heduz skrev:
Kunne godt tænke mig at vide lidt mere om lsd, har prøvet det før, men virkede ikke visuelt, fik kun griner på, så har nok ikke taget en stor nok dosis.
Hvor mange ug skal man tage hvis man vejer 60 kg?
Kan OEV's og CEV's sammenlignes med 2cb, hvilket jeg har prøvet før.
Får man ligeså stærk bodyload a lsd som man gør af 2cb?
1) Jeg tror ikke LSD-dosering har så meget at gøre med kropsvægt. Jeg tror det afhænger mere af din hjerne-kemi, set, setting osv..
2) Jeg synes at visuals minder meget om 2CB - jeg oplever mønstre, bølgende/åndende ting, farver osv. på begge.
Jeg prøvede engang at trippe LSD og så cirka 6-8 timer inde i trippet, da vi var ved at lande igen, tog vi 20 mg 2CI (der minder meget om 2CB). Dér kunne jeg skelne mellem farverne, mønstrene osv. fra LSD og 2CB.
3) Jeg synes ikke jeg får så kraftigt et bodyload på hverken LSD eller 2CB.
Men jeg synes at jeg bliver meget "giddy"/anspændt/oppe at køre på LSD - specielt i starten af trippet og lige før det begynder.
Bonus-info
4) Jeg synes at syre adskiller sig fra svampe, 2CB og 2CI ved at give meget mere "mindfuck".
En ven beskrev det engang for mig således: "Det er som om tankerne bliver kastet ind i dit hoved med dobbelt hastighed af normalt... men de er byttet fuldstændig rundt".
Man associerer MEGET frit, og kan nærmest se tingene for sig.
Og man kan (når det er bedst - for mig tit efter 6-8 timer når der ikke længere er visuals og trippet er på vej ned) føle en enorm klarhed - når man har overvundet det kaotiske stadie.
"Mindfuck-aspektet" ved syre er grunden til jeg ikke har taget det siden 2003.
Jeg føler mig simpelthen for psykotisk og skør på det. På en ikke-spirituel, ikke-givende og ubehagelig måde.
Nogle synes sikkert at det er sjovt, underholdende og måske endda konstruktivt i en eller anden spirituel/psykologisk sammenhæng, men jeg synes bare det er vanvid.