende tidspunkt ikke kan lade være.

Du har ik røget siden sidst?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved ikke om det er mig eller agjoey du spørger. Hvis mig, så jo det har jeg :).
Er skam begyndt at ryge igen, men meget mere kontrolleret nu, og får ikke koldsved osv længere hvis ikke jeg ryger. Og kan snildt sove uden også.

Elsker den måde jeg bliver skæv på nu. Meget mere euforisk, og der skal ikke ret meget til :).

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Nu er denne tråd jo et år gammel, så måske vi bare skulle lade den ligge, eller begynde på en ny?

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, lad os gøre det..

Eod.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]