Xpert skrev:
Godt at høre du holder den

Har selv indset hvor sløv jeg bliver af at ryge hver dag og hvor meget det påvirker hjernen. Men ikke desto mindre er det weekend, og jeg er pisse-hamrende skæv. Vel at mærke af 0,3g godt skunk i en joint

Det er super økonomisk at holde pause
Har du følt en ændring mht. smerter ved småskader/skrammer efter du stoppede? Jeg har haft stor glæde af div. skader på hænderne efter min motivation til at lave drastiske ting i hjemmet. Da jeg røg hver dag kunne jeg mærke smerten fra ex. et stykke hud flået af af et søm mens det skete og lidt efter, nu gør det ondt i flere dage. Er kommet frem til den konklusion at jeg kan vende fokus væk fra smerten når jeg er skæv. Ved ikke om det har noget med det at gøre, men der er ingen smerter nu selvom jeg har en rift på størrelse med langeland
Måske vrøvler jeg, kan ikke rigtigt holde styr på tankerne nu. Fortsat godt held med stoppet. Jeg ryger lidt her i weekenden, men hverdagen er slut!
God stil med pausen og weekendrygning!
Hm det har jeg ikke rigtig tænkt over, men jeg har været så skide genial at brække min hånd, så den gør af naturlige årsager kæmpe nas. Men det bliver snart bedre.
Når jeg er skæv er min smertetærskel for det første ekstremt høj, og jeg giver dig ret i at man kan flytte fokus meget nemmere når man er blazed.
Kan du virkelig godt holde det til weekendrygning? Jeg er sikker på at hvis jeg holder det til weekenden, så griber det om sig, og jeg ender med at sidde og puste i glaspikken ugen ud!
Derfor vil jeg fremover kun ryge engang imellem. Og ikke på nogen bestemte tidspunkter.
Venter dog til oktober med at fyre op!