Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Næste
Forfatter besked
 Titel: Continued
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Gider i godt lade være med at bitche i det her topic..... Hvis i får ondt nogle steder over min livsstil, så lad være med at svare, det meget lettere, jeg ved der er folk som gerne vil svare på en konstruktiv og fornutig måde.

Føler mig også ret misforstået...

Jeg har ikke brugt mange år på at "beklage" mig, at du ser det som beklagelser, er fordi i dit sind, der vil du ikke kunne klare at skulle leve under de vilkår.... Det er også helt fair, har dyb respekt for at du har det sådan, jeg ville ønske at jeg havde det som dig..... Sådan at kunne sidde og træde på andre og faktisk have det rimelig ok med det, man bliver jo ikke ved med noget man har det skidt med vel? Minder lidt om den holdnig som den gruppe mennesker der "frøs" mig ud pga "status" deler med dig. Men det er dit liv og jeg skal endelig ikke blande mig i det - men tror du mangler en del næstekærlighed - respekt for liv - følelser... Der er et eller andet menneskeligt der er underudviklet i dig... Det er der helt sikkert også i mig, ingen tvivl om det, vil ikke sidde og gøre mig bedre end dig, fordi i bund og grund er vi alle ens.

Men Khazim, ret skal jo være ret, så jo jeg beklager mig faktisk, men ikke over det du tror, det ligger bare gemt inde bag det - Min kæreste gennem 5½ år skred fra mig på en meget ondskabsfuld måde, direkte planlagt til at såre så meget som det nu er muligt uden at dræbe folk. Det beklager jeg mig over, beklager mig over hvordan et menneske kan tillade sig at stjæle et helt liv fra en anden, det gør ondt - det fucking ægte smerte. Udfra det vil jeg kunne konstatere, fra psykologisk vinkelt, at jeg bytter smerten fra mit "liv" ud med "falske" psykedeliske følelser fra stoffer og på den måde er jeg psykisk afhængig af at trippe. Derefter vil man nok drage konklusionen at jeg sikkert har lavt selvværd, høj selvtillid og en del andre narcissiste træk, grunden til man nok vil det, kunne man sige var fordi, at nu når jeg har fejlet ude i "virkeligheden" så er det jo egentligt bare meget letter at fjerne virkeligheden, grunden til problemet. Så kan vi kigge på stofferne jeg tager og se efter om der er noget der kan backe den her påstand op.... Ketamin, der var den, bliver man jo en selvoptaget wacko af - især når jeg tager det lidt for tit og glemmer den der respekt jeg engang havde overfor det...

Jamen for satan da, vi har jo allerede en hel lille case her... og det mig den handler om, skrevet af mig selv.... en ganske hurtig simpel analyse fra en synsvinkel..... Jeps.... Psykiske problemer.... Det eneste problem jeg har psykisk er en periodisk social-angst hvor jeg er lidt træt af at gå i butikker og sådan - men tvinger mig selv til det - selv om jeg føler alle mennesker kigger på mig - ser ned på mig - men det kommer af det der skete da min fars firma krakkede og alle så ned på mig - det er bare en følelse der vender tilbage fra fortiden. Hvilket lige minder mig om mc clemens - fanget af fortiden.....
Men de perioder er blevet mindre og mindre med årene, så nej, jeg fejler ikke en skid.... Jeg kan bare godt lide at blæse - det nok min eneste last - fordi ja - det er sgu tit pisse farligt det jeg har gang i... Hjernedødt og direkte lamt til tider - men føler aldrig jeg gør noget dumdristig - der er jo noget der kaldes resistens ikke - den udvikler man ret så kraftigt - især fordi der er mange krydstolerancer på de stoffer jeg tager - nok også derfor jeg kan tage nogle ret vilde mængder - men det kun af de psykedeliske - alt andet virker ultra stærkt på mig i små doser - men gør også alt for ikke at opbygge en tolerance lige mht stimulanser og benzoer....

Men lad mig beskrive min hverdag her på det seneste, har jo heldigvis fucking ferie, ellers var den nok ikke gået.

Morgen - Vågner op, ret groggy, men uret er stillet til klokken 7, man får mere ud af dagen, hvis man faktisk oplever den. Slammer så et bonghoved eller 2. Suger lidt n2o hvis jeg har noget (hvilket er ret sjældent om morgenen, men det kommer vi til senere på dagen). Kan godt finde på at suge ganske lidt keta inden jeg tager n2o. Hvis jeg så ikke har gas, så skal jeg lige have en streg keta, lige til at vågne op på. Så man fresh. Så op til bageren og hente noget morgenmad - guf - spise morgenmad - ryge noget mere hash - træne lidt, lave lidt musik, tegne lidt. Så er klokken ved at være 12.00 - så kommer der sikkert gæster - så der nogen at blæse med:) Har sniffet mere keta inden klokken 12.00 måske en enkelt tur i noget K-hole lignende tilstand, men ikke K-Hole, kan jeg ikke håndtere så godt, sidder fast i lortet, der kan man godt lide at være. Så ryger vi en masse hash - de andre tager nogle stoffer - det være sig svampe, lsd, speed/meth, mdma og enkelte tilfælde kokain. Guffer noget mad op af dagen, sniffer noget mere keta. Rydder Kop og Kande for n2o når de har noget - de svin har endda hævet prisen med 10 kroner pr kasse, men ok, de tjener godt på mig. Så skal folk hjem og ha aftensmad og sådan, ligesom mig - spiser noget aftensmad. Om aftenen er det ikke altid jeg har gæster - nogle gange sidder jeg bare mig i flere timer - men så det godt man bare kan suge noget n2o og sniffe keta sammen med, måske lidt mdma i ketaen for at give en rigtig god feeling (selvfølgelig lidt mdma og ikke ret tit, serotonin syndrom og det shit der, bad karma for helbredet) Om aftenen når jeg er alene, så tramper jeg lidt til noget god progressive, nyder min tilstand. Tegner en del, mest tatoveringer og sådan - har også tegnet nogle syrede mystisk tegninger - men det mest på LSD det sker.... Ender så ud i jeg koger rundt på ketamin til sidst - ikke sådan vælter rundt, men skal ikke gå alt for hurtigt fordi min krop vil helst bare sidde ned og stene til musikken.. Når klokken så bliver en 23-24 stykker... sniffer en dosis ketamin der ligger lidt under mit K-Hole, venter en 5-6 minutter og suger så et par dobbel blasts af min NOS-fætter.
Ligger allerede i min seng når jeg suger n2o - så ligger jeg og summer i en times tid og falder i søvn. Tit så forsvinder alt gassen i det sidste ketastød der, deraf har i grunden til der ikke altid er gas om morgenen. Spiser selvfølgelig vitamin-piller og alt muligt sundt pis og lort.

Det hygger jeg mig totalt meget med, elsker virkelig den der ramte - FUCK DET HELE - keta fornemmelse man har når man vælter rundt nede i byen, total ketalam - for at hente et eller andet, man får snakket med en masse mennesker og sådan, virkelig hyggeligt og kigget underlig på ting, skreget af grin og sådan, mega fedt.... så ja, jeg er sgu nok lidt en blæser i gadebilledet, men det er de fleste som mig, bare kun når de er i flok, jeg er bare mig hele tiden..... Ekstra mig på keta.... he he

Men, det skal også til at ændre sig - har mødt endnu en tøs, synes jeg vælter rundt i damer for tiden - men hey - gør jeg sgu da altid når jeg blæser den for vildt - hun tager ikke stoffer, har ikke noget imod folk der gør det - vi deler mange interesser - vi får hinanden til at grine - har ikke lyst til at være ramt sammen med hende - vil egentligt bare nyde hende i ganske upåvirket tilstand - det er et trip i sig selv og vi er ikke engang sammen endnu - men synes godt nok det slår gnister hver eneste gang vi er sammen, lige fra dag 1 - vores øjne gnistrer når de mødes, som om hun kigger dybt ind i hende og vice versa. Men jeg stopper ikke med at blæse af den grund, det bliver bare skåret ned til enkelte fester hvor jeg bare skal med og så de fede tripweekender med gutterne som man heller ikke må undvære, men ikke hele tiden mere - heller ikke hver weekend:)

Så kan vi psykoanalysere igen, men det ville være for langt ude..... Ville nok gøre det på syre he he - men der har jeg også analyseret alt efterhånden, folk begynder at være forudsigelige.... bare ikke mig... synes jeg ihvertfald ikke.... men har været der...

Kemal(din hotte frø) - Ja du har helt ret, jeg lagde raver-stilen på hylden da jeg mødte min eks - den er taget frem igen, på en ny og forbedret måde.... Jepperdi

Fanny: Alt respekt til dig af en eller anden grund.

Det badtrip jeg havde, er jeg kommet frem til kom af frygten for at blive afvist... følelsen kommer sig af det min eks gjorde mod mig - ultimativ afvisning.... det andet er alt sammen noget jeg har set i film, som har siddet i baghovedet og så er poppet op oveni et rigtigt hårdt trip...

Kbh fyr det mener jeg ja... Men lad lige være med at misforstå det - det var en mulig analyse af mit sind, men den er ikke korrekt - det var et simpelt eksempel på hvordan man kunne analysere mit liv, hvis man så på det med negative øjne... det gør jeg nu ikke.... det der ikke dræber dig, gør dig stækere min ven - og lær smerten at kende fordi i den sidste ende, er den din eneste ven - fortæller dig du er i live og sådan:)

Og hvis der er mere bitcheri, så er i ret så tarvelige er jer der gør det - jeg skal nok beherske mig totalt.

Titel: Re: Continued
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Cild of Aum, du har brug for psykiatrisk hjælp, uanset HVAD du synes om det.
Dit problem er at du NÆGTER at tage fat om det, og måskeved du ikke en gang hvad du skal tage fat om.
Du begraver din livstil i skiftevis selvmedlidenhed og selvretfærdiggørelse.
Det er sørgeligt at dine venner (hvis man kan kalde dem det) intet gør for at få dig, og dem selv p ret spor.

Ingen gider høre om hvor meget narko du tager- eller jo, det vil vi da gerne, men ikke i hver tråd du starter/skriver i. Du kan ganske enkelt ikke tænke på andet.
Dette kunne tyde på at der er noget galt, og at du ved det.

Undskyld jeg siger det, men du er en stakkels tåbe. Du ødelægger dit liv, synes det er sejt, sørgeligt og hardcore. Dit forbrug har INTET at gøre med at DU kan klare mere end andre, for der har været mange andre, præcis som dig, og de er alle endt med den samme skæbne.
Se at få øjnene op, arbejd med dine problemer, eller fortsæt med hvad du gør.
Mit råd ville være at tale med lægen om det/din familie/dine venner. Sig at du har et problem, og tag den derfra. Lad være med at spamme forumet, hvor du retfærdiggør din livsstil. For det er det eneste du gør. Dette indlæg har jeg læst 20 gange før (hvis man klikker på din profil). Vågn op!

mvh.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ja, du har postet ovenstående før.
Hvad vil du med det? Vil du ændre dit liv, eller er det bare et forsøg på at udstille dit liv?
Du tager ALT for mange stoffer ALT for tit! Det kan alle se, undtagen dig, som sidder midt i det.
Du har brug for hjælp, og vi kan ikke give dig flere råd, for du lytter ikke til dem.

Jeg ønsker dig virkelig alt muligt godt, men ingen her inde kan rede dig fra dig selv.

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Du skriver jo det der, fordi du gerne vil have hjælp! Så vil du ikke please opsøge den? Du har brug for den, og det ved du også godt selv. Folk bliver forarvede over hvordan du lever dit liv, fordi det er så ekstremt. Jeg tror ikke folk bitcher på dig bare for sjov. De prøver at få dig til at forstå, at du har brug for hjælp! Så vil du ikke være sød at prøve at tænke over noget af det, folk siger til dig for DIN EGEN SKYLD!

Medlem

Bliver lidt indebrændt på dig... fordi du prøver at belære mig et eller andet... Men det er dig selv du skal lærer noget... du skal lærer dig selv at kende. og så skal du lærer at leve med de problemer du nu går rundt med..

og du skal igang med det medicen du nu har behov for.

snak med dem der er dig nærmst og Søg hjælp på psy.... det siger ALLE herinde...

Gør det !! eller lær være.. men så har du også SELV lagt stilen for dig selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så så. Stop med at hate i så voldsom en grad. Han kan godt se pointen, uden man behøver begrave ham i møg (og hvis ikke, så er det tåbeligt at gøre alligevel).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Men, det skal også til at ændre sig - har mødt endnu en tøs, synes jeg vælter rundt i damer for tiden - men hey - gør jeg sgu da altid når jeg blæser den for vildt - hun tager ikke stoffer, har ikke noget imod folk der gør det - vi deler mange interesser - vi får hinanden til at grine - har ikke lyst til at være ramt sammen med hende - vil egentligt bare nyde hende i ganske upåvirket tilstand - det er et trip i sig selv og vi er ikke engang sammen endnu - men synes godt nok det slår gnister hver eneste gang vi er sammen, lige fra dag 1 - vores øjne gnistrer når de mødes, som om hun kigger dybt ind i hende og vice versa. Men jeg stopper ikke med at blæse af den grund, det bliver bare skåret ned til enkelte fester hvor jeg bare skal med og så de fede tripweekender med gutterne som man heller ikke må undvære, men ikke hele tiden mere - heller ikke hver weekend:)

Jeg skal ikke til nogen psykolog-psykiater-læge-whatever-crap - Jeg fejler intet psykisk! Min hverdag fungerer perfekt.

KBH - Du har stadigvæk ikke forstået mig, du har stadigvæk dine istedgade-junkie-briller på, måske du skulle overveje at pudse dit eget lort væk fra hornhinden sådan du ikke ser det i alle, der minder det mindste om dig selv.
1: Jeg skal ikke lave kriminalitet for at få råd til mit forbrug.
2: Jeg generer ikke nogen med mit forbrug.
3: Jeg beklager mig ikke over mit forbrug.
4: Jeg skader ikke andre med mit forbrug.
5: Jeg kender mig selv 100%, kender min reaktion i samtlige kendte situationer, selvfølgelig ville jeg reagere anderledes hvis situationen er 100% ukendt, men bare der er få paraleller til hændte situationer - kender jeg næsten min reaktion på en fremtidig situation.
6: Jeg kender alle mine problemer, løser dem som de kommer frem. At mine løsninger ikke ligner dem, du selv vil have valgt, beviser bare vores individualitet.
7: Det eneste medicin jeg bruger er: 5-htp - Vitaminer - Mineraler - Benzoer og LSD når sjælen er beskidt.

Føler mig misforstået - Det er sørgeligt.

Paul Muad Dib: Jeg kan se et problem i det, hvis jeg ikke stopper mit hverdags-forbrug når min ferie stopper.
Din anden post: Ja der er mange der er gået ned på det jeg gør og jeg har set det rigtig mange gange, at folk der gør præcis som jeg gør her i min ferie, bliver ved med at gøre det efter deres hverdag igen er begyndt. Giver dig fuldstændig ret, så ender man sgu på bunden, smadret og ødelagt indeni.
Psychedelia.dk er et forum, med mange små foras i, det ved jeg godt. Jeg benytter mig kun af de stofrelaterede fordi de andre for jeg dækket ind andre steder, hvor folk er på et andet plan end herinde, det kan jeg meget bedre lide, når det er filosofi osv jeg snakker med om. Enkelte gange blander jeg mig i andre foras, helst i offtopic, fordi det er det eneste sted man kan være godt brændt:)
Jeg er ikke nogen stakkels tåbe, jeg synes ikke jeg er sej fordi jeg tager stoffer. Synes dog jeg er ret cool, ret sød og et rigtig behageligt menneske, dette er ikke noget jeg selv dømmer, det er noget jeg hører andre sige til mig når de fortæller de elsker mig eller giver mig andre kommentarer... Siger også tit til mine venner og veninder at jeg elsker dem. Tit i upvirket tilstand, sjældent i påvirket, der leger vi jo;)
Jeg har aldrig påstået at mit forbrug har noget med at gøre, at jeg kan klare mere end andre. Mit forbrug er så stort fordi jeg godt kan lide at være ret så blæst. Lidt om mig og forskellige stoffer.

1: Coke - Rører jeg måske 1 gang om året, virkningen tiltaler mig ikke og man bruger sgu for mange penge på det skidt.
2: Amfetamin/Meth - Bruger jeg sjældne gange i mangel på bedre stoffer eller hvis jeg bare skal være vågen (f.eks hvis jeg skal mixe musik klokken lort og ikke er ordentlig frisk)
3: Svampe - kun når jeg er på LSD og vennerne ber om te eller bare går i svampestemning.
4: LSD - Når der er godt syre i gaderne, tripper jeg hver gang jeg har muligheden til det. Altså når set&setting er korrekt, min psyke siger den er klar og hvor summelyden allerede er når jeg vågner.
5: n2o&THC : Hygge narko som bliver brugt hyppigt. n2o mindst THC mest.
6: MDMA - Små doser, bare til at udløse lidt serotonin, det eneste jeg har brændt fingrene på og har dyb dyb respekt.
7: Ketamin - Favorite og Love-To-Hate narko. Reagere ekstremt kraftigt på ketamin, meget små doser med kæmpefed effekt. K-Hole er en bitch, noget man let hader men egentligt elsker højt.
8: Benzo: Diazepam - Nitrazepam og Alprazolam - de eneste benzoer jeg bruger, de bliver brugt som tripkillers, downers og RnR.

Kombinationer. Noget man ikke gør tit og slet ikke hver weekend, det kan skade psyken og i nogle tilfælde også hjernen rent fysisk.

MDMA+LSD = Candyflip, fed ravercombo - bare husk at det er LSD man tripper på og ikke MDMA, så meget lidt mdma, bare for at frigive mere serotonin, ikke andet. Energien og alt andet bliver jo hentet fra LSD'en og psyken. Min mest benyttede kombo til technofester.

Farer: Chance for totalforvirring hvis MDMA dosen er for høj. Husk væske, Huske at holde pause med at danse, hvilket jo gælder for alle stoffer, da de altid giver energi og falsk kondi. Her har jeg så forberedt mig temmelig godt hjemmefra. Danser mindst 2 timer om dagen, i stræk. Fordi så ved jeg, at jeg til en fest, sagtens kan tillade mig at danse uafbrudt i 2 timer.

LSD+Svampe: LSD igen og en enkelt dosis svampe. Sker sjældent, men når det gør er der også ryk på - total virkelighedsforandring/forvirring/egotab/egodød/møde med det overnaturlige. Ikke noget jeg vil gøre alt for tit, efterlader mig med mange mange tanker som kræver mere reflektion end noget andet trip jeg har været på.

Farer: Uden opsyn vil man sikkert sagtens kunne skade sig selv, idet at intet ser ud som det normalt gør, man ville ikke kunne se hvis man gik ud i luften fra et vindue, fordi vinduet nok ikke lige var et vindue da man gik ud af det. Egentlig ved man slet ikke om man går rundt, kunne også være man bare lagde et eller andet sted og trippede den for hårdt ud. man aner det ikke, så ikke i høje bygninger og slet ikke uden opsyn og/eller tripsitter.

MDMA+Svampe+LSD: Hvad er der at sige her, ovenstående men med meget meget mere forvirring og virkelighedsforstyrrelse - oplevelserne bliver ekstremt mystiske og præget af uforståelige følelser og total urealistisk empati, misforståelse af andres sindstilstande, ekstreme fortolkninger af hændelser, ret ubehageligt hvis man er sammen med fremmede eller folk som man ikke helt ved om man kan/skal stole på.

Farer: Som ovenstående, dog med MDMA farer oveni, så husk væske, pause i dansen (kan man godt på den her kombination, som om at det stimulerende i MDMA'en gør en lidt mere klar i hovedet) Dog er der ikke så stor chance for at skade sig selv, da omgivelserne er præget af visuelle forandringer som har bund i virkeligheden, dette mistænker jeg også MDMA'en for at gøre.

***WARNING*** MDMA+Ketamin: Julemix - Ultimativ blæser, stofferne udligner hinanden og sætter en i en underlig symbiotisk tilstand. Består ca af 3/5 mdma og 2/5 ketamin. Knuses sammen fra krystalform til fint hvidt pulver og sniffes derefter.

Farer: Chance for serotonin-syndrom - dette kan man dø af. Chance for overophedning da begge stoffer hæver temperaturen i hjernen og begge stoffer skader hjernen mere pga varme. Dette gør man ikke til technofester eller indenfor, medmindre man har god ventilation og kan holde temperaturen nogenlunde køligt, helst udenfor. Lad være med at danse rundt, bare sten rundt og vær mystisk, snakke med folk og hygge sig. LAD VÆRE MED AT HÆVE DIN KROPSTEMPERATUR UNØDVENDIGT og lad være med at bruge denne kombination. Indtag ikke mere hvis du får hovedpine, selvom den næste streg fjerner den, så kommer den igen..... Serotonin-syndrom... Hvis man så bliver ved..... Så er man fandme for dum.

Gider du godt lige linke til hvor du mener jeg har selvmedlidenhed? selvretfærdiggørelse?
Jeg tager ikke stoffer fordi jeg har ondt af mig selv, jeg får noget ud af hver eneste gang jeg tager noget, det giver mig noget som jeg kan bruge til et eller andet i min hverdag. Retfædiggørelse? Den fatter jeg slet ikke, jeg sidder ikke og finder grunde til at jeg "må og kan" tage stoffer. Gør det fordi jeg har lyst og jeg er et menneske som lever spontant i de timer af mit skema som tillader spontanitet, resten af mit liv er ret så planlagt, ellers fungerer det jo ikke.

Og føler mig igen misforstået. Det er ret sørgeligt.

Muad Dib: At du kalder mit liv ekstremt, chokerer mig noget, ved ikke hvor gamle i er, nogle af jer har jeg et godt gæt på - men resten er vel under 20?????? Lyder ihvertfald sådan, eller også er i vokset op, pakket ind i vat - kun med tossekassen til at vise jer "fake" billeder af virkeligheden.
Jeg kommer fra nogle ret hårde vilkår, hvor kun de stærkeste vokser op, de svage visner og bliver til frygtelig eksistenser mens resten vokser sammen og bliver ens...... Ukrudt er jo det der er sværest at slå ihjel... Et eller andet sted kan jeg jo så sammenligne mig med ukrudtet... De svage, hmmm - kan vi jo sammenligne med de planter som blomstrer hurtigt og derefter visner væk til ingenting. Dem der bliver ens, ja det er de planter som der er flest af i haven, dem som står godt i solen og kan vokse rigtigt. Ukrudtet er gemt lidt af vejen, man prøver at slippe af med det - men et eller andet sted ved man godt, det er umuligt, derfor det er gemt væk i skyggen, holdt væk fra solen, sådan det ikke vokser så hurtigt, men alligevel hurtigere end de planter man godt kan lide.....
Jeg er så et stykke ukrudt der har sneget sig ud i solen, ud til alt den friske vand og den gode gødning, sådan at jeg virkelig kan vokse mig stærk, stræbe efter det perfekte(selvom det er umuligt at opnå).

Hvis man ser ind i skyggen på det udkudt der vokser derinde, så er det ikke halvt så stærkt, som det der gror i solen. Der er en del ukrudt der gror i solen hvor jeg kommer fra. I starten var vi i skyggen sammen med det andet ukrudt, men på en eller anden måde fik vi slået rod ude i solen og nu vil vi bare ikke væk igen. Vi opfører os stadigvæk som ukrudt og laver ballade i haven, blandt de flotte planter. Nu er vi bare accepteret fordi man pludselig så, at noget ukrudt faktisk havde sin charme, selvom det til tider kan se lidt syret og anderledes ud. Der skal være plads til alle, uanset hvordan de vælger at vokse og hvor de vokser fra. Selv de flotte planter kan ende i skyggen, de har bare meget sværer ved det, fordi de fra starten af, havde nogle super gode vilkår, blev pakket ind i plastik da de var små, nusset om, vandet korrekt og givet masser af sol.....
Selvom man starter ned i skyggen, dybest nede i haven, under alt det andet, kan man sagtens ende med at strække sig udover hele haven og kigge ned på alle de andre planter fordi man er vokset så meget, under så ringe vilkår at på et tidspunkt - så er man så stærk at intet kan fælde en og det kommer nok af at hele ens "liv" er der nogen der har angrebet en, klippet en ned, flået ens rødder op og smidt dem væk.. Ukrudt forgår ikke så let, selvom man er rodløs, kan man sagtens sætte rødder alligevel, de bliver bare sat tilfældigt og ret spredt, men er ekstremt kraftige og seje, så man til sidst ender ud med et rodnet, der strækker sig over hele haven og man alligevel er med i det store fællesskab og ikke bare visner væk som de hurtigt blomstrende planter eller det ukrudt som ikke er stærkt nok til ikke at forgå.

Og føler mig igen misforstået. Det er ret sørgeligt.

Fanny: Du så en af dem jeg mistænker for at være langt over 20, ikke for at fornærme din kvindelighed;)

Råd ved jeg godt i ikke kan give mig, fordi jeg lytter til nogle helt andre mennesker, med en helt anden erfaring - fra et helt andet miljø end hvor rigtig mange af jer, er fra. Der er mennesker i alle aldersgrupper i den flok af mennesker jeg høster råd fra. De har levet et liv, hvor de har været påvirket rigtig rigtig tit. De er ikke sørgelige eksistenser, de sidder ikke som bumser. De har alt hvad de har brug for og de fleste af dem mere end det. Det er stabile mennesker der passer deres ting, ikke er kriminelle (andet end besiddelse til eget forbrug). Det hele handler om at være af den rette støbning, have den rette karakter og en særdeles stærk psyke. Man skal kende sig selv, alle facetter af en selv. Så kan man godt blive gammel i miljøet, men det kræver man er selektiv med sin omgangskreds, nogle typer der simpelthen ikke plads til. Folk der skaber problemer, folk der ikke opfører sig ordentligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg forstår ikke helt hvad formålet med denne tråd er. Ok, vi har med en at gøre som tager nogen ret store doser psykedelika, enten fordi han blot er hardhead fra naturens side og har behov for mere end alle andre, eller fordi hans traumer stikker så dybt, at alm. doser psykedelika simpelthen ikke kan penetrerer den indre forsvarsmekanisme der beskytter ham mod disse minder (Grof taler om op til 15mg LSD (dvs. 15000µg!!) uden effekt ved de allermest katatoniske patienter). Folk der har fulgt med på boardet igennem årene har stødt på masser af 'I told u i waz h4rdc0re'-tråde af ER/CofA, da det er den attitude der ligges for dagen. Så, hov, kommer der en tråd i medaljens bagside, hvor alle så sidder og krydser fingre for at knægten endelig har fattet budskabet, og er villig til at ta skeen i anden hånd. Men næh nej, vi skal skam køre vores hårdholdte facade videre, og så er det jeg sgu ikke rigtig fatter hvad du vil med den her tråd, Child of Aum.
Der er ingen tvivl om du har et overforbrug, og der sidder folk på dette HR-forum der gerne skal minde dig om hvor og hvornår forbruget har taget overhånd. Men det er jo ikke det du søger.. (tolker jeg det til i kraft af at du ikke har fulgt tidl. givne råd.) Så hvad er det du vil med denne tråd?
Lidt ekstra spotlight på personen bag? fair nok, men så lad os møde den person, og ikke den der tåbe der tror et par trips i ryggen har gjort ham immun overfor effekten af psykedelika.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Child of Aum skrev:
Det eneste medicin jeg bruger er: 5-htp - Vitaminer - Mineraler - Benzoer og LSD når sjælen er beskidt.

:?: ( :!: )

Citat:
Føler mig misforstået - Det er sørgeligt.

Ja. Og teen-agtigt. Det er muligt at vi tager fejl, og at du har styr på dit forbrug. Måske er du helt unik og kan være påvirket hver anden dag, uden at det får konsekvenser. Men det er os der har empirien på vores side. For de fleste ender den slags dårligt. Så vil jeg bare sige en ting til. Det var dig der var bag Elvenraver ikke? Du skrev en tråd om at du var langt nede. Noget med at din kæreste havde forladt dig på en ondskabsfuld måde. Det er en ganske naturlig ting at være nede over, men du skrev også at dit forbrug af stoffer steg dramatisk som konsekvens af dette. Så ringer alarmklokkerne. Du er kommet ovenpå igen, og det er godt at høre, men i fremtiden så sørg som MINIMUM for ikke at fylde dig med stoffer i en nedtursperiode. Er du ikke enig deri? Det betragter jeg som basal skadesreduktion som SKAL følges.

Godspeed

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Paul Atreidies - Hvis man er katatonisk, hvordan vil du så bestemme om der er en psykisk reaktion på LSD?

Halugenlampe: Benzoer skulle ikke være kædet sammen med LSD - min fejl - Benzoer som downers, tripkillers og RnR som beskrevet tidligere.

Jeg hiver mig selv op vha trips - når jeg får nedtur på - så tripper jeg indtil jeg har ændret på situationen.
Det har jeg gjort, er allerede ved at stoppe mit heftige narko-indtag, men det ikke pga jer eller fordi jeg føler mig hærget... Er bare forelsket og det vil jeg gerne oplevet i upåvirket tilstand... Det er dog en følelse der slår alle dem som man har på forskellige stoffer.... Ved hun bliver min, fordi det er hun næsten allerede, hun er snot forelsket i mig og jeg i hende, men ingen af os er den type der rusher ind i et forhold.... Mødte hende for en uge siden.... Gotisk-Dark-Psy-Safe-Rave-Tøs.... Det sidste er ret nederen.... men temmelig sikkert ret sundt for mig i fremtiden - så narkoindtaget bliver holdt til weekender med gutterne... he he he:) Man er vel en dreng...

Teenage-agtig... Jeps du har ret - som jeg altid siger - jeg er ikke blev en dag ældre siden jeg blev 16 - bare satans meget mere ansvarsbevidst..... og det virker....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Paul Atreidies - Hvis man er katatonisk, hvordan vil du så bestemme om der er en psykisk reaktion på LSD?

Nu husker jeg ikke specifikt hvad vedkommende der fik de 15mg led af, det var blot et eksempel på at man sagtens kan være dybt fårked up på trods af en høj tolerans for LSD...

Medlem

Paul Atreides skrev:
Child of Aum skrev:

Nu husker jeg ikke specifikt hvad vedkommende der fik de 15mg led af, det var blot et eksempel på at man sagtens kan være dybt fårked up på trods af en høj tolerans for LSD...

Jeg er ret sikker på det var 1.5mg og ikke 15. Har selv lige læst hans bog, og bed specielt mærke i den case.
Manden var dybt, dybt neurotisk og var så upåvirket at han fik lov at smutte ned og smøre sig en mad under forsøget ...
Tankevækkende at sindet kan opbygge et forsvar, der kan modstå selv de mest heroiske doser syre. Meget spændende læsning, der helt klart kan anbefales :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

McPuffy skrev:
Paul Atreides skrev:
Child of Aum skrev:

Jeg er ret sikker på det var 1.5mg og ikke 15. Har selv lige læst hans bog, og bed specielt mærke i den case.
Manden var dybt, dybt neurotisk og var så upåvirket at han fik lov at smutte ned og smøre sig en mad under forsøget ...
Tankevækkende at sindet kan opbygge et forsvar, der kan modstå selv de mest heroiske doser syre. Meget spændende læsning, der helt klart kan anbefales :)

Hrmm, er nu ret sikker på det var 15000µg. Min bogreol står desværre i flyttekasser pt så har ikke lige mulighed for at tjekke (dvs. jeg er for doven til at rode dem igennem :)). Anyways 1,5mg er også en voldsom stor dose.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Thjaa jeg syntes sq det fair nok (: .. Det jo en livsstil man selv vælger ( the hippi way ) kan man jo næsten kalde den.. Syntes du lyder meget velformuleret og trods MEGET store mængder stoffer sådan noglelunde i ro med dig selv. Jeg har selv en onkel der er 68 og har levet "hårdt" siden 1965 på psychedelia. Han er sq rimelig normal, men har jo bare valgt en anden livsstil. Tager også på festivaller når der er nogle rundt omkring i verden.. Point is, hvis man passer på sig selv og kender sig selv - så skal det sq nok gå.. Men pauser engang imellem er helt sikkert fornuftigt :)

Insane psychedelia user!

hvad hedder bogen..?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
5: Jeg kender mig selv 100%, kender min reaktion i samtlige kendte situationer, selvfølgelig ville jeg reagere anderledes hvis situationen er 100% ukendt, men bare der er få paraleller til hændte situationer - kender jeg næsten min reaktion på en fremtidig situation.
6: Jeg kender alle mine problemer, løser dem som de kommer frem. At mine løsninger ikke ligner dem, du selv vil have valgt, beviser bare vores individualitet.

Er du så ikke det perfekte mennesker? Du bør da udgive en bog, så bliver du jo milioner hvis ikke mere.

Medlem

Paul Atreides skrev:
McPuffy skrev:
Paul Atreides skrev:
Child of Aum skrev:

Hrmm, er nu ret sikker på det var 15000µg. Min bogreol står desværre i flyttekasser pt så har ikke lige mulighed for at tjekke (dvs. jeg er for doven til at rode dem igennem :)). Anyways 1,5mg er også en voldsom stor dose.

Det gør min så heldigvis ikke ;)

"Begyndelsesdosen på 100 mikrogram blev forøget med 50 til 100 mikrogram pr uge, da han knap nok reagerede på stoffet. Til slut fik han 1500 mikrogram sprøjtet ind i musklerne i håb om at dette ville overvinde hans modstand. Mellem to og tre timer inde i sessionen, hvor LSD's virkning som regl kulminerer, kedede Erwin sig og følte sig lidt sulten; ifølge hans egen beskrivelse såvel som efter ydre kriterier at dømme skete der intet usædvanligt. Han syntes at være i så god forfatning og have så fuldstændig kontrol over sig selv, at han fik tilladelse til at gå med terapeuten ned på afdelingens køkken, skære sig en skive brød med en kniv, åbne en dåse leverpostej og spise et let måltid. efter han var blevet færdig, ønskede han at gå hen i opholdsstuen og spille skak, fordi han følte, at han havde brug for noget adspredelse fra det begivenhedsløse og monotone eksperiment"

psycofanten:

Den indre rejse
Kortlægning af det ubevidste gennem LSD-psykoterapi - Skrevet af Stanislav Grof :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes nu ikke at Child of Aum er velformuleret. Tværtimod. Alle indlæggende (om narkotikaindtaget) er spækket med modsigelser. En blanding af selvfornægtelse, profilering, selvretfærdiggørelse og råb om hjælp. Hvis dette IKKE er rigtigt, hvad er så pointen i indlæggende? Hvis det ikke er selvretfærdiggørelse?

Som jeg ser det, så søger du ENTEN (underbevidst eller bevidst) hjælp/bekræftelse eller opmærksomhed.
Du er sikkert rigtig flink, og der går sikkert en masse tabt, når dine tanker omformuleres til skrift, og dine venner trives garanteret med dig. Hvis du synes dit liv er godt, så fred være med det. Hvis du har den mindste mavefornemmelse, så kan jeg forsikre dig for at du ikke vil fortryde at være en smule mere selvkritisk. Der er ingen som VED hvad der foregår i dit hovede.
JEL ville garanteret mene at du er så sund som du kan blive, da sundhed, i hans definition, måles i velvære, hvilket også giver mening. Hvis du selv mener at du har det godt, og at du VILLE kunne trappe ned/fjerne dit forbrug, således at dit forbrug er FULDT UD frivilligt, så fortsæt da. Men for eftertiden, så tænk over:

1. hvad vil du med dine tråde?
2. Brug det. Hvis du vil have råd, så tag dem til dig. Hvis du vil fortælle noget, så accepter at folk ikke er enige, istedet for stejle 100%.

Hvis du bare vil vise at der findes en hardcore kreds, som er übermennesker, og skaber røre i andedammen- fint. Du har desværre blot bevist at der findes selvcentrerede, selvdestruktive mennesker.
Var det det du ville opnå?

Vil gerne høre, i et par korte, velovervejede sætninger: Hvad er dit budskab? Er det bare en hyggetråd? Ellers må du finde dig i at blive "misforstået".
åh, og forresten, hvad er det som folk misforstår? Dig? For det tror jeg ikke. Der er intet at misforstå, i det du har skrevet. Dit forbrug er VOLDSOMT, og du advares imod at fortsætte i så voldsom en stil. Det gør det ikke mindre voldsomt at du tilhører en kultur som finder det acceptabelt.
Ellers, så var nazisternes (ved godt det er et andet scenarie, med ofre!) jødeudryddelse slet ikke voldsomt- for ALLE nazisterne gjorde det jo. Bare fordi VI ikke er nazister, så skal i ikke tro at det er unormalt at udrydde et folkefærd, for det er DE vandt til. Kan du se pointen i denne (groteske) sammenligning?
(jeg har set at du har mødt en pige, og at du overvejer at nedsætte forbruget- tillykke. Hvorfor skal der en erstatning til? Hvorfor kan du IKKE finde en tilfredsstillelse i dine venner, uden et tvangsbetonet indtag af stoffer?)

Mvh.

Senest rettet af Paul Muad Dib 22 jul 2008 19:31, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

McPuffy skrev:
Paul Atreides skrev:
McPuffy skrev:
Paul Atreides skrev:
Child of Aum skrev:

Det gør min så heldigvis ikke ;)

"Begyndelsesdosen på 100 mikrogram blev forøget med 50 til 100 mikrogram pr uge, da han knap nok reagerede på stoffet. Til slut fik han 1500 mikrogram sprøjtet ind i musklerne i håb om at dette ville overvinde hans modstand. Mellem to og tre timer inde i sessionen, hvor LSD's virkning som regl kulminerer, kedede Erwin sig og følte sig lidt sulten; ifølge hans egen beskrivelse såvel som efter ydre kriterier at dømme skete der intet usædvanligt. Han syntes at være i så god forfatning og have så fuldstændig kontrol over sig selv, at han fik tilladelse til at gå med terapeuten ned på afdelingens køkken, skære sig en skive brød med en kniv, åbne en dåse leverpostej og spise et let måltid. efter han var blevet færdig, ønskede han at gå hen i opholdsstuen og spille skak, fordi han følte, at han havde brug for noget adspredelse fra det begivenhedsløse og monotone eksperiment"

Ja ok, I stand corrected, tak for det :)

Nu tog jeg mig alligevel sammen til at rode kasserne igennem, og kan lige tilføje at det krævede ikke mindre end 38 høj-dosis sessioner før patientens forsvarssystem var så reduceret at han begyndte at regredere til barndommen og gennemleve traumatiske oplevelser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mange spørgsmål....

Kan godt lide jeg bliver sammenlignet med syge mennesker.... jeg har ikke nogen underlig sygdom der gør mig så "numb" at LSD ikke bider på mig. Men jeg kan sagtens smøre en mad efter jeg har indtaget 1.5mg syre. Har stået og lavet morgenmad til hele flokken i den tilstand, det tog lidt lang tid, men der blev også mixet en fed i forløbet. Forresten var det en god morgenmad:)

200ug syre virker altså også på mig - jeg synes bare ikke det er særlig spændende - jeg søger ikke en lille spirituel oplevelse eller en svag tryptamin virkning. Synes altid at kunne spore tankegangen i hverdagen. Så når jeg tripper, er det ikke rigtig for at tænke, det er for at opleve mine tanker - de tanker jeg har haft iløbet af ugen, de drømme jeg har haft og alt det mystisk som dukker op pga set&setting. For mig må det gerne være en meget massiv oplevelse, en der sparker benene væk under mig.

Som en af mine venner fortalte om en festival han lige har været på - Jeg var s blæst af syre, at jeg dansede rundt imellem alle de her lækre tøser, elverpiger - og rent psykisk havde jeg sex med dem alle på engang....

Ligesom når jeg sidder og betragter inkalandsbyer live, istedet for væggene, eller når man pludselig svæver i fri luft - jeg kan jo slet ikke forklare det.

Men det er korrekt, det er en livsstil jeg har valgt mig. Jeg ved godt at alle de kemiske stoffer jeg indtager ikke er særlig sunde for mig - LSD'en undtaget. Men jeg indtager heller ikke meth for tiden, har jeg ikke rørt i 14 dage eller noget i den stil og gider ikke mere. MDMA er så små doser at det bare er for hyggens skyld og for at være lidt med i de andres tilstand. Svampe er så sjældent og altid i kombination med LSD. Ketaminen er ren for sjov og også noget jeg har planlagt, har købt et stash hjem, det har jeg tænkt mig at indtage, når der ikke er mere, så er der ikke mere. Skidt pyt, det var sjovt så længe det varede.

HVORFOR????? Tænker mange af jer!!!

For at sætte mig ind i hvordan det er at fare rundt på ketamin hele tiden, sådan jeg ved hvordan de mennesker der gør det, tænker og opfører sig. For at kende mit miljø.
Nej jeg vil ikke gøre det med alle stoffer.

HVORFOR... ligger idioten den så i medaljens bagside?

Fordi idioten kan se verdenen fra flere synspunkter.... Så et eller andet sted er det en bagside af medaljen ikke? Jeg har fjernet mig så meget fra "samfundet" at mennesker fra mange forskellige "klasser", simpelthen synes jeg er ved at slå mig selv ihjel.......

Jeg vil stadigvæk gerne have de selvmodsigelser og alt det pis du skriver, copy/paste lortet, quote mig for det - jeg vil gerne se hvor det er, fordi hvis jeg sidder og selvmodsiger mig selv og andet crap - så er der jo noget galt og så må jeg reflektere over det og se hvad jeg skal gøre ved det.... men at du bare skriver det gang på gang, gør det jo ikke sandt.

Hvad jeg vil med mine tråde?

Vise folk hvordan man ikke tager stoffer............ NOT - eller jo - lad endelig være med at efterabe mig på nogen måder.
Jeg har vel bare lyst til at vise lidt af min verden frem overfor nogen som kan dømme mig til jeg visner, uden det rører mig - dette giver jer et indblik i noget i ikke kender og det giver mig et indblik i hvordan folk der ikke er i det miljø eventuelt ville tænke om det miljø.. Det er altid godt at kende sine omgivelser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]