Jeg -tror-, no offense intended to anyone, at problemerne startede over de mennesker der har et stort forbrug, så at sige. Nogle blev meget irriterede over at man promoverede sit stofforbrug, andre beundrede at man gjorde det, og således var linierne ligesom tegnede.
Når folk så stak lidt uskyldigt til hinanden, bygger det efterhånden op, gjort værre når folk siger noget de egentligt ikke mener alvorligt, og det så bliver taget meget seriøst. Til sidst har vi en bunke folk der sidder og råber og skriger af hinanden, over hvad der egentligt startede som ligegyldigheder.
Jeg har aldrigt troet på at censur virkede, men der må gøres noget, Ax, helt enig.
Mit forslag er, at medlemmer på dette forum:
a) Slapper lidt af med at promovere deres stofbrug. Dette er ikke kun rettet mod Ego.. Erfaringer er meget interessante, men selv på 'fuck, hvor er jeg blæst' forummet, bliver poster om hvor meget LSD, kix og speed du kunne blande i weekenden, utroligt trættende.
b) Lægger en vis respekt ud for alle andre medlemmer og medlemmer's holdninger, medmindre disse folk ikke selv respekterer andre. Jeg henstiller dog til at vi gør det, da jeg selv er træt af disse slagsmål. Man respekterer som udgangspunkt andres holdninger PÅ TRODS af deres alder, religion, politiske orientering, sexuelle præferencer, race og evne til at stave. Det skulle dække det meget pænt. (Eks. Selv hvis Tias var en 3 år gammel analfabet muslimsk trans-narko-bøsse-nazist-grønlænder, så ville man høre hvad han havde at sige).
Lyder det som noget I kan være med på?
/Tias
|