De jævla tullerna må sgu´have en 6. sans(?). For 5-6 år siden skulle jeg og en kammerat over og hente "lidt" forsyning til Bornholm. På vejen over valgte vi at rejse via Sverige, sammen med ca. 1000 andre passagerer. På udrejsen babbede vi en tjums og min kammerat havde ca. 3 g med i land i Sverige. Hvordan h... tolderne kunne spotte os - og KUN os - ud mellem alle de andre mennesker, aner jeg ikke [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] Tolderne fandt selvfølgelig hashen i kammeratens støvler, men de gloede en ekstra gang da et par 20-års knægte hver havde en konvolut med 25 kilo i dansk valuta. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Øhhhh....vi skulle bare til København og købe lidt CD´ere - de var billigere end på Bornholm [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] det kunne de jo heldigvis ikke gøre noget ved - mod deres vilje!
Dum som jeg var, fortalte jeg dem, at vi skulle med natbåden tilbage til Bornholm samme aften...fra en nær bekendt i skibets besætning, fik jeg om aftenen at vide, at der var udkig efter 2 unge knægte, muligvis med urent mel i posen. Slam...så var mine ben pludselig blevet som blævrende gelé. Men heldigvis kunne jeg vente 2 timer efter ankomst om morgenen, med at gå fra borde og der var da gudskelov hverken panere eller toldere...Reborn. Min body endte vist nok med en bøde på et par tusinde spir - og vi begge med en gusten oplevelse, som dog alligevel fik et heldigt udfald. Summarum: Tolderne er der når man mindst venter det [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Siden da, har jeg over Sverige kun haft højst 3-4 gram med...løst i lommen, så klumpen er til at proppe i kæften, når de eventuelle toldere passéres. Btw...de der drugdawgs har en lugtesans der er for sygeligt godt udviklet. Hvis først hundene sættes ind, er der næsten no mercy!
D´oh...time 2 stop!
*Keep kewl in the heat*
|