Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej mig og 2-3 andre venner har besluttet at vi skal prøve at tage til la-la-land for alvor!

Vi har det sidste lange stykke tid taget masser ecstasy, da det er et absolut fedt trip.

Vi kender også det med at bare blive helt væk o.s.v. men vi ville meget gerne skydes helt helt helt af,
så vi er helt i la-la-land. og det skal være fra starten, og ikke ligesom de mange gange på ecstasy bare reducér den indtil vi er helt væk.

vi taler om dose på 300-600 mg der skal indtages i kapsler, (hvis det lyder realistisk til vores mål)

og jeg har fået tilbudt 3 forskellige slags krystaller, hvor jeg kunne forstå der var en lyserød/lilla (husker ikke) og en med gråligt skær, og en tredje jeg ikke husker..

de 3 forskellige farver skulle eftersigende være

1: ligesom ecstasy
2: helt vildt (lyserød/lilla)
3: ekstremt kærlig!

Det er førstegang jeg har hørt om flere forskellige farver, :S

vi ville blande dem regner vi med hvis det kan anbefales?

Vi er ingen der har indtaget det i krystaller før dog har jeg taget "rent" mdma.

vi ville helst ikke reducére den og vi ville gerne være væk i sindsygt langtid! +8timer

Vi skal sku ikke kunne huske det vilde dagen efter, og det skal bare være en enkelt gang, det skal da prøves mener vi ;D

Drugs `InSideYou`

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Farverne er urenheder/sjusket opresning.
Jeres dose lyder helt hen i vejret, lad nu være med at brænde jer selv af. :evil:'
+8 timer uden at redosere?
Og hvorfor vil i ikke huske noget? :?

Junior medlem

kemal skrev:
Farverne er urenheder/sjusket opresning.
Jeres dose lyder helt hen i vejret, lad nu være med at brænde jer selv af. :evil:'
+8 timer uden at redosere?
Og hvorfor vil i ikke huske noget? :?

Så hvilken farve er så den reneste ?
og er det ikke muligt at få langt trip uden at reducére?

vi skal da kunne huske lidt, men selv folk der er drikker meget sys da det er vildt sjovt at drikke så mn ikke kan huske det hele, dagen efter D

Medlem

Sig det er en joke ...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
For jeres egen skyld (og ikke for at lyde som en idiot):

1. Hvor tit har I taget ecstasy?

2. Til jeres mål om at være fuldstændig afbrændte og i en anden verden, ville jeg foreslå jer at bruge en anden substans (svampe, LSD, Ketamin, etc.). Hvis du æder 600mg MDMA som startdose, vil du 100% fortryde det i dagene efter.

3. Hvis I bekymrer jer om jeres egen sikkerhed, ville jeg råde jer teste de forskellige "farver" I har fået tilbudt. Som nævnt herover, er farverne et tegn på affaldsstoffer og andet ukendt rottegift som jeres rene MDMA er cuttet med. Der er ikke forskellige "slags" MDMA-krystaller - kun mindre og mere rene.

4. Hvad mener du når du siger at du aldrig har indtaget MDMA i krystal-form, men at du har taget rent MDMA før? Rent MDMA er krystaller.

5. Hvis I virkelig gerne vil flyve i lang tid, har I ikke mulighed for at blive skudt kraftigt af fra starten. 8 timer lyder urealistisk ligemeget hvad, men hvis I vil forlænge turen skal der startes småt ud og redoseres småt. Det gør dog at det ikke er sikkert at I når noget peak.

Og endelig: Hvis I går efter at blive så brændt af at I ikke kan huske noget, vil jeg skyde på at der ikke går lang tid før I har mistet MDMA-gløden og aldrig vil få den samme følelse af stoffet igen.

Hands down, lyder det som om du ville have godt af at bruge din weekend på Erowid.org og faktisk finde ud af hvad det er du/I propper i kæften, inden I kommer galt afsted.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
hvis i allerede er oppe i de doser, 300-400mg som start doser så er det en pause der skal til. Hvis i skal prøve noget andet eller have et ordenligt trip så tag en pause, brug et par uger på at læse herinde og overvej f.eks svampe eller lsd istedet for stimulanser.

I skal ikke blande nogle af de piller i har :idea: og hvis i skal tage mdma så få fat på noget rent som er frit for tilsætningsstoffer og alt muligt livsfarligt lort.

Mvh Mikkel

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Mit råd vil være at i stopper med at tage stoffer, til i bliver voksne mennesker, og behandler jeres kroppe og (i forevejen afbrændte) hjerner, med bare den mindste smule respekt.

- Tak fordi i ikke følger det alligevel.

Senest rettet af markogronni 21 jun 2008 12:34, rettet i alt 1 gang.

Medlem

du er da noget nær den største nar jeg nogensinde har mødt. "psykotrip", "lala-land", "Vi skal sku ikke kunne huske det vilde dagen efter".. Hvor gamle er i? 13?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
InSideYou skrev:
Hej mig og 2-3 andre venner har besluttet at vi skal prøve at tage til la-la-land for alvor!

Vi har det sidste lange stykke tid taget masser ecstasy, da det er et absolut fedt trip.

Vi kender også det med at bare blive helt væk o.s.v. men vi ville meget gerne skydes helt helt helt af,
så vi er helt i la-la-land. og det skal være fra starten, og ikke ligesom de mange gange på ecstasy bare reducér den indtil vi er helt væk.

vi taler om dose på 300-600 mg der skal indtages i kapsler, (hvis det lyder realistisk til vores mål)

og jeg har fået tilbudt 3 forskellige slags krystaller, hvor jeg kunne forstå der var en lyserød/lilla (husker ikke) og en med gråligt skær, og en tredje jeg ikke husker..

de 3 forskellige farver skulle eftersigende være

1: ligesom ecstasy
2: helt vildt (lyserød/lilla)
3: ekstremt kærlig!

Det er førstegang jeg har hørt om flere forskellige farver, :S

vi ville blande dem regner vi med hvis det kan anbefales?

Vi er ingen der har indtaget det i krystaller før dog har jeg taget "rent" mdma.

vi ville helst ikke reducére den og vi ville gerne være væk i sindsygt langtid! +8timer

Vi skal sku ikke kunne huske det vilde dagen efter, og det skal bare være en enkelt gang, det skal da prøves mener vi ;D

Drugs `InSideYou`

jesus... hvad fuck er det der sker for danmark... læste i rusmiddelguide "hæftet" at det med de unge som drikker mest og oftest er også dem som vil ha et stort stofmisbrug. det må simpelthen være fordi vi danskere drikker så meget og bliver så lorte stive.. så vil idioter åbenbart så langt ud på mdma så de ikke aner hvad de hedder...

"vi skal sku ikke kunne huske det vilde dagen efter,....." - guldkorn :(

Medlem

Fatter ikke at folk som kender til den her side kan være så pisse uansvarlige når det kommer til rusmidler.
Det er virkelig skræmmende at læse synes jeg, at folk kan finde på sådan noget! Det er sådan nogle tilfælde her der i sidste ende hjælper med til at give stoffer et dårligere, når det ender galt, hvilket det næsten sikkert gør hvis ikke de sætter farten ned.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

InSideYou kom lige lidt ind i kampen..

Hvis i fortsætter den stil der, varer det ikke længe før i skal til samtaler på den lukkede.

Jeg kunne egentlig være ligeglad, hvis ikke det var fordi jeg skulle betale for jeres behandlinger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
ole_finland skrev:
Til jeres mål om at være fuldstændig afbrændte og i en anden verden, ville jeg foreslå jer at bruge en anden substans (svampe, LSD, Ketamin, etc.).

Lige nøjagtigt, det er ikke MDMA der skal sende jer derhen. Det i søger er tydeligvis et psykedelisk stof i stil med de ovennævnte. Hvis i skal "langt væk" som i beskriver det, er MDMA et no go da de doser der skal til er dybt uansvarlige og vil minde mere om en forgitning end et "trip".

Medlem

synes det er underligt at i foreslår dem at indtage psykedelikaer med den indstilling til stoffer de har, om bare at komme langt væk og ikke ku huske en skid dagen efter osv.. Der er jo ikke nogen grund til at tage nogen form for stoffer hvis man ikke kan huske noget af det dagen efter?

Medlem
Brugeravatar

Ja, men nu har han jo spurgt om råd i forbindelse med deres ønske om at blive kraftigt påvirket. Og da det i trådens start lader til, at vedkommende nok har tænkt sig at fucke med sig selv alligevel, så er det et godt råd i mine øjne, at prøve svampe istedet - f. eks.. I øvrigt synes jeg, man skal passe på med bare at give folk sviner på sviner fordi de udstiller sig selv som uansvarlige. I det mindste er der blevet spurgt om hjælp og det ville da være en skam, hvis de her folk enten ikke gider følge rådene eller ikke "tør" komme tilbage næste gang de har noget på hjerte.

Men igen, jeg vil da også opfordre trådstarteren til at tænke sig om, mht til om forholdet til druqs ikke skulle revurderes.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Det er da IKKE uansvarligt at anbefale dem psykedelika, når det de forsøger at få ud af MDMA er en overdosering som resulterer i at de ikke kan ænse omverdenen?
Jeg anser da rådet om LSD som værende et forsøg på at give dem den oplevelse som de søger, UDEN risikoen for at dø af en stimulansoverdosis.
De er tydeligvis uerfarne, og vil lægge ud med en startdosis på over 0,5 gram MDMA krystaler, eller hvad der skal til for at påvirke dem i en sådan grad at de intet husker næste dag. Og da tidligere erfaringer viser at idioter som spørger efter rådgivning i fuldkommen hjernedøde forsøg på at blive påvirkede stort set ALDRIG følger rådet om IKKE at tage stoffet, så er det nærliggende at anbefale dem et sikrere rusmiddel, som giver dem en effekt de søger. Det er ihvertfald min holdning.

(Iøvrigt har disse unge mennesker adgang til ren MDMA, og derfor må de også kunne skaffe svampe/LSD. Ikke ligesom de typer som vælger at æde marzine/natskygger og sniffe lighteras, i despreration.)

Til mr. Drugs inside you: Pas på. Jeres forsøg kan gå rigtig galt. Og det lyder ikke som noget "man da skal prøve"... Iøvrigt stiger euforien ikke uhæmmet, da der findes et såkaldt "peak", hvorefter en højere dosering blot løfter risikoen for at overdosere og komme galt afsted. Læs en smule rundt, og lad være med at være en standart idiot, som ikke har nogen mål eller viljestyrke. For det virker som et "impulsprojekt".

Medlem

Ja jeg tager det i mig igen :) kan godt se det giver mening det du skriver.. Men jeg skrev bare det første der faldt mig ind uden at tænke yderligere over det..

Medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig er det et vandvittigt eksperiment at begive sig ud i, og vil ganske givet ende galt, og naturligvis ikke noget jeg personligt ville råde nogle mennesker til. Men hey - trådstarteren spørger da heldigvis, hvis personen kendte til de bivirkninger en sådan dose MDMA ville give, så havde han nok ikke overvejet det. Derfor så er det latterligt at kalde ham "taber" mm. Det var ikke den mest kløgtige tråd at læse for folk der ved noget om indtagelse af euforiserende stoffer, helt klart, men Ole Finland var hurtig til at gennemskue hvad trådstarteren søgte, og gav ham svaret og tips hertil.

Hver gang der er en der laver en rynke-på-næsen tråd er der ikke én men alt for mange der lige vil være med i overtalsklubben og sparke staklen længere ned i sølet. Uden alle jer medløbere tager det ikke lang tid at få stablet en skæv tråd på benene igen, så drop det venligst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Måske lidt off-topic men i forlængelse af hvad tråden har udviklet sig til:

Gud jeg er glad for at vi har et sted som psychedelia.dk, hvor folk kan stille disse spørgsmål. Tænk hvis folk bare kastede sig ud i sådanne eksperimenter uden at spørge herinde. Det ville i nogle tilfælde ende fatalt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Søren00 skrev:
Hver gang der er en der laver en rynke-på-næsen tråd er der ikke én men alt for mange der lige vil være med i overtalsklubben og sparke staklen længere ned i sølet. Uden alle jer medløbere tager det ikke lang tid at få stablet en skæv tråd på benene igen, så drop det venligst.

Muad Dib skrev:
Måske lidt off-topic men i forlængelse af hvad tråden har udviklet sig til:

Gud jeg er glad for at vi har et sted som psychedelia.dk, hvor folk kan stille disse spørgsmål. Tænk hvis folk bare kastede sig ud i sådanne eksperimenter uden at spørge herinde. Det ville i nogle tilfælde ende fatalt.

I'll second that. =)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Paul Muad Dib skrev:
Det er da IKKE uansvarligt at anbefale dem psykedelika, når det de forsøger at få ud af MDMA er en overdosering som resulterer i at de ikke kan ænse omverdenen?
Jeg anser da rådet om LSD som værende et forsøg på at give dem den oplevelse som de søger, UDEN risikoen for at dø af en stimulansoverdosis.
De er tydeligvis uerfarne, og vil lægge ud med en startdosis på over 0,5 gram MDMA krystaler, eller hvad der skal til for at påvirke dem i en sådan grad at de intet husker næste dag. Og da tidligere erfaringer viser at idioter som spørger efter rådgivning i fuldkommen hjernedøde forsøg på at blive påvirkede stort set ALDRIG følger rådet om IKKE at tage stoffet, så er det nærliggende at anbefale dem et sikrere rusmiddel, som giver dem en effekt de søger. Det er ihvertfald min holdning.

At anbefale de her fyre at tage nogen som helst stoffer er IMO dybt uansvarligt, og nej, de dør måske ikke af en stimulansOD, hvis de tager svampe eller LSD, men så går de da bare amok i deres syrerus og smadrer alt/alle omkring sig, fordi de liiige skulle se hvor langt ud man kunne komme før det går galt, præcis ligesom nu.
Og hvad hvis gutterne er disponeret for psykiske sygdomme? Hvad gør dig til dommer over hvad der er "sikker" og "usikkert" at eksperimentere med?
...Og hvordan ved du lige hvad gutterne søger? I mine ører lyder det i hvert fald som om de bare gerne vil brænde max af, hvilket ikke har meget med bevidsthedsudvidelse at gøre.

Jeg synes der er en kedelig tendens her på boardet til at man straks anbefaler folk at tage psykedeliske stoffer, fordi de ikke er lige så giftige for kroppen, som de mest udbredte stimulerende stoffer. Til gengæld kan en episode med et bevidsthedsudvidende stof, udvikle sig MINDST lige så ubehageligt som en episode på stimulanser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]