Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Det er noget tid siden.. tror sku den danske k3x3 befolkning har ædt dem for længst. :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laks
Jeg har stemt svampe... jeg havde et virkeligt sygt badtrip på 1.5 g hawaii.
det var ikk så meget tanker der kom! det var det jeg så!
det hele startede med at mig og to andre venner skulle spise lidt svampe. det gik fint nok vi havde det skide sjovt og grinte meget.

men så kom min vens forædre hjem og så skyndte vi os ud.
vi to over til en anden ven men der kunne vi heller ikk være. det blev mere og mere sygt mit trip de dejlige farver og bløde mønstre blev mere og mere mørker og spidse!
jeg følte som om jeg var på vej ned i hælvede mine venners ansigter blev forvrædet og deres hår blev kuld sort har aldrig set sådan en sort farve før!

håret groede mere og mere ud! (ligesom forbandelsen) jeg følte at jeg var på vej ud i et bad trip? jeg prøvede at komme ud af det ved at prøve at grine men det virkede forkert?
jeg prøvede at snakke med de andre, men jeg havde svært ved at konsentrere mig fordi deres ansigter blev helt fucked.

næse hage pande blev spist og deres øjne blev virkelig onde! så kom der en ny følelse af død... jeg sad og stirrede på de mange syge ting som træer. de groede op over mit hovede og de prøvede at rive i mig. buskene omkring mig bevægede sig hurtigt op og ned bladene blev levende og så frygtelige ud. med store pigge og de snurede rundt.

jeg så op i et træ og der hang et kranie og snurrede rundt og den havde nogle stikkende røde øjne som holdt øje med mig. nej tror bar jeg skriver en trip rapport i stedet så kan i høre resten. det bliver meget værre endnu! hehe:P men jeg lærte noget af det efter trippet. elsker mit liv højere en før og mange spørgsmål står klart nu for mig. så jeg lærte alligevel noget ved det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Martin, din historie er nærmest et pragteksempel hvor ufatteligt vigtigt det er at have styr på set & setting når man skal indtage psykedelika. Håber du lært noget af den :)

Medlem

Stemte hash. Og det skete i går. Det er en meget lang historie, og kan være jeg skriver en rapport om det, men røg en joint med et par venner. De lavede så lidt sjov med mig, fordi jeg vidst fik røget lidt for meget. Så blev jeg pisse sur over det, og begyndte at gå hjem ad. Da jeg havde gået halvdelen af vejen, kom de igen og fik griner over mig igen. Kan godt være jeg oplevede det meget stærkere, end jeg ville have gjort i upåvirket tilstand, men det var fandme en forfærdelig oplevelse. En af mine venner, der også var med, kunne godt se jeg ikke havde det så godt, så han bad de andre om at holde deres kæft og så kørte han mig hjem på sin knallert. Derhjemme havde jeg det ad helvedes til, knækkede mig masser af gange og kunne stortset ikke gå, eller tænke noget positivt. Så gik jeg ind og snakkede med min far, fortalte han at jeg havde røget en joint osv., og han sagde så at han havde oplevet noget lignende et par gange. Det beroligede mig faktisk en hel del. Derefter gik jeg ind og sov. Faldt faktisk i søvn lige med det samme efter det. Har faktisk oplevet det med at falde i søvn efter sådan en traumatisk oplevelse en gang før, da min mor døde. Om aftenen da vi lagde os til at sove, faldt jeg også i søvn et splitsekund efter jeg havde lagt mig. Ved sgu ikke egentlig hvorfor det sker i de situationer for mig, men i situationen med min mor var det nok fordi det havde været sådan en hård dag, men ved sgu ikke med i går.
Efter i går har jeg haft det smådårligt hele dagen. Ikke fysik, men psykisk. Håber det bliver bedre i morgen, ellers tror jeg, at jeg vil tage mig endnu en snak med min far om hans bad trips.
OBS: Vil lige sige, at det var utroligt meget værre, end det det er beskrevet ovenfor, men vil nok beskriver det mere i detaljer, hvis jeg laver den triprapport, selvom det er stortset umuligt, at beskrive det helt med ord.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Pind med en smule Salvia og Hash.

Det var dengang hvor man var en meget ung og naiv pige, der ikke rigtig vidste hvad Salvia kunne gøre ved en.
Er for en del år siden nu, var vel 15 år tror jeg.
Havde været oppe og drikke i en lejlighed hvor jeg så i beruset tilstand gik ud med 2 drenge i starten af 20'erne som ville ryge, så jeg gik med ud. De advarede mig om det, men dengang var jeg hamrende ligeglad.
Tog nogle væs da jeg lige pludselig faldt om og faldt i en trancelignende tilstand. Virkeligheden var fjern for mig og ænsede ikke rigtigt da de bar mig op i lejligheden så jeg kunne få hjælp af en ven. Ku huske de klaskede mig på kinden for at vække mig, men det var umuligt for dem. Jeg lå bare på gulvet i stuen med mine hænder for øjnene og så neonlignende gespenster. Kan huske at jeg også sad og grinte for mig selv.
Jeg havde ligget på gulvet i 10 min. da jeg blev båret hjem af nogle venner og lagt i seng.

Men ad for satan en klam oplevelse, man fatter jo ingenting når man er påvirket af alkohol, hash og lidt salvia. Og så da jeg var så lille :S Når jeg tænker tilbage på det får jeg altid en uhyggelig nederen fornemmelse i maven. Det er aldrig rart at tænke på at man begyndte at eksperimentere i en ung alder, øv.

Medlem
Brugeravatar

Den værste oplevelse jeg har haft var på Copolandia Cyanescens.

Jeg havde slæbt en masse malergrej med ud i skoven for at male et billede til min mor i fødselsdagsgave. På vejen der ned indtog jeg stille og roligt hele posen med svampe (1gram). Da jeg nåede frem til min sted,* satte jeg mig ned og ventede. Efter kort tid gik det op for mig, at jeg var omgivet af myg og fluer. Lydene af fluer blev mere intenst for hvert sekund. Mine tanker gik hurtigt hen og blev markabre og klamme, tankerne om døden alt det der.
Jeg klaskede den ene myg efter den anden. (Dagen efter talte jeg 27 myggestik, de 12 af dem i røven. UUH jeg hader myg efter den tur!!! :S) Jeg blev mere og mere paranoid. Prøvede flere gange at slappe af, og tage det stille og roligt, men det var umuligt. Jeg sad i T-shirt, hvor der nærmest stod på ryggen af mig: "Gratis blod, værsgo at sug!".

Jeg sad med en lighter i hånden og tænkte at jeg skulle tænde mig et bål. Jeg blev hurtigt overbevist om, at det ville skræmme myggene væk. Dog kunne jeg bare ikke tage mig sammen til at få tændt det skide bål. Jeg sad i 20-30 min. fuldstændigt fastspændt til skovbunden. Tilsidst kunne jeg ikke klare det længere, og jeg spænede ud af skoven. Alt mit malergrej lod jeg ligge. Det var alt for uoverskueligt! Da jeg var kommet ud på en vej, prøvede jeg på at tage det roligt og bilde mig selv ind, hvor vidunderligt jeg havde det. Men mit hjerte hamrede der ud af. Jeg forsøgte at ligge mig i græsset og slappe af, men det var umuligt, jeg var overhyper på en vildt irriterende måde.

Så tog jeg hjem af igen, og forsøgte at ligge mig i min seng for at slappe af. Jeg krøb under min dyne og tvang mig til at tage det roligt. Jeg vendte og trejede mig flere gange, gik ud af sengen, åbnede min dør og gik udenfor. Jeg sjaskede rundt om huset 2 gange. Lagde mig ind igen, rode rundt, ud igen 2 gange rundt. Det fortsatte bare. Jeg blev ved og ved med at gå de samme steder hen, lægge mig ind igen osv. osv.

Til sidst måtte jeg væk.
Påvejen op mod en mark skulle jeg fobi et elhegn. Jeg tog rundt om hanken og løftede tråden af. I et splidt sekund gik der en kraftig energi igennem mig. Jeg fik et kæmpe chok! Voldsomt intenst. Jeg har aldrig oplevet et stød så ubehageligt. Mit trip blev vildere efter det. Jeg forsøgte at kaste op og få svampe ud af min krop, men lykkedes ikke.

Efter længere tids vandren, havde jeg på min tur kastet alt muligt fra mig. Mit ur, mit tøj, ting og sager i mine bukselommer, maling, alt muligt. Jeg begyndte at tro at jeg var blevet varigt psykotisk og jeg gik og havde de mærkeligste tanker og sætninger med mig selv. Store spørgsmål! Hvem jeg måtte, hvem jeg ikke måtte se. Hvordan jeg ville være, om jeg fik en kone nogensinde. Nej det får jeg aldrig. alt muligt mystisk og ubehageligt.

Til sidst tog jeg hjem igen og så sluttede det så her.

Jeg havde prøvet svampe 3 gange før det. Så jeg gik med en indre tro på at jeg sagtens kunne prøve et stort trip. Det kunne jeg så konkludere ud fra det, at det kunne jeg så ikke. Især ikke på de stærkeste svampe der muligvis findes. 1% psilocybin :D

Men mit trip var meget lærerigt. Jeg fik den respekt man skal have overfor psykedelika. Og det er jeg faktisk ret gald for nu!

Undskyld de mange fejl der muligvis er i teksten (Komma, Punktumer og den slags) Men det hele er sådan bare skrevet ud i et* :D

Junior medlem

bad trip på xtc :/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Aron skrev:
Jeg havde slæbt en masse malergrej med ud i skoven for at male et billede til min mor i fødselsdagsgave. På vejen der ned indtog jeg stille og roligt hele posen med svampe (1gram).

Ville du male et psykedelisk billede af din mor, med elementer fra naturen?? :D

Ellers - grum oplevelse.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Hvor er rohypnol på den liste?

Min værste stofoplevelse var en blanding af Amfetamin, cannabis, ekstreme mængder alkohol og rohypnol.
Er rimelig sikker på det var rohypnolen der fik det hele til at gå amok!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
OrangeLenny skrev:

Min værste stofoplevelse var en blanding af Amfetamin, cannabis, ekstreme mængder alkohol og rohypnol.

Tror du ikke det kunne være sammensætningen af stofferne, og ikke bare rohypnolens skyld?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
For næsten 3 år siden, der fik jeg et gennembrud "Ego-død" på cannabis.
Jeg har aldrig, og jeg mener aldrig været så bange i mit liv før. Jeg indrømmer blankt, jeg gik totalt i panik. Men selvom det er min værete stofoplevelse, er det den som har betydet allermest.!

Siden den dag, har jeg ikke røget cannabis, jeg tør ikke. Troede ikke at man kunne ramme så dybt på cannabis, jeg undervuderede den totalt.

Medlem

Cooker skrev:
OrangeLenny skrev:

Tror du ikke det kunne være sammensætningen af stofferne, og ikke bare rohypnolens skyld?

Jo selvfølgelig. Men jeg havde det perfekt indtil robberne blev indtaget. Derefter er alt sort. Så derfor skylder jeg lidt skylden på dem!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
OrangeLenny skrev:
Cooker skrev:
OrangeLenny skrev:

Jo selvfølgelig. Men jeg havde det perfekt indtil robberne blev indtaget. Derefter er alt sort. Så derfor skylder jeg lidt skylden på dem!

Jamen det er jo også sådan rohypnoler virker når man blander med alkohol?

Medlem
Brugeravatar

Muad Dib skrev:
Aron skrev:
Jeg havde slæbt en masse malergrej med ud i skoven for at male et billede til min mor i fødselsdagsgave. På vejen der ned indtog jeg stille og roligt hele posen med svampe (1gram).

Ville du male et psykedelisk billede af din mor, med elementer fra naturen?? :D

Ellers - grum oplevelse.

Nej nej nej!! "ikke af min mor" ! Til min mor :b

Medlem

kemal skrev:
OrangeLenny skrev:
Cooker skrev:
OrangeLenny skrev:

Jamen det er jo også sådan rohypnoler virker når man blander med alkohol?

Det er jeg godt klar over. Derfor er det stadig min værste oplevelse med et euforiserende stof?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Faldt lige over denne her tråd og synes den skal vækkes til live igen.

Jeg tror min værste oplevelse med stoffer er et LSA trip jeg havde for snart 2 år siden. Det var min første psykedeliske oplevelse og vidste ikke hvad jeg gik ind til. Jeg kan ikke huske hvor mange frø jeg indtog, men hvert fald alt for mange.
Jeg var sammen med 2 kammerater i min lejlighed og efter hånden som trippet gik i gang fik jeg den vilde paranoia og frygtede at min nabo eller søster ville komme og opdage at vi trippede, det resulterede i at det eneste mine to venner måtte var at sidde i min sofa og helst snakke så lidt som muligt :-D Det blev selvfølgelig kedeligt for dem og da de var sultene gik de på et tidspunkt ud i mit køkken for at spise, jeg gik panik da jeg troede de ville larme så meget at vi ville blive busted, der for rejste jeg mig op hvilket resulterede i at jeg besvimede. Jeg rejste mig efter følgene op en anden gang med samme resultat og da det selvfølgelig ikke var rart var jeg praktisk taget bundet til min seng adskellige timer.

Jeg har ikke taget LSA siden, men tror faktisk at grunden til mit fysiske ubehag har skyldtes dehydrering, desuden spiste jeg frøene rå (Dumme mig). Jeg har efter følgene taget LSD og svampe mange gange og aldrig fået bad trip, men synes LSA virker på en meget mere scary måde og tror der går nogen år før jeg tør prøve det igen.

MEGATRON

Alt Ædende Ateist skrev:
...den som trippet gik i gang fik jeg den vilde paranoia og frygtede at min nabo eller søster ville komme og opdage at vi trippede, det resulterede i at det eneste mine to venner måtte var at sidde i min sofa og helst snakke så lidt som muligt :-D Det blev selvfølgelig kedeligt for dem og da de var sultene gik de på et tidspunkt ud i mit køkken for at spise, jeg gik panik da jeg troede de ville larme så meget at vi ville blive busted, der for rejste jeg mig op hvilket resulterede i at jeg besvimede. Jeg rejste mig efter følgene op en anden gang med samme resultat og da det selvfølgelig ikke var rart var j....

Ouch lyder ikke rart, har selv haft en grim oplevelse på rå hbwr. hvor jeg følte mig sindsyg og var overbevist om at det bare var et spørgsmål om tid før politiet kom og hentede mig og hele mit liv ville falde sammen :(

Tror det er giftstofferne i frøene der gør det, for med ekstrakt har jeg aldrig oplevet andet end et ekstremt behageligt omend mildt trip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Hvis der bliver en næste gang bliver det helt sikkert også med et ekstrakt, men det underlige var at jeg ikke fik ondt i maven, kvalme eller nogen af de andre normale symptomer på en forgiftning.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu har denne tråd vokset sig stor og sund og det er jo skidegod HR-ånd (et begreb som det flyder med herinde, which is a good thing of course) at oplyse om bagsiden af denne skinnende medalje, så jeg føler også lige jeg vil lægge mit svar på det her emne.

Jeg har da haft de der skævertere/stivertere osv. med ondt i maven, ned at ligge, det hele snurrer rundt, "tag mig hjem nu" og dundrede hovedpine dagen efter osv. men når først man kastes ud i en eksistentiel krise på et stærkt psykedelikum så fatter man virkelig hvad rædsel er. Set i bakspejlet vil jeg ikke rigtig sige at det var en skadelig oplevelse eller en oplevelse jeg ville have været for uden men når man er der så vil man kun have at det skal gå over, at det skal gå væk, og det gør det bare endnu sværere at slippe af med.

Oplevelse(r)n(e) jeg taler om er sket 2 gange på psilocybinsvampe; begge gange hvor jeg er skredet over de 3 gram. Ren forvirring, tanketab, hukommelsessvigt og et stort tomrum som skriger at det hele har været en stor løgn, en lang drøm som du nu er vågnet fra og som du aldrig kommer ud af igen. Jeg kunne ikke give slip til det, jeg strittede i mod med liv og sjæl, hvilket bare resulterede i panik, forvirring, fortvivlelse og rædsel til bunden af min sjæl.

"Jeg gør det aldrig igen, aldrig igen, aldrig igen.. puuuha, det var lidt af en forskrækkelse.. aldrig igen!" sagde jeg da jeg var kommet ned. Begge gange ;) Siden da er det kun blevet til et lille trip for ligesom at komme op på 10-meteren igen men ellers har jeg ikke rørt svampene i snart 2 år nu. Jeg har ligesom haft 'materiale' nok der skulle fordøjes. Hele min virkelighed er blevet vendt op og ned, dog til det bedre. Men når man er i det.. Jeg ved ikke om jeg kan komme på noget værre? Måske en tripsitter som ikke fatter alvoren og griner af en? (hvilket jeg desværre også var ude for begge gange).

Men nu er jeg ved at være klar til at træde op på hesten igen (nej ikke den 'hest' ;)) og starte fra scratch. Jeg føler ikke at jeg har forstået mere og mere af hvad svampe er og gør jo mere jeg har taget dem, tvært i mod har jeg fundet ud af at jeg fatter mindre og mindre af hvor stort og underligt et univers de lukker op for for hver gang jeg tager dem.

Take care derude! Og tilegn jer nogle gode venner/erfarne sittere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Mit værste trip var på E... de blå damer lige da de kom frem i Danmark... Skidt trip imens jeg var til middag med familien.. Min mor syntes jeg skulle få mig nogle andre vaner..

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]