Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 05:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Continued
Medlem

selvf Stopper jeg ikk med at skrive herinde Skal nok prøve at styre mig---
Blev bare pænt indebrændt på dig over noget af det pis du skrev..

Læste lig noget med vold og såen du bliver sur.. Hele mit liv fra 8 til jeg blev 18 år har jeg boet på opholdsteder lukket inst osv de mest fuckt up steder ever. mit problem var at jeg ikke fandt mig i folk skulle tale nedlagdene til mig eller noge skulle rører ved mig (giv mig et klap på skulderen eller Noget i den stil) så gik jeg amok og smardret dem lige meget om det var pædagoere skolelærer klassekammarater eller betjente fandt mig ikke i noget.

efter jeg er stoppet med at tage narko er jeg begyndt at kunne styrer det fordi i stedet for at se ud af så jeg ind i mig og prøve at lærer at styre mine følser og det virker nu. jeg er blevet mega go til at gå min vej hvis noge prøvet at ophigse mig.

COA/la la la du skulle prøve at læse de indlæg du har skrevet fra da du startet med badtrip og så den her fra start-

syns du skifter tit og ofte mening ang dit misbrug. noge gange vil du stoppe artigt og andre gange så har du styr på hele verden og det kører bare derudaf for dig.. så tror også du måske ville lærer en smule om dig selv hvis du læste det hele igen?

forstår simpelhen ikke, hvorfor du ikke vil stoppe at ryge hash Når man ryger hash som du gør lever man i en illision eller hvornåen fuck det staves.
er det fordi du ikke kan lide at live i den virkelige verden siden du gerne skal være blæst og skæv hver dag ? er der noge ting du ikke kan forholde dig til?

Andet end din eks kæreste. det gider jeg ikke hører så meget om..
hvis man ikke kan komme sig over sådan et forhold som varer 2-5-8år så har man rod i sine følser syns jeg. du har/havde hverken børn eller hus sammen med damen.

du snakket noget om kampsport det syns jeg er en rigtig go ide til at bruge til at stoppe narko med.. det har jeg også gjort og gør det stavæk det er rart at bruge sin krop

der var også noget jeg læste som nogle af de andre bruger skrev syns det var en stor hjælp til dig bla. radon9, odyssey og igen Cubensis som næsten kun har kommet med gininale ord

Ps hvorfor vil du ikke endse du er narkomand? Alle andre mennesker som vil kigge på dig og kender dig artigt vil sige det.. Men ikke i din verden? der er du ikke narkomand? du kan kalde det hvad du vil men du skal indse du er narkomand og du har noge problemer du skal lærer at håndtere og arbejde med

Bare et surt opstød fra ham du ikke gider læse om 8)

Medlem

Bla bla dumt skrevet.

Senest rettet af kbhfyren 15 aug 2008 20:51, rettet i alt 1 gang.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
kbhfyr: Du skriver stadig meget agressivt, og der er ingen grund til at kalde manden sizofren.

Citat:
Andet end din eks kæreste. det gider jeg ikke hører så meget om..
hvis man ikke kan komme sig over sådan et forhold som varer 2-5-8år så har man rod i sine følser syns jeg. du har/havde hverken børn eller hus sammen med damen.

Prøv lige at slap af med den der "hold op med at tud og kom videre med dit liv" stil! Det kan sagtens tage op til et år før man rigtig kommer sig over et brudt forhold som har betydet meget. At du ikke kan sætte dig ind i hvordan det føles, siger mere om din evne til at mærke følelser, end det gør om COA.

Hilsen Fanny

Medlem

det var en mulighed. men henner jo også mest på det sidste med at manden sidder og skriver når han er påvirket derfor de mange humør svingerene
jeg ville bare vide hvorfor at der var så mange hele tiden.

ang det andet er nok fordi jeg har et andet forhold til piger end i andre har. Eller.. jeg tænker da også tit på min første kærlighed men jeg går ikke ned over det artigt.. altså behøve og proppe mig med stoffer og såen? skulle jeg havde skrevet det her til dig i pm fanny ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
KBH: Empatisk er du ihvertfald ikke - ikke det mindste.

1: Jeg er styret meget af mine følelser, jeg elsker kærlighed, nærhed og varme. Jeg er vokset op i det stik modsatte - selvfølgelig har mine forældre elsket mig. Miljøet omkring mig har gjort meget ved mig og jeg har forandret mig en del.

2: Det er som om du indebrændt har en ide om, at hvis jeg går med på din teori om at jeg er narkoman, så er hele din verden reddet... Jeg har taget ketamin i 5 uger - har ikke rørt det siden fredag. Det er det eneste hårde stof jeg har taget i hverdagene de sidste 6 år. Jeg har før haft misbrug af amfetamin og kokain kørende og en temmelig kraftig psykologisk afhængighed af MDMA. Ketamin var så min næste store kærlighed, men denne gang kørte overforbruget kun i 5 uger og ikke i ca 9 måneder som med mdma'en - ca 3 måneder med coke - ca 20 måneder med amfetamin.

3: Du lyder som en værre psykopat og opholdssteder var da slet ikke løsningen for dig - men det en anden snak. Jeg har ikke smadret folk på den måde du har - fordi har altid "fornuft" med i det jeg laver - kunne aldrig finde på at smadre en betjent ned. Jeg gider bare ikke slå flere mennesker ned med jernrør og sådan - har lavet nok pis i den - derfor jeg ryger min hash - det er der sgu da ikke noget i vejen med mand - det er så fucking langt ude ærkeamerikansk at lukke sådan en omgang pis ud.
Jeg har et dagligt forbrug af hash - ligesom du æder din mad. Jeg ryger ikke engang 1g om dagen, så luk i med det pis om det hash - jeg ved hvad jeg laver når det er tjald vi snakker om OK?

4: Mine humørsvingninger skyldes at jeg sidder og hører musik samtidig - påvirker mig ekstremt meget og nogle gange kommer der lige et nummer, der ændrer mine følelser, deraf de svingninger du ser. En anden ting er: Jeg er ikke i samme humør hver dag, når jeg vågner er det en ny dag, nye følelser, nye tanker og nye handlinger. Du kan heller ikke vide hvad der er sket imellem svarene vel? Altså, nok er jeg meget åben omkring mit liv - men har da stadigvæk masser af ting jeg ikke fortæller - måske der sker mere i mit liv, end der gør i dit? Måske mine følelser ryger op og ned, fordi hele min omgangskreds er ved at falde fra hinanden, som den altid er på det tidspunkt her af året, fordi idioterne skal have de fucking benzoer til området, sådan at folk kan blive rigtig rigtig dumme i nakken. SÅ inden du kalder mig skitzofren eller manio-depressiv - eller tror jeg sidder og tager narko, så overvej at mit liv nok er MEGET anderledes end dit for tiden.

5: Det med at jeg skal være klar efter 5-6 måneder KBH, efter 5½ års forhold. Vi boede sammen i 5½ år, opbyggede traditioner sammen, vaner, alt - vi havde et LIV sammen. Tror ikke du kender til det, men det er når 2 bliver til 1. Når man tænker mere på et andet menneske, end man gør på sig selv. Altid tænker på den anden, inden man handler, fordi man ikke længere bare er sig selv, nu er man to, derfor har man respekt overfor hinanden og lukker hinanden ind - det giver den nærhed, der får psykologer til ca at afsætte 11 måneder til en kriseperiode, dette kan jeg give dig en kilde på, kan også fortælle om de forskellige faser i en krise, hvor lange de forskellige helst kun skal være, hvordan man har det psykisk i de faser og hvad man kan gøre for at hjælpe en person i krise. Jeg har proppet mig med stoffer, ikke for at glemme at jeg savnede hende, men for at acceptere det som var sket, bygge et fundament til et nyt liv. Tog et valg og trådte ind i den kultur som altid har sagt mig mest og jeg brænder for den kultur. Den kultur bringer så ekstremt mange stoffer med sig - udvalget er stort og jeg er ikke kræsen - har gjort det mange gange før - hele mit liv og har altid kommet ud på den anden side - stortset uden skræmmer - men har set ufattelig mange mennesker splitte deres liv af på det, har set dem fejle og brænde hele pisset ned, alt imens de griner af deres egen destruktion. Har set kummerligheden i øjnene mere end engang makker og der er kun 1 ting som vinder over alt det her fucking pis - det er den gengældte kærlighed fra et menneske. Hvis du ikke kan forstå det, så er det dig der skal gå til psykolog, fordi så du et problem, et problem med at elske. Som jeg har skrevet en del gange, så føler jeg mig tit misforstået - men ved ikke om du er spirituel eller noget, det virker ikke sådan. Nok derfor du ikke forstår mig særlig godt - og jeg ikke forstår dig - fordi en misforståelse må der ligge her et eller andet sted.
Du giver mig lidt et chok når du forbinder sorg med at man skal have haft hus/børn.. HUS???? snakker du om penge når jeg snakker om følelser - skam dig mand - fucking skam dig...... Børn - ja og??? er det ikke bedre at være delebarn end at have 2 forældre der konstant skændes???? Er jeg vokset op med og kan godt fortælle dig hvad jeg heller ville.

6: Jeg vil ikke indse at jeg er narkoman, fordi jeg ikke er det. Jeg har haft et overforbrug af ketamin og det er hvad det er. Så har jeg købt en forbandet masse narko og holdt fest med en masse mennesker - du aner ikke hvor mennesker jeg har skudt af til diverse fester rundt omkring i nord/øst/vest/midtjylland iløbet af sommeren, det har været så skide morsomt - folk kigger sjovt når man bare fylder narko på dem, uden det koster noget - det giver mig hygge og gør at folk omkring mig, er ca hvor jeg vil have dem, godt blæste og med på en filosofisk snakker eller bare en god stener på den flotte natur.
Har selvfølgelig indtaget meget af det selv, men med meth og amfeta - der har jeg en forbandet god resistens - grundet 20 måenders misbrug for 10 år siden - skidtet gider ikke virke ordentligt og jeg skal have en del før det kicker rigtig røv. Keta har jeg en naturlig resistens overfor, ligesom med de fleste andre bedøvelsesmidler - de psykedeliske stoffer har jeg altid kunne tage hidsige doser af - fordi jeg godt kan lide når alting det smelter sammen og bliver så anderledes at man virkelig har svært ved at forstå det. Jeg elsker at opleve ting der får drømme til at føles som virkelighed og normale trips til at virke som flygtige dagdrømme. Jeg er psychonaut som jeg siger, søger det mystiske af natur. Tror på overnaturlige ting, så når jeg er længest ude på et trip, der hvor det hele er ved at vende sig imod mig, kan jeg vha mantras, ændrer trippet til det jeg gerne vil have - som om det er magiske ord, hvilket de i min bevidsthed er, idet at de påvirker mig, bare det jeg hvisker dem i upåvirket tilstand og i påvirket tilstand udfører de almægtige handlinger hvis de udtales højt. Så måske du skulle få styr på, hvor forskellige vi er, inden du banker nogle af dine institutionsudtryk ned i hovedet på mig.

Du skal indse at der findes flere typer mennesker, end dem du ser i din IMO indskrænkede verden. Måske du har nogle problemer at slåsse med - du lyder meget mainstreamagtig - den typiske rod der er vokset op i noget lort - ikke har fundet sig i noget - har været igennem en masse pis - set en masse lort ske for sig selv og sine nærmeste og til sidst er blevet reddet af "samfundet"... Overvejet at du er blevet lidt hjernevasket??? Netop for at lære dig ikke at lave alt det lort du har gået og lavet for andre mennesker? Måske du skal se jeg ikke laver lort i den for andre mennesker, knap nok for mig selv - så overvej hvad du siger og hvor du selv kommer fra, inden du dømmer andre der kommer fra noget der minder om dit, men stadigvæk ikke har en skid med det at gøre.

7: Du gider ikke høre så meget om min kæreste.... som et eller andet sted har lidt skyld i jeg står hvor jeg står - hvis hun ikke var skredet - havde jeg ikke taget de store bukser på og trukket i danseskoene igen, vel? SÅ hvad med du får lidt situationsfornemmelse og at psy.dk giver en evnen til at banne folk fra sine topics, fordi det ender med at jeg for en advarsel når jeg lige pludselig eksploderer i old skool elven style og sviner dig til, fordi at bringe mit pis i kog, kan du finde ud af - med dine konstante gentagelser og lammerpsykologi. Fat dog du ikke bliver klog på psykologi ved at det bliver brugt på dig - du skal læse det og løse opgaver, få karakterer og sådan, især hvis du skal dømme en til at være narkoman. Det er et bredt ord makker.

Medlem

Yes mester selvføglig ved du hvad der er bedst for dig selv. alt det du gør gør at du er det sted du er nu og det er nok bedst sådan for der hører du til'

Jeg ved ikke en skid om dig du ved ikk en skid om mig
Men hvis du siger mit liv er til grin så kom og sig det til mit ansigt
hvis du tror det sårer mig eller du prøver at ramme mig så tænker du forkert

Men sådan en sviner der som du skriver ville jeg have det meget bedre med hvis du sagde det til mig IRL fordi jeg er ordblind og kan ikke formulere mig ordenligt uden fanny giver mig en løftet pegefinger Så lad os tag det IRL hvis du vil sige sådan noget til mig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad sker der for dig... Det er ikke nogen sviner makker.... Derfor jeg godt kunne tænke mig en ban fra topic funktion...

Og goddamn du er nærtagene - ikke på noget tidspunkt skriver jeg dit liv er til grin - og drop den der truene attitude - det er så let at spore i det du skriver, at jeg har stødt dig et eller andet sted - dette har ikke været min mening - selvom du har stødt mig temmelig tit i det her topic. Også derfor jeg nærmest advarer dig - fordi det ender i jeg bruger 15 minutter på at svine dig til på tekst. Det eneste der kommer ud af det, er at jeg får en advarsel og noget selvtilfredshed - du bliver mopset - og alle de andre får noget at grine af. Det er sket tit for mange år siden og gider bare ikke mere - derfor det lettere du slet ikke skriver i det her topic.

Du har gentaget dig selv totalt mange gange - jeg har svaret dig på det samme spørgsmål og har virkelig prøvet at omformulere mig hver gang - det siver bare ikke ind.

Et menneske er istand til at have et voldsomt forbrug af psykedeliske stoffer, hvis dette menneskes omgivelser og tilværelse tillader det. I øjeblikket ville du ikke kunne få mig til at spise syre om du så betalte mig for det - ved ikke engang om jeg har lyst, skovfesten i næste weekend. Min setting er bare forkert iøjeblikket. Set og Setting er så ikke bare et lille område for mig - det er nærmest noget psykisk og selvfølgelig koger jeg ikke rundt inde på CD, kogt på syre vel.

Du ser mig som narkoman pga 5 ugers ketamin misbrug? har jeg ret?

Ellers må du prøve at forklare hvad du mener - fordi som jeg skriver i indlægget, inden du bliver mopset - så mener jeg der sikkert er en misforståelse et eller andet sted.

P.L.U.R der

og drop det machohalløj - no stress - only good karma.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
stop bitching!

Citat:
men med meth og amfeta - der har jeg en forbandet god resistens - grundet 20 måenders misbrug for 10 år siden - skidtet gider ikke virke ordentligt og jeg skal have en del før det kicker rigtig røv.

Er det muligt stadig at have tolerance over for et stof 10 år efter man stoppede med det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej havde heller ikke tolerance de 4-5 første weekender jeg tog meth/amfeta - men derefter gik der ikke længe før jeg indtog samme mængder som for 10 år siden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
5 ugers dagligt forbrug af keta? vil jeg kalde alvorlige misbrugs tendenser.. hvilket jo beviser at du har tendens til at misbruge stoffer hvilket jo også er sket i stor stil før i tiden i følge dig selv.
et 5 ugers keta misbrug fortæller aligevel en del om dig. Det fortæller du har ubalance i dit indre og derfor tager for meget knark.
Jeg synes du gør det mindre alvorligt end det er. For det første kan vi blive enige om at det ikke er sundt for kroppen at fylde i sig med så mange kemikalier af forskelige slags og jeg vil heller ikke påstå at det er sundt for sindet. Jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke kan give mere slip og gøre dig HELT fri af båndene altså kan læse du vil tage keta igen næste weekend? hvorfor lege med din ærkefjende hvis du abselut skal tage stoffer næste weekend?

Jeg anerkender at du har et fornuftigt dagligt forbrug af tjald og du hverken slammer fra morgen til aften. Men synes du ikke selv at det er forurogligende at reagere sådan so du gør hvis du ikke ryger!
Child of Aum!! gør dig fri af dine bånd og indse at du ikke behøver hash for at få styr på dine indre energistrømme! begynd at få ro på dig selv. Jeg synes du seriøst skal starte på at meditere som en vej til at finde indre ro! du virker åben og det vil kunne hjælpe dig ufattelig meget med at få styr på tingene! når du har fundet roen vil du ikke have problemmer med tempramentet nogensinde igen!

Medlem

CoA la la la skriver : Hvor fanden får du ideen fra jeg fylder mig med forskellige substanser hver dag? I de sidste 5 uger har jeg sniffet lidt keta ok - og røget mine fede. Thats it. Weekenderne er noget andet - der tripper jeg max ud. Men som sagt i et andet topic - det stoppede idag.

COA LA LA LA skriver : har taget ketamin i 5 uger + Det er det eneste hårde stof jeg har taget i hverdagene de sidste 6 år

SÅ du vil ikke sige

1g Meth
50g Amfetamin
5g Grå-lilla MDMA
3g Krystal Klar MDMA
1g Blålige Keta-Chunks
50 Rolling stones mærker (a ca 120ug = 6mg)
50 "Rotter" Mærker (a ca 180ug = 9mg)
10 Ecstasy Piller (Labtested i Holland til at være MDMA+MDA)
50 1mg Tafil
50 5mg Stesolid
25 0.5mg Alprox

Er hårde stoffer? :life: Du mod siger dig selv så meget ... de sidste 6 år ? :hm:

Plus det løse som ikke står på listen.....

COA LA LA LA skriver : jeg ryger min hash - det er der sgu da ikke noget i vejen med mand ... Jo det er der fartiks det er ret så farligt at have et dagligt forbrug af hash Man husker ikke godt man er sløv og man kan få en hashpsykose af det...

COA LA LA LA skriver : Jeg har før haft misbrug af amfetamin og kokain kørende og en temmelig kraftig psykologisk afhængighed af MDMA. Ketamin var så min næste store kærlighed

Indse det dog !!!!!!!! du går fra det ene misbrug til det andet?!

COA LA LA LA skriver : Altså KBH og jer andre, men mest KBH: Det er altså noget tid siden jeg erkendte for mig selv jeg havde et problem med keta, det kom sig af jeg guffede ca 10g keta i snotten på en weekend

Hvis det ikke er narkomandi så definer en narkomand for mig?

Hentet fra et andet Topic....

COA LA LA LA skriver : Jeg har slet ikke lyst til at snakke med en psykolog om det. Han dømmer mig på forhånd, netop pga stofferne. Jeg er ikke en hyppig bruger længere, jeg har simpelthen ikke tid. Har min uddannelse at tænke på, så det er sjældent jeg kan tage noget psykedelisk.

Hvis det ikke er en stofpsykose af mild grad hvad er det så ?

Medlem

COA LA LA LA skriver : 08 jun 2007 13:45
Det coke jeg har gået og sniffet, har holdt sig til 1-2 streger om dagen. Mit coke er meget potent og det har bare været for at hygge lidt med damen og få vredet noget fed lyd ud af computeren.

Det kan så godt lyde som en dårlig undskyldning for at tage stoffer, det synes jeg ikke. Jeg bliver nemlig mere koncentreret af coke og så bliver det lidt lettere at fordybe sig i musikken.

Freebase ryger jeg max 2 gange om året og der har da været år hvor jeg ikke har røget det. Har så røget en del freebase for en 6-7 år siden, men der var man jo også ung og vild.

TheBo skriver:
1-2 streger om dagen... Lad mig lige høre: Ser du dig selv som misbruger, eller er 1-2 daglige streger at have styr på det?

COA LA LA LA skriver :1-2 streger om dagen er et forbrug, det er ikke et misbrug.

igen COA LA LA LA skriver : 22 jun 2007 13:57 Jeg har sniffet 2g coke de sidste 3 år. Jeg har intet problem med stoffer.

kan se det er fra 2007 men det holder stavæk OVERHOVEDET ikke af hvad du ellers har skrevet på forumet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Godt at blive mindet om det med den coke der - der er godt nok længe siden. Tænk jeg havde glemt den uge/14 dage jeg legede med coke der. det var grineren nok.

Den liste er det som jeg har købt - har som sagt givet ud af det og har kun taget hårde stoffer i weekenderne udover det keta der.

Det er korrekt at hash kan udløse psykoser - dette kræver dog - så vidt jeg har forstået - at man er predisponeret for det og/eller lever under meget meget hårde vilkår.

10g keta på en weekend er en vild weekend - det er vel ikke værrer end når så mange sniffer sygelige mængder coke og andet pis på en weekend - narkomani?????? Tjaeh - nej det er det ikke - det er et sygeligt forbrug af keta på en weekend - andet er det ikke.

Narkomani det er dagligt forbrug af stoffer - det er når trangen styrer din hverdag og du ikke kan kæmpe imod, men derimod gør alt hvad du magter at gøre, for at få dit stof. Det er narkomani makker. Få styr på dine begreber inden du kaster rundt med dem, er så træt af at høre ord blive misbrugt af folk der ikke kender deres betydning.

Hvorfor har du ikke sat dato på det sidste du har hentet fra et andet topic.... Så vidt jeg kan se på indholdet og huske med min meget "ude-af-spillet" delvis fotografiske hukommelse og klæbehjerne. Så er det fra dengang jeg kom sammen med min eks - var ved at udanne mig til smed/vvs eller også er det lige efter vores brud, inden jeg vælger at gå fuldstændig ind i mig selv vha psykedeliske stoffer for at finde en indre styrke - som jeg har fundet og som jeg virkelig har haft brug for.

Så stofpsykose er det ikke, det er bare noget du igen tager ud af en sammenhæng, som du kan bruge som argument for at overbevise andre om at du har ret - egentlig ved du godt det ikke virker på mig - men det er heller ikke meningen vel? Hvis du skal manipulere skal du gøre det noget bedre end det der, før jeg ikke caller dine shots.

Men droppede den uddannelse fordi der var noget jeg hellere ville - det er jeg allerede ved at opnå - så jeg er ganske glad og tilfreds.

Men hvis du vil bruge gamle topics som argumenter imod mig - synes jeg du skal gå tilbage til omkring år 2000 og kigge efter dem der står under gæst - gå efter dem der er allermest blæste - allermest langt ude og alle dem i de topics hvor shaman/psychomancer/mister superstar/ego er quotet - så skal du nok finde noget brugbart - der er masser af lort at hente. Altså hvorfor kun gå tibage til 2007 - livet er jo ikke progressivt og evigt forandrende......... hov jo det er det sgu da..... dumme mig:)

Hopper jo fra det ene misbrug til det andet - jepperdi - du er så sjov mand... Hvis nu du havde tænkt dig om inden du kom med den flabede kommentar - åh gud jeg elsker at være flabet mand;) - så kunne du have spurgt ind til hvornår de misbrug stod på. Nu skal jeg så fortælle dig det.
17-19 = måneders speed
20 = xtc
21 = coke
27 = keta

så hopper rundt i det ja, kan jeg godt se - tror meskalin er det næste jeg vil misbruge - selvom potentialet ikke er særlig stort, må det være muligt for en narkoman som mig at finde en måde at misbruge det på.

Undskyld OFFTOPIC - tilbage til topic

King of bong bong:

Ved godt jeg har misbrugstendenser - lider seriøst af DSB (drug seeking behavior) - det er noget af en last og noget jeg har kæmpet med i mange år, nogle gange falder jeg så i, som med ketaen. Blev også lidt fortryllet af syren, men det fik jeg kontrol over - uden problemer - ketaen har jeg også kontrol over nu - mener jeg da - deraf testen næste weekend - jeg skal kunne tage de stoffer jeg har lyst til i weekenden - uden at have trang til dem i hverdagene - rettelse - weekenden=festivals og andre ikke privatfester.

Hvis du læser tidligere i dette topic eller også er det i "jeg er her bare" - så kan du læse jeg danser meget - altså active meditation - dette hjælper meget og giver mig en indre ro - samtidig har jeg mantras jeg bruger for at få fokus, kontrol og energi. Dette virker helt vildt godt - derfor jeg ved at jeg har kontrol over hashen og også får det over ketaen - i sidste ende et det mit sind - min krop - mig der bestemmer og ikke noget kemikalie.

Jeg har ikke været ude af balance - jeg tog keta i fem uger - nu ved jeg hvordan man tænker når man er på keta - hjælper mig med at forstå folk der bruger det meget - hvordan de bliver af det. Men smart var det ikke - fordi det var godt nok svært at stoppe må man sige.

Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
hvis du ikke er narkoman burde du i teorien så ikke være i stand til at ta en 6 måneders pause fra alle stoffer uden problemer?

du virker til at være temlig meget ude af balance. en go start til at finde dig selv kunne være at stoppe med at indtage de ting der får din hjerne ud på et sidespor!

der var en der skrev noget i retning af: det var først efter jeg slap hashen at jeg fandt ud af hvor meget den hæmmede mig.

du ville gøre dig selv en tjeneste hvis du tog en kold tyrker fra det hele!
og det der med at der er skovfest i næste weekend og at du derfor er nødt til at ta keta, det gir jeg ikk en skid for. bliv hjemme og se noget porno eller læs en go bog.

tag en slapper og få styr på dig selv mand!
må jeg spørge hvad du laver til dagligt? (skole, job, kontanthjælp?) det kunne være du trænger til noget at rive i...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

odyssey skrev:
hvis du ikke er narkoman burde du i teorien så ikke være i stand til at ta en 6 måneders pause fra alle stoffer uden problemer?

du virker til at være temlig meget ude af balance. en go start til at finde dig selv kunne være at stoppe med at indtage de ting der får din hjerne ud på et sidespor!

der var en der skrev noget i retning af: det var først efter jeg slap hashen at jeg fandt ud af hvor meget den hæmmede mig.

du ville gøre dig selv en tjeneste hvis du tog en kold tyrker fra det hele!
og det der med at der er skovfest i næste weekend og at du derfor er nødt til at ta keta, det gir jeg ikk en skid for. bliv hjemme og se noget porno eller læs en go bog.

tag en slapper og få styr på dig selv mand!
må jeg spørge hvad du laver til dagligt? (skole, job, kontanthjælp?) det kunne være du trænger til noget at rive i...

Læs helt topicet - de ting du spørger om - dem er der blevet svaret på - og jeg MENER ALT DU SPØRGER OM.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Jamen hvorfor ikke komme til bunds i din DSB og ligge den bag dig som fortid og slappe mere af du virker som om du dit sind har mange bekymringer.
Jeg vil nu altså stærkt mene at er dagligt forbrug af keta i 5 uger er at være stærkt ubalance med dig selv kan du ikke se det selv?
Det er jo så dybt urationelt som noget kan være at sniffe keta på dagligt basis og det siger du jo også selv. I de 5 uger må du indrømme at ketaen styrede dig? og det ikke første gang stofferne har taget styringen.
Du har jo det så kaldte misbruger "gen" i dig siden du vender tilbage et misbrug selvom du ellers jo havde lagt det bag dig, det må du jo seriøst prøve at arbejde med så det aldrig sker igen for dig.
Hvorfor ikke sætte nogle uger af uden hårde stoffer hvor du fordyber dig i meditation?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

NP: Bienmesabe - 365 Bad Girls

Nok er jeg et meget spirituelt menneske ok - men er samtidig ekstremt social. At skulle fordybe mig mere i meditation (ca 2 timer om dagen, aktiv) - ville tage alt for meget af mig tid.

Ja jeg har misbruger genet - det har jeg vidst i mange år - med den viden i baghovedet er man lidt ekstra vågen overfor sådanne ting. Derfor mit ketaforbrug kun varede 5 uger - hvilket i mit hoved - ikke er slemmere end når man har taget en sommerferie og drukket/røget den væk - dengang man var teen.

Kan godt se det svært at forstå mig, når mine værdier og normer er så forskellige fra jeres, som de er.

Er ikke vendt tilbage til noget misbrug - har bare den tendens til at begynde at misbruge et nyt stof - hvis jeg synes det er fedt. Ketamin og de andre stoffer jeg har misbrugt gennem tiden - har været den slags stoffer. Ved jeg skal passe på med nye ting - men fuck it - jeg er ovre det og har måske fået kæreste på - finder jeg ud af om nogle timer.

Ja jeg har da nogle bekymringer - det har alle mennesker - sådan er livet, når man har en stor omgangskreds. Der sker altid noget med nogen, et eller andet sted - det er ikke forkert at bekymre sig om sine venner - mit DSB har altid været her - skrev min første LSD stil som 11 årige - DSB er ikke noget jeg lider af, fordi jeg har det skidt - det er noget jeg lider af, næsten selvforskyldt, skyldes en alt for stor interesse i psykedeliske stoffer og det psykedeliske miljø i en AL AL for ung alder. Men hvad gør man når ens mor er gammel syreflipper? Man synes mor er supercool, fordi hun har den tryptamin agtige frihedsfornemmelse over sig - den her indstilling som jeg altid har haft. Min mor har så også misbrugergen - hvilket næsten har smadret hende som menneske - denne viden har jeg i baghovedet og ved udemærket godt at min nemesis, er et eller andet kemikalie yet to discovered. Derfor jeg har kontrol nok til at stoppe et misbrug - har set hvad der sker når man bruger en 18-20 år på den sti - man ender som et smadret - indelukket menneske - med følgesygdomme og jeg ikke hvad fanden hvad - så ender ikke nede af den vej i for lang tid af gangen.

NP: Brisker & Magitman - Six Degrees

Jeg kan ikke se noget dybt urationelt i at være blæst konstant i 5 uger - jeg kan se noget urationelt i at være det på det samme stof, grundet misbrugspotentialet - men fordi en blæser rundt i 5 uger - vil aldrig få mig til at løfte et øjnbryn, medmindre manden/damen var ved at miste kontrollen og ryger for langt ud - så må man gribe ind og gøre et eller andet.
Grib ind inden og begynd at kritisere personen for sit overforbrug.... Har tit stik modsatte effekt - nogle mennesker blæser sig væk af forskellige grunde - deraf ikke sagt at alle grundene er fornuftige - men nogle mennesker har bare brug for en ventil til tider - nogle bruger stoffer - hermed ikke sagt at det er min grund.

Jeg ser de psykedeliske stoffer som legoklodser, til at bygge liv med og stimulanserne som partyboosters. Groft defineret - De psykedeliske kan jeg bygge om på mig selv med, eller bygge videre på noget, lettere at ændre sit jeg, når man har godt fat omkring det. Stimulanser er bare for at få mere fart på og overdrevet empati med andre mennesker.

Medlem

et par ting vi to sagtens kan blive enige om

DU er hashnarkomand

Du er narkomand af kreta (dvs siden fredags)

COA LA LA LA skriver :10g keta på en weekend er en vild weekend - det er vel ikke værrer end når så mange sniffer sygelige mængder coke og andet pis på en weekend - narkomani?????? Tjaeh - nej det er det ikke - det er et sygeligt forbrug af keta på en weekend - andet er det ikke.

tror 99procent af bruger herinde vil kalde det for et misbrug/ at man er narkomand når man gør sådan noget
I andre må meget gerne rette mig hvis jeg er forkert på den.

ang hashen du kan få en hashpsykose også selvom du har været stoppet i 10år den kan komme lig pluslig

nu læste jeg en hel del om dig igår (jaja jeg har ikke andet at bruge mine fredage på)

ang hvad du laver i hverdagen det er jeg endeligt også lidt usikker på ?
Du tegner og strikker og håber at komme til at tjene på din musik?
ret mig gerne hvis jeg er forkert på den er jeg sikkert.

Men som 28årige skal man så ikke have taget lidt mere ansvar for sit liv ang uddal. arbejde?

sådan har jeg det bare... ved ikke rigtigt hvad du vil gøre når du bliver gammel og sløv der er ikke mange der vil ansætte en gammel afbrændt junkie/ psycofat eller hvad det nu er du kalder dig selv

det er måske lidt ondt skrevet men kan ikke lige omformulere mig bedre så bær over mig...

har du fundet ud af om du har fået dig den kæreste? det ville da være totalt optur

hvordan gik aften igår og dagen idag mht til dit overforbrug/misbrug

Senest rettet af kbhfyren 16 aug 2008 13:48, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kbhfyren skrev:

DU er hashnarkomand

Kan du egentlig ikke bare tie stille? Du kommer jo ikke med en skid konstruktivt.

Medlem

Gæst skrev:
kbhfyren skrev:

DU er hashnarkomand

Kan du egentlig ikke bare tie stille? Du kommer jo ikke med en skid konstruktivt.

Gæst det vil jeg mene for Coa kan ikke rigtigt begynde at stoppe sit meget stort overforbrug af narko før han indser at han er det

fks hvis du tager til et AA AK møde så er det noget af det første de siger derinde Hej jeg hedder det og det og jeg er Alkoholker eller narkonmand

COA skriver:

Jeg ser de psykedeliske stoffer som legoklodser, til at bygge liv med og stimulanserne som partyboosters. Groft defineret - De psykedeliske kan jeg bygge om på mig selv med, eller bygge videre på noget, lettere at ændre sit jeg, når man har godt fat omkring det.

Det kan du altså også godt uden psykedeliske stoffer

Man bliver altså ikke gud af at tage psykedeliske stoffer eller får flere psykedeliske kæfter af det..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]