Den værste oplevelse jeg har haft var på Copolandia Cyanescens.
Jeg havde slæbt en masse malergrej med ud i skoven for at male et billede til min mor i fødselsdagsgave. På vejen der ned indtog jeg stille og roligt hele posen med svampe (1gram). Da jeg nåede frem til min sted,* satte jeg mig ned og ventede. Efter kort tid gik det op for mig, at jeg var omgivet af myg og fluer. Lydene af fluer blev mere intenst for hvert sekund. Mine tanker gik hurtigt hen og blev markabre og klamme, tankerne om døden alt det der.
Jeg klaskede den ene myg efter den anden. (Dagen efter talte jeg 27 myggestik, de 12 af dem i røven. UUH jeg hader myg efter den tur!!! :S) Jeg blev mere og mere paranoid. Prøvede flere gange at slappe af, og tage det stille og roligt, men det var umuligt. Jeg sad i T-shirt, hvor der nærmest stod på ryggen af mig: "Gratis blod, værsgo at sug!".
Jeg sad med en lighter i hånden og tænkte at jeg skulle tænde mig et bål. Jeg blev hurtigt overbevist om, at det ville skræmme myggene væk. Dog kunne jeg bare ikke tage mig sammen til at få tændt det skide bål. Jeg sad i 20-30 min. fuldstændigt fastspændt til skovbunden. Tilsidst kunne jeg ikke klare det længere, og jeg spænede ud af skoven. Alt mit malergrej lod jeg ligge. Det var alt for uoverskueligt! Da jeg var kommet ud på en vej, prøvede jeg på at tage det roligt og bilde mig selv ind, hvor vidunderligt jeg havde det. Men mit hjerte hamrede der ud af. Jeg forsøgte at ligge mig i græsset og slappe af, men det var umuligt, jeg var overhyper på en vildt irriterende måde.
Så tog jeg hjem af igen, og forsøgte at ligge mig i min seng for at slappe af. Jeg krøb under min dyne og tvang mig til at tage det roligt. Jeg vendte og trejede mig flere gange, gik ud af sengen, åbnede min dør og gik udenfor. Jeg sjaskede rundt om huset 2 gange. Lagde mig ind igen, rode rundt, ud igen 2 gange rundt. Det fortsatte bare. Jeg blev ved og ved med at gå de samme steder hen, lægge mig ind igen osv. osv.
Til sidst måtte jeg væk.
Påvejen op mod en mark skulle jeg fobi et elhegn. Jeg tog rundt om hanken og løftede tråden af. I et splidt sekund gik der en kraftig energi igennem mig. Jeg fik et kæmpe chok! Voldsomt intenst. Jeg har aldrig oplevet et stød så ubehageligt. Mit trip blev vildere efter det. Jeg forsøgte at kaste op og få svampe ud af min krop, men lykkedes ikke.
Efter længere tids vandren, havde jeg på min tur kastet alt muligt fra mig. Mit ur, mit tøj, ting og sager i mine bukselommer, maling, alt muligt. Jeg begyndte at tro at jeg var blevet varigt psykotisk og jeg gik og havde de mærkeligste tanker og sætninger med mig selv. Store spørgsmål! Hvem jeg måtte, hvem jeg ikke måtte se. Hvordan jeg ville være, om jeg fik en kone nogensinde. Nej det får jeg aldrig. alt muligt mystisk og ubehageligt.
Til sidst tog jeg hjem igen og så sluttede det så her.
Jeg havde prøvet svampe 3 gange før det. Så jeg gik med en indre tro på at jeg sagtens kunne prøve et stort trip. Det kunne jeg så konkludere ud fra det, at det kunne jeg så ikke. Især ikke på de stærkeste svampe der muligvis findes. 1% psilocybin

Men mit trip var meget lærerigt. Jeg fik den respekt man skal have overfor psykedelika. Og det er jeg faktisk ret gald for nu!
Undskyld de mange fejl der muligvis er i teksten (Komma, Punktumer og den slags) Men det hele er sådan bare skrevet ud i et*