Paul Muad Dib skrev:
Nu gider jeg ikke at skændes med dig, da jeg er fuldstændigt enig med dig.
Jamen så lader vi da bare være med at skændes

Paul Muad Dib skrev:
På den anden side, så er jeg overbevist om at de IKKE vil følge et råd om ikke at indtage et eller andet rusmiddel, for at blive max blæste.. det er set før. Det kan da også godt være at det ikke er svampe og LSD som er bedst egnet til dem, men udfra deres beskrivelse af hvad de søger, så skal de være et stof som kan give dem en voldsom oplevelse. Voldsom ala meget berusende. De lader ikke til at synes at en MDMArus fjerner dem "nok" fra deres baseline.
Så sandt, og svampe eller LSD kunne da også være svaret. Selvom jeg tror at denne gruppe af unge nok går efter mottoet: Hurtigere, Vildere, MERE! Så hvad man anbfeler dem er i grunden ligegyldigt, fordi de vil misbruge det uanset hvad, og der kan det altså ende lige så galt på svampe som på MDMA.
Paul Muad Dib skrev:
Det bedste man kan gøre er:
1. råd dem til ikke at indtage noget, og revurdere deres livstil/prioritering af ting.
2. rådgiv dem i sikker brug (noget de allerede har fortalt at de ikke vil følge, da dette er et en gangs forsøg.)
3. anbefal et rusmiddel som er sikrere, i forhold til hvad de søger.
1. jeps, men det vil højst sandsynligvis, som du selv siger, ikke virke. (selvom de virker alt for unge/dumme til at eksperimentere med noget som helst)
2. Ja, med MDMA er det et engangsforsøg, men så rykkere drengene videre til LSD, kokain, dexofaner osv. osv.
3. Så er det nemlig her jeg tænker: De skal langt væk, og de skal ikke være til fare for sig selv eller andre under turen. Mit umiddelbare bedste bud, hvis jeg SKAL anbefale dem noget andet, må være Ketamin(, selvom jeg tror vi har fat i nogle drenge der helst gerne vil stimuleres). Da Ketamin lammer er der lidt mindre chance for at de går amok på andre, og det er MEGET svært at OD'e på, i hvert fald så det begynder at blive livsfarligt.