Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 07:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
njiahhh, der har sq været en del dogfights her på boardet det sidste stykke tid, og jeg ved da godt jeg ikke er helt uskyldig, men det eskalerer nærmest for hver dag der går for tiden, så var det ikke på tide i greb ind med den klamme cencur knap i har og starter en heftig kampagne mod unødvendige indlæg og personlige angreb.

ps. egentlig håber jeg lidt på i sætter en aldergrænse på boardet...*LOL* bare en joke knægte! det jeg egentlig håber er at folk tager sig sammen og begynder at fortælle om alle de vilde oplevelser de har haft allerede på dette tidlige tidspunkt af sommeren...hey, måske alt dette lort hænger sammen med at der er nogle der måske er gået lidt for hårdt til stofferne...who knows!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg -tror-, no offense intended to anyone, at problemerne startede over de mennesker der har et stort forbrug, så at sige. Nogle blev meget irriterede over at man promoverede sit stofforbrug, andre beundrede at man gjorde det, og således var linierne ligesom tegnede.

Når folk så stak lidt uskyldigt til hinanden, bygger det efterhånden op, gjort værre når folk siger noget de egentligt ikke mener alvorligt, og det så bliver taget meget seriøst. Til sidst har vi en bunke folk der sidder og råber og skriger af hinanden, over hvad der egentligt startede som ligegyldigheder.

Jeg har aldrigt troet på at censur virkede, men der må gøres noget, Ax, helt enig.

Mit forslag er, at medlemmer på dette forum:

a) Slapper lidt af med at promovere deres stofbrug. Dette er ikke kun rettet mod Ego.. Erfaringer er meget interessante, men selv på 'fuck, hvor er jeg blæst' forummet, bliver poster om hvor meget LSD, kix og speed du kunne blande i weekenden, utroligt trættende.

b) Lægger en vis respekt ud for alle andre medlemmer og medlemmer's holdninger, medmindre disse folk ikke selv respekterer andre. Jeg henstiller dog til at vi gør det, da jeg selv er træt af disse slagsmål. Man respekterer som udgangspunkt andres holdninger PÅ TRODS af deres alder, religion, politiske orientering, sexuelle præferencer, race og evne til at stave. Det skulle dække det meget pænt. (Eks. Selv hvis Tias var en 3 år gammel analfabet muslimsk trans-narko-bøsse-nazist-grønlænder, så ville man høre hvad han havde at sige).

Lyder det som noget I kan være med på?

/Tias

Insane psychedelia user!

Også kom --+JENSUS+-- som vist er en af de (med)skyldige. Jeg ved ikke hvorfor det har været så sært på det sidste, der sker bare ikke så meget på boardet af diskuttioner om stoffer. Grunden til at jeg har været involveret i meget...aner det ikke, jeg er lidt sær (og megatræt) i hovedet for tiden, jeg tror at jeg hidser mig mere op end jeg normalt gør. Men der er ikke nogle på boardet som jeg hader, jeg kan da godt være irreteret på en person i den periode han disser mig, men jeg ser ikke ned på alt hvad han gør eller siger. Men jeg er helt enig med Tias (som jeg plejer at være [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) og mener ikke at folk skal dømmes på deres alder, religion, forbrug, whatever men på deres opførsel som helhed, jeg mener jeg lavede et par fejl så får jeg at vide at nu skal jeg altså slappe af fordi jeg har ikke lavet andet end lort på dette board...???!

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Ok folkens!

Når selv brugerne siger at der burde censureres lidt mere, tror jeg det er på tide...

Jeg vil nu flytte en del posts til Fuck-forumet. Det er noget jeg allerede ville gøre for nogle dage siden, men lod være pga. Rylle's protester. Men det er mig der er moderator her, og jeg gider ikke længere tolerere at forumet - og især Generel diskussion - forkommer til noget der ligner et Counter-Strike forum (ikke noget imod CS, jeg syntes bare at der næsten kun findes flame posts på CS boards).

For selvom der står "alt andet" i forumets beskrivelse her på siden, så skal det ikke forstås som "alt"! Når Loonie meget passende skriver "forstyrrende tanker" i Fuck-forumets beskrivelse, håber jeg i er enig i at posts som indeholder
<UL TYPE=SQUARE><LI>svinerier/flames
<LI>"jeg er bedre end dig fordi jeg tager flere/færre/andre/ingen drugs" meninger
<LI>"du er dum fordi du er en 3 år gammel analfabet muslimsk trans-narko-bøsse-nazist-grønlænder" meninger (tak Tias [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])</UL>er forstyrrende for de fleste, og derfor ikke burde diskuteres her.

Så vil jeg lige afslutte med at sige at jeg aldrig retter i andres indlæg (indtil nu), jeg flytter kun tråde til fora jeg syntes er mere passende, og håber det er til gavn for alle på boardet. Hvem der er uenig i dette, er velkommen til at diskutere det her.

Mvh Xanadu

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg er uenig...

Det er ofte set her på boarded, at et normalt emne, bliver taget seriøst. Et spørgsmål, og en masse forskellige/enige svar og meninger...

Men så på et eller andet tidspunkt, går det galt... Og på det tidspunkt, så jeg gerne det pågældende topic IKKE bliver flyttet til Fuck... Men bliver låst istedet. For det tit, det stadig er et seriøst emne...

Just my two cents ! !

Medlem

Geografisk sted: Sverige
God point Rylle, jeg syntes bare, hvis en tråd låses, er det jo næsten som at forbyde folk at skrive om det. På fuck-forumet, skulle et emne komme op på almindelig niveau igen, er der jo mulighed for at flytte det tilbage.

Hilsen, Xanadu

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Xanadu:
... skulle et emne komme op på almindelig niveau igen, er der jo mulighed for at flytte det tilbage... <HR></BLOCKQUOTE>

Det er vist ønske tænkning...:)

Jeg er af den holdning, at hvis folk ikke kan lære det på den normale måde. Må man ty til lidt hårdere midler... Et låst forum er en magtdemonstration, folk tager til sig...

Insane psychedelia user!

Hvorfor bruger folk aldrig chatten, så kunne de løse deres private diskution derinde???

Dedikeret medlem

Godt spørgsmål Jensus, men på chatten har man f.eks. ikke tid til at udtænke længere svineindlæg og man skal nok være rigtig rigtig friskfyragtig og alt det der. Og hvem er det her? Ja jeg spør bar!

Xanadu, på tide du reagerer på alt det lort nogle laver her. Efter min mening burde flere her have karantæne indtil de værste pubertetsfrustrationer havde lagt sig(vi snakker nok om flere år). [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Jeg kan også tilslutte mig Xanadus initiativ. Dog kan jeg se det fra din side Rylle, men jeg mener at linen er for længe siden løb ud.

/para

EGO shows himself, noget skal der jo gøres og jeg vil lige starte med en sviner (bare for god ordens skyld *lol*)

FUCK POP

det var så det!

Ja det tager overhånd og det er hele grunden til at jeg ikke ligger sammen med resten af gutterne nede i skoven, fordi jeg simpelthen ved at det ville ende i fysisk vold og ja jeg er ikke en pacifistisk (stavefejl?) tripper, jeg har tendenser til at blive småvoldig når svineriet bliver for stort - så derfor, ja der skal gøres et eller andet, og jeg beklager meget for de "sarte" mennesker der ikke kunne tåle at jeg bruger store mængder af ditten og datten, men jeg har aldrig blandet LS og AMF (skulle lige siges) - men jeg har heller ikke tænkt mig at holde op med at poste når jeg gør noget vildt, jeg tænker ikke mængden, men når jeg poster en mængde dope er det fordi at jeg har haft en federen oplevelse, trust me, jeg skriver ikke triprapporter, det gør jeg først når at det hele bliver for meget for mig og der ikke er mere plads i kraniet, så der kommer snart en!

*lol* der

men fedt at der endelig bliver gjordt noget!

MACAX: hvad var det der var latterligt?

(den til AX var henvist til noget icq halløj)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...og i må sguda indrømme at det er fandme underholdende at læse om Ego's (og andres) Fear & Loathing agtige nætter! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det er megafed, ego og ax laver altså nogle seje ting...

Dedikeret medlem

kan vi ikke få et ego forum?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xanadu>> Glad for at du kunne bruge min Grønlænder analogi. Og tak for ændringerne, de ser gode nok ud. (Bortset lige fra kritik af folk pga. alder, religion, sexualitet og andet. Disse bør SLETTES på stedet, selv fra "Fuck, hvor er jeg.." forummet. Den slags hører ingen steder hjemme). Derudover synes jeg at I bonger er gode nok på bunden... Synes bare I skulle vide det [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Peace, love og deslige fra,
den 17-årige bøssoide narko-grønlænder-dværg Tias,
der har været i Sverige i 5 dage,
og derfor ikke har vasket sig eller skiftet tøj i en tilsvarende tidsperiode,
og derfor nu vil vade ud under bruseren. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]