Søren00 skrev:
Men for folk som prøver at ryge skunk - i en solid dose - uden at have røget skunk før, kan det virke som om verdenen falder ned rundt om én. Jeg har på det sidste oplevet det med flere forskellige der har haft lyst til at ryge med. De var simpelthen så langt væk at de knapt nok var ved at komme i kontakt med.
Jeg tror bare det er et spørgsmål om kvalitet samt dose, så kan (næsten) alt forekomme.
Ja, er helt enig. God skunk kan sende dig ret langt væk hvis du ikke er vandt til at ryge, eller kun har røget almindelig hash til tider. Det er lidt ligesom guldkakao og brownies, som også kan komme bag på en hvis man er uvandt (læste et sted at leveren omdanner THC'en til et mere psykoaktivt stof, som giver voldsommere effekt end ved rygning, hvilket jeg helt klart selv har oplevet før, hehe).
Da jeg startede med at ryge det skunk, som jeg har røget dagligt i en rum tid nu, blev jeg ret overrasket over effekten, havde sådan set hallucinationer og voldsomme næsten ud af kroppen oplevelser ofte, som svagt kunne sammenlignes med svampe. Har dog aldrig oplevet noget som voldsomt som beskrevet her i threaden, kun påvirket af THC, synes at det lyder ret voldsomt. Har prøvet noget lignende under et svampetrip hvor jeg ikke helt kunne styre mine egne bevægelser og vandrede lidt rundt uden rigtig at vælge hvilken retning jeg gik i, jeg oplevede også samme aften at hver gang jeg ville snakke, så væltede det ud med afbrækkede ord og sætninger helt ukontrolleret, usammenhængende og voldsomt hurtigt, hvilket gav mine kammerater lidt noia på, for det lød sgu ret sygt. Men det var også det første rigtige svampetrip jeg oplevede og var meget overrumplet, hehe. Det var en helt 100% positiv oplevelse dog.