KBH: Empatisk er du ihvertfald ikke - ikke det mindste.
1: Jeg er styret meget af mine følelser, jeg elsker kærlighed, nærhed og varme. Jeg er vokset op i det stik modsatte - selvfølgelig har mine forældre elsket mig. Miljøet omkring mig har gjort meget ved mig og jeg har forandret mig en del.
2: Det er som om du indebrændt har en ide om, at hvis jeg går med på din teori om at jeg er narkoman, så er hele din verden reddet... Jeg har taget ketamin i 5 uger - har ikke rørt det siden fredag. Det er det eneste hårde stof jeg har taget i hverdagene de sidste 6 år. Jeg har før haft misbrug af amfetamin og kokain kørende og en temmelig kraftig psykologisk afhængighed af MDMA. Ketamin var så min næste store kærlighed, men denne gang kørte overforbruget kun i 5 uger og ikke i ca 9 måneder som med mdma'en - ca 3 måneder med coke - ca 20 måneder med amfetamin.
3: Du lyder som en værre psykopat og opholdssteder var da slet ikke løsningen for dig - men det en anden snak. Jeg har ikke smadret folk på den måde du har - fordi har altid "fornuft" med i det jeg laver - kunne aldrig finde på at smadre en betjent ned. Jeg gider bare ikke slå flere mennesker ned med jernrør og sådan - har lavet nok pis i den - derfor jeg ryger min hash - det er der sgu da ikke noget i vejen med mand - det er så fucking langt ude ærkeamerikansk at lukke sådan en omgang pis ud. Jeg har et dagligt forbrug af hash - ligesom du æder din mad. Jeg ryger ikke engang 1g om dagen, så luk i med det pis om det hash - jeg ved hvad jeg laver når det er tjald vi snakker om OK?
4: Mine humørsvingninger skyldes at jeg sidder og hører musik samtidig - påvirker mig ekstremt meget og nogle gange kommer der lige et nummer, der ændrer mine følelser, deraf de svingninger du ser. En anden ting er: Jeg er ikke i samme humør hver dag, når jeg vågner er det en ny dag, nye følelser, nye tanker og nye handlinger. Du kan heller ikke vide hvad der er sket imellem svarene vel? Altså, nok er jeg meget åben omkring mit liv - men har da stadigvæk masser af ting jeg ikke fortæller - måske der sker mere i mit liv, end der gør i dit? Måske mine følelser ryger op og ned, fordi hele min omgangskreds er ved at falde fra hinanden, som den altid er på det tidspunkt her af året, fordi idioterne skal have de fucking benzoer til området, sådan at folk kan blive rigtig rigtig dumme i nakken. SÅ inden du kalder mig skitzofren eller manio-depressiv - eller tror jeg sidder og tager narko, så overvej at mit liv nok er MEGET anderledes end dit for tiden.
5: Det med at jeg skal være klar efter 5-6 måneder KBH, efter 5½ års forhold. Vi boede sammen i 5½ år, opbyggede traditioner sammen, vaner, alt - vi havde et LIV sammen. Tror ikke du kender til det, men det er når 2 bliver til 1. Når man tænker mere på et andet menneske, end man gør på sig selv. Altid tænker på den anden, inden man handler, fordi man ikke længere bare er sig selv, nu er man to, derfor har man respekt overfor hinanden og lukker hinanden ind - det giver den nærhed, der får psykologer til ca at afsætte 11 måneder til en kriseperiode, dette kan jeg give dig en kilde på, kan også fortælle om de forskellige faser i en krise, hvor lange de forskellige helst kun skal være, hvordan man har det psykisk i de faser og hvad man kan gøre for at hjælpe en person i krise. Jeg har proppet mig med stoffer, ikke for at glemme at jeg savnede hende, men for at acceptere det som var sket, bygge et fundament til et nyt liv. Tog et valg og trådte ind i den kultur som altid har sagt mig mest og jeg brænder for den kultur. Den kultur bringer så ekstremt mange stoffer med sig - udvalget er stort og jeg er ikke kræsen - har gjort det mange gange før - hele mit liv og har altid kommet ud på den anden side - stortset uden skræmmer - men har set ufattelig mange mennesker splitte deres liv af på det, har set dem fejle og brænde hele pisset ned, alt imens de griner af deres egen destruktion. Har set kummerligheden i øjnene mere end engang makker og der er kun 1 ting som vinder over alt det her fucking pis - det er den gengældte kærlighed fra et menneske. Hvis du ikke kan forstå det, så er det dig der skal gå til psykolog, fordi så du et problem, et problem med at elske. Som jeg har skrevet en del gange, så føler jeg mig tit misforstået - men ved ikke om du er spirituel eller noget, det virker ikke sådan. Nok derfor du ikke forstår mig særlig godt - og jeg ikke forstår dig - fordi en misforståelse må der ligge her et eller andet sted. Du giver mig lidt et chok når du forbinder sorg med at man skal have haft hus/børn.. HUS???? snakker du om penge når jeg snakker om følelser - skam dig mand - fucking skam dig...... Børn - ja og??? er det ikke bedre at være delebarn end at have 2 forældre der konstant skændes???? Er jeg vokset op med og kan godt fortælle dig hvad jeg heller ville.
6: Jeg vil ikke indse at jeg er narkoman, fordi jeg ikke er det. Jeg har haft et overforbrug af ketamin og det er hvad det er. Så har jeg købt en forbandet masse narko og holdt fest med en masse mennesker - du aner ikke hvor mennesker jeg har skudt af til diverse fester rundt omkring i nord/øst/vest/midtjylland iløbet af sommeren, det har været så skide morsomt - folk kigger sjovt når man bare fylder narko på dem, uden det koster noget - det giver mig hygge og gør at folk omkring mig, er ca hvor jeg vil have dem, godt blæste og med på en filosofisk snakker eller bare en god stener på den flotte natur. Har selvfølgelig indtaget meget af det selv, men med meth og amfeta - der har jeg en forbandet god resistens - grundet 20 måenders misbrug for 10 år siden - skidtet gider ikke virke ordentligt og jeg skal have en del før det kicker rigtig røv. Keta har jeg en naturlig resistens overfor, ligesom med de fleste andre bedøvelsesmidler - de psykedeliske stoffer har jeg altid kunne tage hidsige doser af - fordi jeg godt kan lide når alting det smelter sammen og bliver så anderledes at man virkelig har svært ved at forstå det. Jeg elsker at opleve ting der får drømme til at føles som virkelighed og normale trips til at virke som flygtige dagdrømme. Jeg er psychonaut som jeg siger, søger det mystiske af natur. Tror på overnaturlige ting, så når jeg er længest ude på et trip, der hvor det hele er ved at vende sig imod mig, kan jeg vha mantras, ændrer trippet til det jeg gerne vil have - som om det er magiske ord, hvilket de i min bevidsthed er, idet at de påvirker mig, bare det jeg hvisker dem i upåvirket tilstand og i påvirket tilstand udfører de almægtige handlinger hvis de udtales højt. Så måske du skulle få styr på, hvor forskellige vi er, inden du banker nogle af dine institutionsudtryk ned i hovedet på mig.
Du skal indse at der findes flere typer mennesker, end dem du ser i din IMO indskrænkede verden. Måske du har nogle problemer at slåsse med - du lyder meget mainstreamagtig - den typiske rod der er vokset op i noget lort - ikke har fundet sig i noget - har været igennem en masse pis - set en masse lort ske for sig selv og sine nærmeste og til sidst er blevet reddet af "samfundet"... Overvejet at du er blevet lidt hjernevasket??? Netop for at lære dig ikke at lave alt det lort du har gået og lavet for andre mennesker? Måske du skal se jeg ikke laver lort i den for andre mennesker, knap nok for mig selv - så overvej hvad du siger og hvor du selv kommer fra, inden du dømmer andre der kommer fra noget der minder om dit, men stadigvæk ikke har en skid med det at gøre.
7: Du gider ikke høre så meget om min kæreste.... som et eller andet sted har lidt skyld i jeg står hvor jeg står - hvis hun ikke var skredet - havde jeg ikke taget de store bukser på og trukket i danseskoene igen, vel? SÅ hvad med du får lidt situationsfornemmelse og at psy.dk giver en evnen til at banne folk fra sine topics, fordi det ender med at jeg for en advarsel når jeg lige pludselig eksploderer i old skool elven style og sviner dig til, fordi at bringe mit pis i kog, kan du finde ud af - med dine konstante gentagelser og lammerpsykologi. Fat dog du ikke bliver klog på psykologi ved at det bliver brugt på dig - du skal læse det og løse opgaver, få karakterer og sådan, især hvis du skal dømme en til at være narkoman. Det er et bredt ord makker.
|