Darkpsyc0 skrev:
haha

du noget af en vild bandit hva .. Men det lyder sq da udfra det du siger, som et nice stof (behandlet med respekt) som man jo skal med alt ofc..Med hensyn til dit syre forbrug =P .. burde du ikke slappe lidt af? ...altså hvis du er oppe på over 5 mærker så din resistens jo for syg.. Jeg kan da huske dengang jeg selv gjorde det hver weekend.. 1 mærke gav jo kun minor visuals.. Så det sku federe at give det nogle mdr (: ...og billigere.
Synes ikke rigtig jeg kan mærke resistens, men jeg kan mærke om morgenen om det er den her dag syren virker godt eller om det ikke er, hvis det en dårlig dag skal jeg op i rigtig stor dosis - hvilket er irriterende fordi man skal have så meget papir i munden... prisen generer mig ikke, min økonomi kører fint.
Det først her idag jeg begynder at mærke lidt til mdma hangoveren, har lidt lyn og sådan, lidt luftig hoved. Hvilket irriterer mig, fordi jeg ved det først er væk om pisse lang tid og jeg har lyst til at blæse i weekenden. LSD er ikke udelukket, gider bare ikke rigtig trippe syre i næste weekend, fik seriøst nok af hallucinationer efter det dragonfly der. Vil dog vædde med det ender ud i vi griller, æder narko og flipper/tripper/blæser hele natten til noget rigtig god progressive, ligesom vi plejer - livet er dejligt.
Now Playing: Symphonix - Blue City
Føler dog at dragonfly har givet mig en indsigt af en eller anden art - har haft nogle tanker - blevet udsat for nogle følelser, som jeg normalt ikke udsættes for på trip. Jeg kan ikke rigtig forklare det nu, har så mange tanker der fylder mit hoved, ikke noget negativt, bare mange tanker, der ter blevet tænkt på nye måder.
Ja jeg skal til at slappe af, ved det godt mand.... men det sgu svært at slappe af - der sgu kun 1 person i kredsen der siger sådan noget til mig... og det er en af tøserne.... Ja og så en masse af jer siger det temmelig tit.... derfor det temmelig svært at slappe af.... Når jeg kommer ud til mine venner, så er de påvirkede... Og det er ikke for sjov jeg siger det er hver eneste gang. Jeg kommer ind af døren - de sidder og blæser eller skal til det. Jamen, jeg er psychonaut, iikke Stimulansfreak. Skal have noget psykedelisk ned og svampe fucker min hjerne hvis jeg tager dem mere end 1 gang om måneden. MDMA kan jeg heller ikke tage så tit.... LSD derimod, det virker hver eneste gang. Total fedt og jeg tager altså ikke mange mærker fordi jeg ikke kan mærke dem, jeg tager. Udover hvis det er en træls syre-dag. På en god syredag, alt efter setting, der kan spiser jeg sjældent mere end 2 mærker. Hvis min setting er total genial og jeg har en god dag, så skal der så meget ind som jeg lige kan få fingrene i aka har råd til så det ikke rører ved min dagligdag.
Det lyder nok temmelig brændt af, især når man ved LSD ikke bliver synderlig stærkere efter 1200ug - det synes jeg så det gør, over 2mg+ der virker syre helt helt anderledes - virkeligheden er totalt forvrænget. Alting skifter konsant, nej.... Min opfattelse af ting ændres konstant, til tider er jeg istand til at genkende trækkene fra ting, men konstant flyder det ud i hvad min fantasi kan sætte det sammen til, tanker bliver flygtige og man kan ikke længere mærke kroppen, eller særlig meget andet, man bliver vægtløs, luften kan føles fast. Syre i de doser har en så fantastisk virkning på mig at jeg knap kan forklare det - det er udenfor alle fornuftens rammer, alt HR er faldet til jorden her, flere døgn på syre, en lang skummel stener, uden hold, med måltider og hvadend sådan en weekend indebærer af handlinger i ens "daglige" rytme.
Min buddie siger at så lang tid jeg ikke tripper syre hver dag sker der sgu ikke noget ved det, han har gjort det længe og det var først efter en 10-12 dage på syre og mange af de ture han synes det begyndte at glippe for ham, jeg er lidt ligesom ham, så følger hans råd. Vi er psychonauter, lever for musikken, hyggen, stemningen, trippet og miljøet.
Jeg kan være en temmelig russisk-fætter til tider, men hvis jeg skal være bundseriøs og 100% familien danmark normal - jamen så kan jeg det - kan blende ind fordi det skal man kan. Inderst inde er man jo sådan, man går bare amok et eller andet sted, hygger sig, lever sit liv til det yderste. Men man skal aldrig glemme alle dele af sig selv, det er jo de dele af en der gør en til et helt menneske.....
Der er ikke nogen der skal gøre som mig, selvom jeg konstant møder folk der gør ting jeg synes er direkte åndsvagt dumme. Altså her snakker vi total skid på HR.... Rohybnol,LSD,Meth,Shrooms,NOS,Tjald,Alkohol,Mdma,Ketamine... God raver blandning..... Dem møder man nogle gange, de er brændt af... Eller bare MDMA+Keta+Meth.. virkelig fornuftig blandning og det er sgu ikke nordjyder den her gang.... ikke at nordjylland er bedre... mdma+meth HURRA!!!!!! Me included...