Citat:
Men, det skal også til at ændre sig - har mødt endnu en tøs, synes jeg vælter rundt i damer for tiden - men hey - gør jeg sgu da altid når jeg blæser den for vildt - hun tager ikke stoffer, har ikke noget imod folk der gør det - vi deler mange interesser - vi får hinanden til at grine - har ikke lyst til at være ramt sammen med hende - vil egentligt bare nyde hende i ganske upåvirket tilstand - det er et trip i sig selv og vi er ikke engang sammen endnu - men synes godt nok det slår gnister hver eneste gang vi er sammen, lige fra dag 1 - vores øjne gnistrer når de mødes, som om hun kigger dybt ind i hende og vice versa. Men jeg stopper ikke med at blæse af den grund, det bliver bare skåret ned til enkelte fester hvor jeg bare skal med og så de fede tripweekender med gutterne som man heller ikke må undvære, men ikke hele tiden mere - heller ikke hver weekend:)
Jeg skal ikke til nogen psykolog-psykiater-læge-whatever-crap - Jeg fejler intet psykisk! Min hverdag fungerer perfekt.
KBH - Du har stadigvæk ikke forstået mig, du har stadigvæk dine istedgade-junkie-briller på, måske du skulle overveje at pudse dit eget lort væk fra hornhinden sådan du ikke ser det i alle, der minder det mindste om dig selv.
1: Jeg skal ikke lave kriminalitet for at få råd til mit forbrug.
2: Jeg generer ikke nogen med mit forbrug.
3: Jeg beklager mig ikke over mit forbrug.
4: Jeg skader ikke andre med mit forbrug.
5: Jeg kender mig selv 100%, kender min reaktion i samtlige kendte situationer, selvfølgelig ville jeg reagere anderledes hvis situationen er 100% ukendt, men bare der er få paraleller til hændte situationer - kender jeg næsten min reaktion på en fremtidig situation.
6: Jeg kender alle mine problemer, løser dem som de kommer frem. At mine løsninger ikke ligner dem, du selv vil have valgt, beviser bare vores individualitet.
7: Det eneste medicin jeg bruger er: 5-htp - Vitaminer - Mineraler - Benzoer og LSD når sjælen er beskidt.
Føler mig misforstået - Det er sørgeligt.
Paul Muad Dib: Jeg kan se et problem i det, hvis jeg ikke stopper mit hverdags-forbrug når min ferie stopper.
Din anden post: Ja der er mange der er gået ned på det jeg gør og jeg har set det rigtig mange gange, at folk der gør præcis som jeg gør her i min ferie, bliver ved med at gøre det efter deres hverdag igen er begyndt. Giver dig fuldstændig ret, så ender man sgu på bunden, smadret og ødelagt indeni.
Psychedelia.dk er et forum, med mange små foras i, det ved jeg godt. Jeg benytter mig kun af de stofrelaterede fordi de andre for jeg dækket ind andre steder, hvor folk er på et andet plan end herinde, det kan jeg meget bedre lide, når det er filosofi osv jeg snakker med om. Enkelte gange blander jeg mig i andre foras, helst i offtopic, fordi det er det eneste sted man kan være godt brændt:)
Jeg er ikke nogen stakkels tåbe, jeg synes ikke jeg er sej fordi jeg tager stoffer. Synes dog jeg er ret cool, ret sød og et rigtig behageligt menneske, dette er ikke noget jeg selv dømmer, det er noget jeg hører andre sige til mig når de fortæller de elsker mig eller giver mig andre kommentarer... Siger også tit til mine venner og veninder at jeg elsker dem. Tit i upvirket tilstand, sjældent i påvirket, der leger vi jo;)
Jeg har aldrig påstået at mit forbrug har noget med at gøre, at jeg kan klare mere end andre. Mit forbrug er så stort fordi jeg godt kan lide at være ret så blæst. Lidt om mig og forskellige stoffer.
1: Coke - Rører jeg måske 1 gang om året, virkningen tiltaler mig ikke og man bruger sgu for mange penge på det skidt.
2: Amfetamin/Meth - Bruger jeg sjældne gange i mangel på bedre stoffer eller hvis jeg bare skal være vågen (f.eks hvis jeg skal mixe musik klokken lort og ikke er ordentlig frisk)
3: Svampe - kun når jeg er på LSD og vennerne ber om te eller bare går i svampestemning.
4: LSD - Når der er godt syre i gaderne, tripper jeg hver gang jeg har muligheden til det. Altså når set&setting er korrekt, min psyke siger den er klar og hvor summelyden allerede er når jeg vågner.
5: n2o&THC : Hygge narko som bliver brugt hyppigt. n2o mindst THC mest.
6: MDMA - Små doser, bare til at udløse lidt serotonin, det eneste jeg har brændt fingrene på og har dyb dyb respekt.
7: Ketamin - Favorite og Love-To-Hate narko. Reagere ekstremt kraftigt på ketamin, meget små doser med kæmpefed effekt. K-Hole er en bitch, noget man let hader men egentligt elsker højt.
8: Benzo: Diazepam - Nitrazepam og Alprazolam - de eneste benzoer jeg bruger, de bliver brugt som tripkillers, downers og RnR.
Kombinationer. Noget man ikke gør tit og slet ikke hver weekend, det kan skade psyken og i nogle tilfælde også hjernen rent fysisk.
MDMA+LSD = Candyflip, fed ravercombo - bare husk at det er LSD man tripper på og ikke MDMA, så meget lidt mdma, bare for at frigive mere serotonin, ikke andet. Energien og alt andet bliver jo hentet fra LSD'en og psyken. Min mest benyttede kombo til technofester.
Farer: Chance for totalforvirring hvis MDMA dosen er for høj. Husk væske, Huske at holde pause med at danse, hvilket jo gælder for alle stoffer, da de altid giver energi og falsk kondi. Her har jeg så forberedt mig temmelig godt hjemmefra. Danser mindst 2 timer om dagen, i stræk. Fordi så ved jeg, at jeg til en fest, sagtens kan tillade mig at danse uafbrudt i 2 timer.
LSD+Svampe: LSD igen og en enkelt dosis svampe. Sker sjældent, men når det gør er der også ryk på - total virkelighedsforandring/forvirring/egotab/egodød/møde med det overnaturlige. Ikke noget jeg vil gøre alt for tit, efterlader mig med mange mange tanker som kræver mere reflektion end noget andet trip jeg har været på.
Farer: Uden opsyn vil man sikkert sagtens kunne skade sig selv, idet at intet ser ud som det normalt gør, man ville ikke kunne se hvis man gik ud i luften fra et vindue, fordi vinduet nok ikke lige var et vindue da man gik ud af det. Egentlig ved man slet ikke om man går rundt, kunne også være man bare lagde et eller andet sted og trippede den for hårdt ud. man aner det ikke, så ikke i høje bygninger og slet ikke uden opsyn og/eller tripsitter.
MDMA+Svampe+LSD: Hvad er der at sige her, ovenstående men med meget meget mere forvirring og virkelighedsforstyrrelse - oplevelserne bliver ekstremt mystiske og præget af uforståelige følelser og total urealistisk empati, misforståelse af andres sindstilstande, ekstreme fortolkninger af hændelser, ret ubehageligt hvis man er sammen med fremmede eller folk som man ikke helt ved om man kan/skal stole på.
Farer: Som ovenstående, dog med MDMA farer oveni, så husk væske, pause i dansen (kan man godt på den her kombination, som om at det stimulerende i MDMA'en gør en lidt mere klar i hovedet) Dog er der ikke så stor chance for at skade sig selv, da omgivelserne er præget af visuelle forandringer som har bund i virkeligheden, dette mistænker jeg også MDMA'en for at gøre.
***WARNING*** MDMA+Ketamin: Julemix - Ultimativ blæser, stofferne udligner hinanden og sætter en i en underlig symbiotisk tilstand. Består ca af 3/5 mdma og 2/5 ketamin. Knuses sammen fra krystalform til fint hvidt pulver og sniffes derefter.
Farer: Chance for serotonin-syndrom - dette kan man dø af. Chance for overophedning da begge stoffer hæver temperaturen i hjernen og begge stoffer skader hjernen mere pga varme. Dette gør man ikke til technofester eller indenfor, medmindre man har god ventilation og kan holde temperaturen nogenlunde køligt, helst udenfor. Lad være med at danse rundt, bare sten rundt og vær mystisk, snakke med folk og hygge sig. LAD VÆRE MED AT HÆVE DIN KROPSTEMPERATUR UNØDVENDIGT og lad være med at bruge denne kombination. Indtag ikke mere hvis du får hovedpine, selvom den næste streg fjerner den, så kommer den igen..... Serotonin-syndrom... Hvis man så bliver ved..... Så er man fandme for dum.
Gider du godt lige linke til hvor du mener jeg har selvmedlidenhed? selvretfærdiggørelse?
Jeg tager ikke stoffer fordi jeg har ondt af mig selv, jeg får noget ud af hver eneste gang jeg tager noget, det giver mig noget som jeg kan bruge til et eller andet i min hverdag. Retfædiggørelse? Den fatter jeg slet ikke, jeg sidder ikke og finder grunde til at jeg "må og kan" tage stoffer. Gør det fordi jeg har lyst og jeg er et menneske som lever spontant i de timer af mit skema som tillader spontanitet, resten af mit liv er ret så planlagt, ellers fungerer det jo ikke.
Og føler mig igen misforstået. Det er ret sørgeligt.
Muad Dib: At du kalder mit liv ekstremt, chokerer mig noget, ved ikke hvor gamle i er, nogle af jer har jeg et godt gæt på - men resten er vel under 20?????? Lyder ihvertfald sådan, eller også er i vokset op, pakket ind i vat - kun med tossekassen til at vise jer "fake" billeder af virkeligheden.
Jeg kommer fra nogle ret hårde vilkår, hvor kun de stærkeste vokser op, de svage visner og bliver til frygtelig eksistenser mens resten vokser sammen og bliver ens...... Ukrudt er jo det der er sværest at slå ihjel... Et eller andet sted kan jeg jo så sammenligne mig med ukrudtet... De svage, hmmm - kan vi jo sammenligne med de planter som blomstrer hurtigt og derefter visner væk til ingenting. Dem der bliver ens, ja det er de planter som der er flest af i haven, dem som står godt i solen og kan vokse rigtigt. Ukrudtet er gemt lidt af vejen, man prøver at slippe af med det - men et eller andet sted ved man godt, det er umuligt, derfor det er gemt væk i skyggen, holdt væk fra solen, sådan det ikke vokser så hurtigt, men alligevel hurtigere end de planter man godt kan lide.....
Jeg er så et stykke ukrudt der har sneget sig ud i solen, ud til alt den friske vand og den gode gødning, sådan at jeg virkelig kan vokse mig stærk, stræbe efter det perfekte(selvom det er umuligt at opnå).
Hvis man ser ind i skyggen på det udkudt der vokser derinde, så er det ikke halvt så stærkt, som det der gror i solen. Der er en del ukrudt der gror i solen hvor jeg kommer fra. I starten var vi i skyggen sammen med det andet ukrudt, men på en eller anden måde fik vi slået rod ude i solen og nu vil vi bare ikke væk igen. Vi opfører os stadigvæk som ukrudt og laver ballade i haven, blandt de flotte planter. Nu er vi bare accepteret fordi man pludselig så, at noget ukrudt faktisk havde sin charme, selvom det til tider kan se lidt syret og anderledes ud. Der skal være plads til alle, uanset hvordan de vælger at vokse og hvor de vokser fra. Selv de flotte planter kan ende i skyggen, de har bare meget sværer ved det, fordi de fra starten af, havde nogle super gode vilkår, blev pakket ind i plastik da de var små, nusset om, vandet korrekt og givet masser af sol.....
Selvom man starter ned i skyggen, dybest nede i haven, under alt det andet, kan man sagtens ende med at strække sig udover hele haven og kigge ned på alle de andre planter fordi man er vokset så meget, under så ringe vilkår at på et tidspunkt - så er man så stærk at intet kan fælde en og det kommer nok af at hele ens "liv" er der nogen der har angrebet en, klippet en ned, flået ens rødder op og smidt dem væk.. Ukrudt forgår ikke så let, selvom man er rodløs, kan man sagtens sætte rødder alligevel, de bliver bare sat tilfældigt og ret spredt, men er ekstremt kraftige og seje, så man til sidst ender ud med et rodnet, der strækker sig over hele haven og man alligevel er med i det store fællesskab og ikke bare visner væk som de hurtigt blomstrende planter eller det ukrudt som ikke er stærkt nok til ikke at forgå.
Og føler mig igen misforstået. Det er ret sørgeligt.
Fanny: Du så en af dem jeg mistænker for at være langt over 20, ikke for at fornærme din kvindelighed;)
Råd ved jeg godt i ikke kan give mig, fordi jeg lytter til nogle helt andre mennesker, med en helt anden erfaring - fra et helt andet miljø end hvor rigtig mange af jer, er fra. Der er mennesker i alle aldersgrupper i den flok af mennesker jeg høster råd fra. De har levet et liv, hvor de har været påvirket rigtig rigtig tit. De er ikke sørgelige eksistenser, de sidder ikke som bumser. De har alt hvad de har brug for og de fleste af dem mere end det. Det er stabile mennesker der passer deres ting, ikke er kriminelle (andet end besiddelse til eget forbrug). Det hele handler om at være af den rette støbning, have den rette karakter og en særdeles stærk psyke. Man skal kende sig selv, alle facetter af en selv. Så kan man godt blive gammel i miljøet, men det kræver man er selektiv med sin omgangskreds, nogle typer der simpelthen ikke plads til. Folk der skaber problemer, folk der ikke opfører sig ordentligt.