Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 21:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Smugler-tips
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nogen der har nogen forslag hvis jeg rent hypotetisk skal ha' noget tjald med til Sverige (Altså til eget forbrug) ???

Jeg var derovre igår hvor der var en skide tolder der undersøgte mig efter bedste gestapo-metode i et lille klamt forhørslokale... ser jeg suspekt ud eller hvad? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Evt gemt i et glas nescafe, du har limet forseglingen på igen! Så burde deres hunde ikke kunne lugte det!

MVH
Bandil

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ned i strømpen i et per over gamle gummistøvler lol.

fars skatte kammer skulle også virke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Fars skatkammer *looooooooooooooooooool*

Medlem

Du kunne jo også bare sende noget kaffe pr post som en gave, til der du skal hen... Så er du sikker på at der ikke sker noget.(næsten)

MVH
Bandil

In our memories
Brugeravatar

Jeg skal til skovfest, tror du de leverer der?

Og guffe, jeg skal fandme ikke ha noget nold op i røven!

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Tag en ordentlig bunke svampe og prop dem i håret. Hvis du bliver stoppet ved tolden, så skal du bare sige at du har svamp i hovedbunden. Når du så kommer til have festen, fråder du svampene, og låner noget tjald af de nu synlige alfer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Hehe kreative forslag må man sige. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hej Dextrose..
Jeg har overvejet metoder til at smugle tjald til sverige. Jeg kan huske de sidste gang jeg var på vej derop i tog for at fiske med kammerat. Blev vi stoppet og udspurgt om vi havde hashisch og hvad for nogen fisk vi havde tænkt os at fiske efter:O, derefter gennemrodede de alt vores grej. Så den med at gemme det i fiskegrejet er altså udelukket, man kunne måske gemme det i en dåse powerbait!! hehe...
Hvad med at gemme det på lokummet, inden man tager med færgen også hente det når man er kommet et godt stykke op i sverige. Desværre har jeg engang set at de har hunde med, men det var også lige efter roskilde-festival.

Jaaa.. svensken er ikke glad for tjalden..

Ryger hilsener

Ashoka

In our memories
Brugeravatar

guffe, du har vist ikke været i Sverige for nyligt... Der er voldmeget kontrol!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
eller tag et kinder-æg, fyld det op, kom tape omkring åbningen, put vaseline på¨og prop dte op i røven. det er ikke så slemt.<HR></BLOCKQUOTE>

Har du selv prøvet?

Jeg er sgu ikke meget for at stikke fremmedlegemer op i mit rektum... Det er sgu svært nok at få noget ud, så det er nok ikke så nemt at få noget ind! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Solskinsøen
Kender en der fik 1500 i bøde (i svenske slotty, vel at mærke) for at blive snuppet med lidt over 1 g standard. ØV
Hvis I absolut vil have fed med til Sverige bliver i nødt til først at rejse til Bornholm og derefter tage til Ystad. Der er næsten aldrig toldere eller hunde. Det er bare en lidt dyrere måde (+ 400 kr. t/r)

Dedikeret medlem

hvad med at binde en flaske post efter båden. lol

det er fandme da for groft at man ikke kan tag sin fed med sig.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
De jævla tullerna må sgu´have en 6. sans(?).
For 5-6 år siden skulle jeg og en kammerat over og hente "lidt" forsyning til Bornholm.
På vejen over valgte vi at rejse via Sverige, sammen med ca. 1000 andre passagerer.
På udrejsen babbede vi en tjums og min kammerat havde ca. 3 g med i land i Sverige.
Hvordan h... tolderne kunne spotte os - og KUN os - ud mellem alle de andre mennesker, aner jeg ikke [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Tolderne fandt selvfølgelig hashen i kammeratens støvler, men de gloede en ekstra gang da et par 20-års knægte hver havde en konvolut med 25 kilo i dansk
valuta. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Øhhhh....vi skulle bare til København og købe lidt CD´ere - de var billigere end på Bornholm [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] det kunne de jo heldigvis ikke gøre noget ved - mod deres vilje!

Dum som jeg var, fortalte jeg dem, at vi skulle med natbåden tilbage til Bornholm samme aften...fra en nær bekendt i skibets besætning, fik jeg om aftenen at vide, at der var udkig efter 2 unge knægte, muligvis med urent mel i posen.
Slam...så var mine ben pludselig blevet som blævrende gelé. Men heldigvis kunne jeg vente 2 timer efter ankomst om morgenen, med at gå fra borde og der var da gudskelov hverken panere eller toldere...Reborn.
Min body endte vist nok med en bøde på et par tusinde spir - og vi begge med en gusten oplevelse, som dog alligevel fik et heldigt udfald.
Summarum: Tolderne er der når man mindst venter det [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Siden da, har jeg over Sverige kun haft højst 3-4 gram med...løst i lommen, så klumpen er til at proppe i kæften, når de eventuelle toldere passéres.
Btw...de der drugdawgs har en lugtesans der er for sygeligt godt udviklet. Hvis først hundene sættes ind, er der næsten no mercy!

D´oh...time 2 stop!

*Keep kewl in the heat*

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
hunde kan lugte det, også igennem kaffe, tandpasta, osv. det kan ikke overdøves. hvis du bare skal have lidt med så tag det i underdrengene, det giver først fængsel over 100 g. i sverige anyway.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
eller tag et kinder-æg, fyld det op, kom tape omkring åbningen, put vaseline på¨og prop dte op i røven. det er ikke så slemt.

Dedikeret medlem

det kan sq ikke passe at der er så meget kontrol med det,kan man ikke bare springe ind i tåget og køre lige der over uden noget pis,ellers hvis i tager afsted i bil så er der jo 1000 vis af steder hvor du kan ha dit ryger.

ha evt god bider med til at bestikke hundne med. du for måske en balle for at fodre hundne men hva fanden den mister koncentrasionen??? når den æder.

ligner i forresten nogle totale ryger typer så skulle i måske tænke på hvad for noget tøj i rejser med den dag

Junior medlem

Geografisk sted: Solskinsøen
Cannachem, er du fra Bornholm?

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
hva med at tage nogle færdig rullet j's med ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
@Joyrocka...Yepper, jeg kommer fra Skærvebunken.
Men jeg har da heldigvis fået udvidet min horisont, idet jeg rejste til Hovedstaden for at uddanne mig for 5 år siden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]