Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 04:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dragonfly
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Fik prøvet dragonfly ved en "fejl" her i weekenden, egentligt ville jeg ikke, men da den ene bøtte var utæt måtte jeg jo slikke lortet i mig... Det var så ikke en fejl, slet ikke som jeg havde forventet det ville virke, helt fantastisk stof, men var på en kombination af psykedelikas og stimulanser, så kan desværre ikke fortælle meget om den rene virkning.

Mig og min buddie har dog 2 trips endnu, som vi deler det ene af i weekenden, fordi jeg er stadigvæk temmelig påvirket og alt det syre jeg havde spist i fredags, ved jeg med sikkerhed er ude af kroppen, mdmaen til at slappe af på imorges er også ude... Dragonfly virker i rigtig lang lang tid. Så til uerfarne trippere, tænk jer lige om før i leger med det her... Sidder med et underligt, ikke ubehageligt, bodyload. Har visuals der både minder om svampe og lsd - men meget mere påvirket af farver og musik er helt himmelsk. Skal helt sikkert eksperimentere med det her igen, håber bare snart der kommer noget mere info omkring stoffet. Tror det vil være et fedt alternativ til LSD, har stadigvæk en dyb tankegang, minder meget om syre, men det er som om det er mere koldt i det, som om der er længere afstand til ens tanker, meget mystisk...

Kommer en triprapport på Dragonfly på et senere tidspunkt når vi har prøvet det rent.

Titel: Re: Dragonfly
Medlem

Spændende. Glæder mig til triprapporten.

Husk lige at smide det "tekniske" navn for stoffet ind også, og ikke bare "gadeslang" som "dragonfly" el. lign., og husk ikke mindst at passe på dig selv - lyder som nogle ret heftige ture du tager. :)

MEGATRON

Jep som sagt pas på dig selv, der har angiveligt været nogle tilfælde af dødsfald og tvangsamputationer pga heftige doser Bromo-Dragonfly:

Wikipedia skrev:
The toxicity of Bromo-DragonFLY is unknown for humans however at least two reports of death believed to be resulted from Bromo-DragonFLY have been reported in Norway[3] and Sweden.[4]

Also, a Swedish man had to have the front part of his feet and several fingers on one hand amputated after taking a massive overdose. Apparently the compound acted as a long-acting efficacious vasoconstrictor, leading to necrosis and gangrene which was delayed by several weeks after the overdose occurred. Several other cases have also been reported of severe peripheral vasoconstriction following overdose with Bromo-DragonFLY, and a similar case is also known from DOB. Treatment was of limited efficacy in this case although tolazoline is reportedly an effective treatment where available.[5][6]

Overdoses, disturbing experiences, and Bromo-DragonFLY associated health problems have been described. One case in 2008 in England involved inhalation of vomit, causing nearly fatal asphyxia.[7]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har læst alt der er at læse på nettet om dragonfly, er blevet googlet til døde:)

Medmindre der er noget secret shit derude:) Så ved jeg alt der er at vide.

Kemisk Navn på dragonfly

1-(8-bromobenzo[1,2-b;4,5-b']difuran-4-yl) -2-aminopropane
ell
Bromo-benzodifuranyl-isopropylamine

alt efter hvor man lige kigger - dem første er fra erowid og diverse online forhandlere, den sidste er fra en enkelt online forhandler.... underligt.....

Senest rettet af Freakaling 08 jul 2008 02:50, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Har læst alt der er at læse på nettet om dragonfly, er blevet googlet til døde:)

Medmindre der er noget secret shit derude:) Så ved jeg alt der er at vide.

Lige bortset fra man ikke skal proppe sig med stoffer hele tiden? Al den syre, MDMA til at slappe af på om morgenen og så lige lidt Dragonfly oveni hatten?

Du mangler trist nok lige den sidste ting som hedder HR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den dragonfly ville have gået til spilde ellers og narko skal ikke gå til spilde. Slet ikke når det er betalt.

Ja jeg mangler noget Harm Reduction, det har du helt ret i.... Det kan jeg ikke gøre så meget ved, jeg holder mig så sund som min livsstil tillader det. Nogle gange skal livet bare leves fear and loathing style.
Ved godt det jeg gjorde ikke var satans smart, men det var nogle ekstremt fede hallucinationer, men kunne godt mærke på min krop at der var skrald på den, især de sidste 12 timer, nogle af dem var ret skumle, men sov heldigvis de sidste 6-7 timer af trippet..
Meget tung i hovedet da jeg vågnede imorges - forsvandte iløbet af dagen. Har lidt MDMA lignende hangovers nu. Ikke den sædvanlige nedtrykthed, heldigvis.

Citat:
Lige bortset fra man ikke skal proppe sig med stoffer hele tiden? Al den syre, MDMA til at slappe af på om morgenen og så lige lidt Dragonfly oveni hatten?

Njet!!!! Sådan foregik det ikke.

Det næste her er ikke tilrådeligt at gøre for nogen, det er bare mig og vennerne der tåger rundt og er hjernedøde dumme nok, til at fylde os med alt for meget narko.

Vi tager ud til en og griller, mig og min buddie smutter til proggyfest på en strand. Jeg sniffer noget meth til grillaftenen(om fredagen) og sniffer mere meth imens vi kører rundt og henter diverse stoffer. Vi ankommer til festen og har vel sniffet en del meth allerede så er godt oppe og køre + vi spiste ½ frimærke i bilen ½ time inden ankomsten. Da det begyndte at virke delte mig og min buddie 8 flasker nos. Gemte 2 i lommen til senere. Jeg chiller så lidt rundt til den her fest, spiser 1½ mærke mere og det sidste nos bliver suget - møder så nogle typer som jeg lige synes jeg skulle snakke lidt med. De sidder så og er på mdma og amf - fedt nok tænker jeg, så kan jeg også lige snuppe lidt af mit mdma og eyeballer cirka 80 mg. Hvilket for mig er den mængde krystaller der ca fylder det samme som lidt under ½ XTC-pille(dem der ca vejer 200mg). De to tøser og ham gutten, der sidder der, spørger om de kan købe noget af mit mdma, det kan de så ikke, men vil da godt give noget ud til dem sådan at de kan blæse lidt xtra. Ender så ud i jeg deler 500mg med dem, de vildt glade og vi hygger i 3-4 timer, kun afbrudt af mig der lige så en der havde noget bedre syre end det jeg selv havde fremskaffet, spiser så 3 mærker mere og igen afbrudt af min buddie der kommer væltende i sin blæser med 3 flasker dragonfly á 3ml. Vi jubler og danser, klasker hænder og WRAAAAA WE GOT DRAGONFLY - totalt vildt. Vi vælger så lige at smide det i bilen.
Derefter tripper vi lidt videre på stranden, smutter et par timer efter at politiet har lukket festen og folk efterhånden er så stoned på julemix (keta og mdma) (som mig og min buddie ikke rører). Vi kører hjemad, deler 1 ½ liter carlsberg i bilen og 3-4 chillums. Jeg spiser et mærke mere og endnu et da vi kommer hjem. Kort tid efter det mærke jeg har spist da vi kommer hjem er det at jeg indtager dragonfly fordi der er hul på den ene flaske. Får ikke indtaget hele flasken, men åbenbart nok til at være total ramt i mega lang tid...
Det her sker om lørdagen. Den mdma jeg omtaler som "til at slappe af på" tog jeg søndag morgen og jeg tog 2x-60mg for at falde i søvn. med ½ times mellemrum. Sov 3 timer efter i et 3-4 timer og stod så op og trippede videre på dragonflyen.

Medlem

En ting er at lamme sig. En anden er at gøre det i din bil. Hvis i tripper som i har gjordt, har jeg ingen respekt for hverken dig eller din ven. For min skyld kunne i smadre jer selv til døde uden det ville røre mig, men at sætte andres liv i fare ved at køre påvirket, det for lavt. Jeg håber jeres næste tur ender i grøften. Gerne i et smertehelvede mens i peaker på lsd'en.

Og godmorgen til jer andre.
-hurby

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Havde sgu da lige skrevet jeg ikke tilrådede nogen at gøre det samme.
Min makker havde spist 1 mærke, som var holdt meget op med at virke.
Med den mængde meth han indtog, der kunne han have PvP'et korea-krigen alene.

Helt enig i man ikke skal køre i påvirket tilstand, slet ikke hallucinogener, men hvis man ikke er en lille smart snotunge, der skal blære sig fordi man er ramt, så er det faktisk muligt at køre bil.
Det stadigvæk ikke skide-smart, men technofester bliver holdt sådan nogle sjove steder, man skal jo hjem.
Jeg kører aldrig bilen - vi har kun 4 der kan køre når vi blæser og det er fordi, de næsten blæser på rene stimulanser.

Vi havner aldrig i grøften og vi kommer aldrig til at køre nogen ned, vi skynder os på motorvejen og triller hjem i ganske lovlig hastighed. Der er ikke sket noget de sidste 10 år, jeg ved der ikke kommer til at ske noget, så var det sket, vi er altså allesammen voksne og ganske fornuftige mennesker, bortset fra den måde vi tager stoffer på that is.

Der er ikke meget andet Harm Reduction over os, end at vi spiser så sundt så muligt og bruger kosttilskud. Det sidste er ene og alene min skyld, idet at jeg er den eneste af os, der rent faktisk går op i det vi indtager.

NP - Mute - Space n Time

Tilbage til topic.

Det der dragonfly har en sjov eftervirkning, igår skulle jeg tit slette når jeg skrev, fordi jeg konstant skrev de samme 2-3 ord, mange gange efter hinanden, var også mange andre handlinger min hjerne ville repetere, var ved at købe tre pizzaer, mega voldskummelt.
Er også lidt tumlet i hovedet idag, det ikke så slemt som igår, som egentlig heller ikke var særlig slem og jeg er sikker på det er kombinationen der har gjort det.
Eftersom min buddie måske først har sovet i nat, (siden fredag) er dragonfly trippet nok udsat indtil han er fresh nok i hovedet til et så stærkt psykedelisk stof. Det satte jo seriøst en stopper for syren, man kunne næsten se hvordan de forskellige typer visuals blev blandet som maling, jeg er glad for jeg ikke fik en hel bøtte.

Måske er det bare mig der er følsom overfor shittet, eller måske er det den slags dragonfly som bliver omtalt som det "stærke" på erowid. Hvis det er tilfældet, så må jeg jo heller lige advare om at der er temmelig stærk dragonfly i omløb, kan ikke sige hvor i landet - ville næsten være at stikke en pusher. Men jeg tager et billede af flaskerne og poster dem.
Det virkede det skidt, seriøst meget, dejlig positiv at opleve et nyt psykedelisk hallucinogen. havde 4 ægte hallucinationer. Min hud der skifter farve, hvor jeg kan stå og tørre farven af i små sjove kugler, som jeg kan mærke og se ganske klart. En veninde spørger hvad fanden det er jeg laver og spørger om jeg er ikke er grøn på maven og andre farver andre steder.... det er jeg så ikke. Bliver også viklet ind i spindelsvæv op af mine arme, eller et lignende materiale, mystisk fornemmelse. Min buddie kommer ind i stuen 2 gange, hvor han forsvinder idet jeg snakker til ham. 1 Gang hvor jeg står og roder efter musik på cd'racksene, komemr han ind, peger over mod mixeren og jeg siger "ja ja" og han forsvinder. Jeg kigger over mod mixeren. Der ligger en cd-mappe. Anden gang han kommer, der står jeg og mixer noget musik sammen, tror han gerne vil mixe og siger til ham han må vente, hvorpå han er væk.
Konstant kunne jeg mærke berørelser af min krop, forskellige hænder, en finger der lige kører ned ad halsen, en der puster en i nakken. En kilden under fødderne.
Alt i alt et meget mystisk stof i kombination med omkring 1mg LSD. Syren kan have gjort alt det her alene, men der var ikke den der LSD fornemmelse over det, den samme som der er over svampe. Må vel være tryptamin fornemmelsen.

Glæder mig så meget til at teste det rent - hvis det kan give hallucinationer og samtidig er psykedelisk, istedet for at være en deleriant. Jamen, sæt da lige superstoffet sammen siger jeg bare.
Der er sket en masse frygtelige ting relateret til dragonfly, det ved jeg godt. Den der skræmmer mig mest er knægten i england der inhalere bræk og hans ene lunge kollapser. Men han prøver også et hallucinogen, der i mine øjne, har vildere virkning end LSD, for første gang og får at vide det er et mildt trip.
Det skulle jo bruges til at undersøge noget serotonin halløj i hjerner med, mon ikke det er ret safe at bruge, hvis man bare holder sig til små doser, fordi hvis man kigger på virkningen af stoffet, inde i hovedet, så piller det ved ret mange ting, synes jeg.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
haha :D du noget af en vild bandit hva .. Men det lyder sq da udfra det du siger, som et nice stof (behandlet med respekt) som man jo skal med alt ofc..Med hensyn til dit syre forbrug =P .. burde du ikke slappe lidt af? ...altså hvis du er oppe på over 5 mærker så din resistens jo for syg.. Jeg kan da huske dengang jeg selv gjorde det hver weekend.. 1 mærke gav jo kun minor visuals.. Så det sku federe at give det nogle mdr (: ...og billigere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
haha :D du noget af en vild bandit hva .. Men det lyder sq da udfra det du siger, som et nice stof (behandlet med respekt) som man jo skal med alt ofc..Med hensyn til dit syre forbrug =P .. burde du ikke slappe lidt af? ...altså hvis du er oppe på over 5 mærker så din resistens jo for syg.. Jeg kan da huske dengang jeg selv gjorde det hver weekend.. 1 mærke gav jo kun minor visuals.. Så det sku federe at give det nogle mdr (: ...og billigere.

Synes ikke rigtig jeg kan mærke resistens, men jeg kan mærke om morgenen om det er den her dag syren virker godt eller om det ikke er, hvis det en dårlig dag skal jeg op i rigtig stor dosis - hvilket er irriterende fordi man skal have så meget papir i munden... prisen generer mig ikke, min økonomi kører fint.

Det først her idag jeg begynder at mærke lidt til mdma hangoveren, har lidt lyn og sådan, lidt luftig hoved. Hvilket irriterer mig, fordi jeg ved det først er væk om pisse lang tid og jeg har lyst til at blæse i weekenden. LSD er ikke udelukket, gider bare ikke rigtig trippe syre i næste weekend, fik seriøst nok af hallucinationer efter det dragonfly der. Vil dog vædde med det ender ud i vi griller, æder narko og flipper/tripper/blæser hele natten til noget rigtig god progressive, ligesom vi plejer - livet er dejligt.

Now Playing: Symphonix - Blue City

Føler dog at dragonfly har givet mig en indsigt af en eller anden art - har haft nogle tanker - blevet udsat for nogle følelser, som jeg normalt ikke udsættes for på trip. Jeg kan ikke rigtig forklare det nu, har så mange tanker der fylder mit hoved, ikke noget negativt, bare mange tanker, der ter blevet tænkt på nye måder.

Ja jeg skal til at slappe af, ved det godt mand.... men det sgu svært at slappe af - der sgu kun 1 person i kredsen der siger sådan noget til mig... og det er en af tøserne.... Ja og så en masse af jer siger det temmelig tit.... derfor det temmelig svært at slappe af.... Når jeg kommer ud til mine venner, så er de påvirkede... Og det er ikke for sjov jeg siger det er hver eneste gang. Jeg kommer ind af døren - de sidder og blæser eller skal til det. Jamen, jeg er psychonaut, iikke Stimulansfreak. Skal have noget psykedelisk ned og svampe fucker min hjerne hvis jeg tager dem mere end 1 gang om måneden. MDMA kan jeg heller ikke tage så tit.... LSD derimod, det virker hver eneste gang. Total fedt og jeg tager altså ikke mange mærker fordi jeg ikke kan mærke dem, jeg tager. Udover hvis det er en træls syre-dag. På en god syredag, alt efter setting, der kan spiser jeg sjældent mere end 2 mærker. Hvis min setting er total genial og jeg har en god dag, så skal der så meget ind som jeg lige kan få fingrene i aka har råd til så det ikke rører ved min dagligdag.

Det lyder nok temmelig brændt af, især når man ved LSD ikke bliver synderlig stærkere efter 1200ug - det synes jeg så det gør, over 2mg+ der virker syre helt helt anderledes - virkeligheden er totalt forvrænget. Alting skifter konsant, nej.... Min opfattelse af ting ændres konstant, til tider er jeg istand til at genkende trækkene fra ting, men konstant flyder det ud i hvad min fantasi kan sætte det sammen til, tanker bliver flygtige og man kan ikke længere mærke kroppen, eller særlig meget andet, man bliver vægtløs, luften kan føles fast. Syre i de doser har en så fantastisk virkning på mig at jeg knap kan forklare det - det er udenfor alle fornuftens rammer, alt HR er faldet til jorden her, flere døgn på syre, en lang skummel stener, uden hold, med måltider og hvadend sådan en weekend indebærer af handlinger i ens "daglige" rytme.

Min buddie siger at så lang tid jeg ikke tripper syre hver dag sker der sgu ikke noget ved det, han har gjort det længe og det var først efter en 10-12 dage på syre og mange af de ture han synes det begyndte at glippe for ham, jeg er lidt ligesom ham, så følger hans råd. Vi er psychonauter, lever for musikken, hyggen, stemningen, trippet og miljøet.
Jeg kan være en temmelig russisk-fætter til tider, men hvis jeg skal være bundseriøs og 100% familien danmark normal - jamen så kan jeg det - kan blende ind fordi det skal man kan. Inderst inde er man jo sådan, man går bare amok et eller andet sted, hygger sig, lever sit liv til det yderste. Men man skal aldrig glemme alle dele af sig selv, det er jo de dele af en der gør en til et helt menneske.....

Der er ikke nogen der skal gøre som mig, selvom jeg konstant møder folk der gør ting jeg synes er direkte åndsvagt dumme. Altså her snakker vi total skid på HR.... Rohybnol,LSD,Meth,Shrooms,NOS,Tjald,Alkohol,Mdma,Ketamine... God raver blandning..... Dem møder man nogle gange, de er brændt af... Eller bare MDMA+Keta+Meth.. virkelig fornuftig blandning og det er sgu ikke nordjyder den her gang.... ikke at nordjylland er bedre... mdma+meth HURRA!!!!!! Me included...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Emne delt på grund af offtopic.
Nyt emne: Offtopic: "LSD i høje doser, diskussion om overforbrug+bitchfight".
Nu styrer I sgu lige sproget lidt, det gælder ikke mindst dig, COA. Hold jeres ligegyldigheder og stupide skænderier til et andet sted.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Var den aromatiske Bromo-Dragonfly?

Jeg har selv leget lidt med det uden de store effekter tilbage i 2005, men jeg har en idé om at det var den ikke aromatiserede (som kræver højere dosis).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved ikke om det var den aromatiske.. desværre... Men eftersom jeg fik meget lidt væske som virkede ekstremt kraftigt. nej, gider ikke gætte på noget - det virker og min buddie drak de 2 sidste i forrige weekende da han skulle knalde damen......

In our memories
Brugeravatar

Elver, du er godt nok stadig lige så fucking ekstrem som du altid har været, nu hvor jeg læser topic igennem! ;) :lol:

Anyway.

DOB og DOI er jo netop super selektive 5-HT-2a agonister, hvilket forklarer hvorfor syren blev sat helt ud af spil.
Bromo-Dragonfly er jo netop bare en mere potent DOB-analog.
Så vidt jeg husker, har du da også prøvet DOB for mange år siden i form af kex, da der florerede nogle piller i DK med 1 mg. i... Hvordan var BD i forhold til det?

Jeg har kun prøvet DOB en enkelt gang (2.5 mg), og senere på aftenen spiste jeg også 2 Internet Explorer mærker (80-100 aktive miks har de nok været på), men syren prellede netop fuldstændigt at rent mentalt på DOB-mindstatet, og gjorde kun at jeg fik endnu flere visuals (og en helvedes masse, skal jeg hilse at sige :mrgreen: ).
LSD virker desuden også på en andre 5-HT sub-receptorer (5-HT-1a, 1c, og andre, så vidt jeg kan huske).

Men det som dopamin har postet fra Wikipedia, er ny viden for mig - det er fandme skræmmende at læse om amputationer som følge af overdoser.
Jeg mener da egentligt også at der har været et dødsfald i DK, men jeg er ikke sikker.
Det eneste dødsfald jeg kender til af DOB, er en (sikker entheogen kemiker) som ved en fejl sniffede 80 mg. i den tro at det var MDA. (Så kan man lære at lable sine poser!) - Jeg kan slet ikke forestille mig hvor ubehageligt det må ha været for ham da han opdagede det efter få sekunder!

Men har du ingen anelse hvilken dosis af BD du fik?
Da jeg for 3 år siden afprøvede det, indtog jeg 250 mikrogram, også opløst i væske, men uden andet end +/- på Shulgin-skalen.

Det har helt sikkert være den ikke-aromatiske version - tror egentligt stadig jeg har posen med formlen på.
Jeg er lidt rusten i min nomenklatur, men Bromo-benzodifuranyl-isopropylamin er vist også den ikke-aromatiske version, da jeg ikke husker at der er nogen dobbelt-bindinger i furan-ringe..?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er Bromo-Dragonfly ikke en homolog til DOB?

In our memories
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Er Bromo-Dragonfly ikke en homolog til DOB?

Jo, det er det vel egentligt, men er du ikke venlig at svare på mine spørgsmål i det forrige post?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Havde ikke lige opfanget spørgsmålet igår. Fragmental havde nogle skumle bivirkninger - men tror sgu også jeg kunne have lagt en rideskole ned med det jeg havde i blodet.

Du har en hammergod hukommelse Dex. Ja jeg prøvede DOB i nogle kex tilbage i 00 - Så vidt jeg husker var det nogle grå piller med sværd på. Mener jeg spiste 2. Havde intet trip om aftenen, andet end noget som jeg nu er klar over var placebo effekt, da det mindede om opturen på mdma. Men gik så i seng efter nogle timer, godt nok med noget uro i kroppen, men det var mest over jeg havde spist noget der ikke havde virket. Endnu da. Da jeg så vågner rejser jeg mig op og begynder at trampe med det samme. Gik op i byen fordi havde det godt nok mystisk og lånte macax's minidisc med sepultura på. Blev godt ond - møder min daværende kæreste som efter den dag blev en x-kæreste. DOB er noget vildt shit.

I.fht Dragonfly hmm, synes ikke man kan sammenligne det. Dragonfly er meget mere syreagtig imens DOB bare fucker dig op og gør dig pissemystisk. Nu er der så flere af mine kammerater der har prøvet dragonfly. VI vælter rundt i BDF mærker, men vi er alle enige om at dragonfly desværre først bliver rigtig fedt når man får lidt LSD ind sammen med det. 1 BDF mærke(400ug) + 1 dråbe(100ug) - så har man et fedt trip og det er alle jeg kender der siger det. Reddede en BDF neder til en festival i weekenden, med en dråbe syre og en pind. ½ times god karma snak og han var ovenpå igen. Så igen min advarsel til grønne trippere - DON'T FUCK WITH THE DRAGONFLY..... Det er for psyhonauter - fordi det skal kombineres for den fulde effekt. Flere til festivallen kombinerede det med ketamin og oplevede en synergisme, med de vildeste hallucinationer og ret heftige visuals.

Der skulle være 600ug i den ml - ca halvdelen var væk - så jeg har vel fået ca 300ug BDF oveni ca 1mg LSD og jeg mistede fuldstændig den der syrede tankegang, den blev byttet ud med en kold fornemmelse i sindet - lidt fortabelse - lidt opgivelse og nogle forbandede ondskabsfulde hallucinationer og ekstremt psykotisk skiftende visuals. Sad på en græsplæne i et par timer og fattede ikke rigtig noget om hvor jeg var. Kunne konstant mærke hænder på min overkrop, spindelsvæv der viklede sig omkring mig (også visuelt) Mennesker som ikke var der og sådan nogle andre skumle ting. Men intet spor af syren, andet end nogle fraktaler og nogle geometriske mønstre på himlen, som istedet for at fade ud og komme igen (som de normalt gør på syre) så blev de der og udviklede sig i takt til det progressive der kørte i mixeren. Ved dog ikke om jeg skal prøve dragonfly igen, bliver nemlig også ret skræmt over det med de amputationer. Især fordi min mave var blålig i 14 dage efter og lidt følelsesløs, ret skræmmende netop med de amputationer i baghovedet.

Om det er den aromatiske eller ikke jeg fik, har jeg ingen anelse om og tror heller ikke hende der solgte det har. Fordi det eneste hun kunne sige var at det var 600ug og det var et trip..... Ehm ok så.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]