Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 149 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Fafler skrev:
Jeg skal ind og være portvagt. Så det er mig der tager jeres stoffer :D

haha, du er da for nederen. SNITCH

:D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Cooker skrev:
Fafler skrev:
Jeg skal ind og være portvagt. Så det er mig der tager jeres stoffer :D

haha, du er da for nederen. SNITCH

:D

Tjaeh, det var den nemmeste måde at få armbåndet på for en fattigrøv som mig.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Er temmelig tilfreds med dem, der kommer. Jeg regner med at kigge forbi til psy-træf i år, kom aldrig forbi sidste år pga. stor brandert og lorte vejr, men alt dette skal laves om i år :)

Vil prøve at få trykket en tshirt med min avatar, burde være temmelig nem at spotte ;)

Go vind.

Medlem

Hey.

Er der nogen der vil lave en liste over de ting der er nødvendige at have med til en festival, en slags huskeseddel, så der ikke er nogen, som kommer afsted og har glemt noget, det ville jo være træls :)

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Bare husk den goode festival stemning og husk og drik masser af alkohol, mer' behøver man ikk' til en festival 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En kammerat og jeg har her i sidste øjeblik fået arbejde med at stille en øko bod op og pille ned igen.. så vi skal være der weekenden før, sætte op også pille ned igen d.7 sidste dag

desværre kommer vi først d.2 til den 7 så kan desværre ikke komme til dette års møde, det var ellers total hyggeligt i regnvejert sidste år!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Undertegnede er at finde i bob-campen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Zarathustra skrev:
Jeg svor efter Roskilde 2004 at jeg aldrig ville vende tilbage, men der er 4 navne i år der virkelig får mig til at overveje det:

Bonnie "Prince" Billy

Neil Young

Nick Cave/Grinderman

Radiohead

... derudover har jeg tidligere set både Chemical Brothers og The Streets på Roskilde, og begge koncerter var fantastiske.

The streets var en super nice koncert. Ser virklig frem til at se ham igen i år.

Ayers Rock skrev:
Cubensis: Du skal se Digitalism! Ellers er der som nævnt tidligere Goldfrapp, jeg overvejer at se dem selv om jeg ikke ligefrem er overvældet over det jeg hørte. Du kan jo tjekke det.

Jeg forventer at se dig Ayers til psy.dk mødet, nu har vi jo efterhånden løbet ind i hianden et par gange, her og der, så du har bare at være der igen i år ;)

Annyway Jeg er osse en af de junitosser der skal lige i byggemand bob camp. Jeg sørger for at Ⱪeta-Smølfen har 4000 klistermærker klisteret på sig. Så har vi et godt samlingspunkt ved broen.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus / Østerbro
Tænkte på, er der nogen af jer der har fundet noget om Loungen i år?

Synes der var noget oppe på hjemmesiden tidligere sidste år, men kan self. ikke huske det helt..

Ville bare være nedern, hvis den ikke kommer op og stå i år.. Det var så fedt sidste år..

Dedikeret medlem

Loungen kommer selvfølgelig op. De navne der står på hjemmesiden, optræder også i loungen (nogle af dem selvfølgelig)...
Når det endelige program kommer skal du nok forstå.

CamelJJ: Jeg regner da med at vise mit fjæs!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
M.I.a måske ikke til roskidle alligevel
Et af dette års Roskilde Festivals absolut mest interessante navne, engelske/srilankanske M.I.A. kommer måske ikke til at optræde alligevel. I hvert fald ikke hvis man skal tage popstjernens egne ord for gode varer.

Ifølge Villagevoice.com annoncerede sangerinden ved en koncert i Brooklyn for nylig, at koncerten ville være hendes sidste i kølvandet på sidste års album, 'Kala', og at hun aflyser sin Europa-turné. Holder udtalelsen stik, må festivalgængere altså skyde en hvid pil efter en Roskilde-koncert med M.I.A.

Eksterne links
http://www.myspace.com/mia »

dermed står roskilde til at miste et af det mest intressante navne på plakaten efter min mening

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Lyder kun godt i mine ører hvis M.I.A. ikke skulle dukke op alligevel, så bliver hun jo nok erstattet af noget andet og forhåbentligt bedre. For for satan jeg sys der mangler noget ordntligt musik til og komme og spille :roll:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Nu skal jeg nok ikke til roskilde i år, men jeg kunne da godt unde folk at få M.I.A. at se.

Den her sang er dope! http://www.youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g

Medlem
Brugeravatar

M.I.A er en af de mest orginal kunsterne på musik scenenen efter min mening om man så syntes musikken er noget lort må være op til folk selv at bedømme men hun lyder som ingen andre

M.I.A.'s amerikanske pladelselskab Interscope har nu overfor Pitchfork bekræftet, at sangerindens europæiske datoer inklusiv den i Roskilde er aflyst.

Dedikeret medlem

M.I.A er desværre aflyst

Medlem
Brugeravatar

men rimelig lækkert visual show the chemical brothers har med sig
http://youtube.com/watch?v=t2LMXI93MtY

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Ahh, kan slet ikke vente til Roskilde. Bliver jo helt igennem fantastisk -- formentlig.
Kan ikke helt huske om jeg skal arbejde tirsdag, men ellers regner jeg da med at slå et smut forbi.

Selv om at Roskilde Festival selv ikke har kortet oppe, så er der åbenbart andre der har skaffet et kort. Tag et kig på http://tnb.aau.dk/~runejuhl/roskilde2008/. Det skulle vist være et rigtigt kort, jf. http://www.roskilde-festival.dk/community/forum/index.php/topic,1433.msg20122.html#msg20122.Det ser ud til at de har ændret en hel del på nogle af tingene i år. Bliver spændende at se hvad de finder på de næste år af gode og dårlige ting.

Sidste år snakkede jeg med en ansvarlig for events, der fortalte at de var igang med en transition til et Roskilde der er med flere satellitter -- ment på den måde at der bliver non-stop buslinjer mellem forskellige campingområder, og at disse kommer til at ligge længere fra sceneområdet.
Hvilken effekt dette vil have på festivalen som helhed vil fremtiden kun vise..

Vi ses på Roskilde!

Medlem
Brugeravatar

M.I.A. takker af
Rapperen gav angiveligt sin sidste koncert nogensinde på Bonnaroo-festivalen i weekenden

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Hvorfor formoder du at det var hendes sidste koncert nogensinde? Hun aflyste Europatourneen pga. heldbredsmæssige årsager. Så må hun jo være alvorligt syg.

Jeg er kraftedeme arrig på den f*cking grusgrav. Til næste år vil den have sneget sig helt ind på festivalpladsen. Danmarks suverænt største og bedste kulturarrangement er bragt i fare pga. grus. Der må da findes en løsning. Det kan da ikke være rigtigt. Han må godt nok være en nar ham der kører foretagendet.

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Halugenlampe skrev:
Jeg er kraftedeme arrig på den f*cking grusgrav. Til næste år vil den have sneget sig helt ind på festivalpladsen. Danmarks suverænt største og bedste kulturarrangement er bragt i fare pga. grus. Der må da findes en løsning. Det kan da ikke være rigtigt. Han må godt nok være en nar ham der kører foretagendet.

Tja, tror nu ikke at der er så meget at gøre. Er bestemt heller ikke glad for grusgraven, men den omsætter for meget, meget mere end Roskilde Festival nogensinde kommer til.

Citat:
"I Danmark er det lovpligtigt at udnytte jordens ressourcer, så hvis der skal bruges grus herfra til en eventuel Femern-bro, kan vi godt vinke farvel til yderligere store dele af campingområdet," siger han.

-- fra Ingeniøren, "Roskilde Festivalen ud af Roskilde", 12. jul 2004, http://ing.dk/artikel/54838.

...og som om omsætningen ikke var nok, så der ovenstående nok også med til at hindre at grusgraven bliver mindre. Jeg er ganske forstående i at mange ikke bryder sig om grusgraven, men at kalde ejeren for en nar, det synes jeg er lige fjollet nok.

Roskilde Festival er et stort stykke dansk kultur der skal værnes om, men der er fandme langt fra de første Roskilde Festival i 1970erne med 10.000 til 40.000 tilskuere til den gigantiske Roskilde Festival vi har idag, med over 110.000 gæster. Vi kan ikke forvente at der altid vil være plads til alle det samme sted.

Roskilde Festivalen har vist også set dette i øjnene, og eksperimenterer mere og mere med satellit-modellen. I mine øjne ville det nu være bedre hvis man kunne flytte festivalen helt og den istedet for kunne være samlet. Men, hvis dette var muligt, så havde de nok allerede gjort det.

-RuneK

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 149 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]