Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: ja
Hej igen.

Jeg har spammet dette forum rigeligt med mit forbandede grow. Der er tale om standart cubensis.
Growet er nu brændt ud efter 3 flush, og har produceret (ifølge min upålidelige vægt) ca. 40 gr. tørret.

Første flushs:
svampe var lækre og blålige.
Jeg indtog ca. 0,5 gram. Effekten var lig et par øl, men selvf. mere psykedelisk.
Jeg havde en dejlig kildrende fornemmelse i kroppen, og min perception var mildt ændret.

Andet flush:
Indtog igen 0,5. Denne gang faldt jeg i søvn. Vågnede op, og havde den kildrende fornemmelse. Ingen visuals, og ingen sjove tanker. Mine drømme var dog mærkelige.

tredje flush:
Jeg havde håbet på mit første svampeTRIP.
Jeg indtog 1,5-2 gram tørret.
Meget mild kildren. Ingen ændring af perception. Der går 2 timer, og jeg falder i søvn. vågner op et par timer efter, og mit løft bølger sindsygt meget- dog kun i tyve sek. herefter intet!
Under hele seancen var mit sind 100% ædru??

Er der andre som har oplevet at være imune over for den psykedeliske virkning?
Elsker nemlig mindfuck:(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Jeg tror du forventer en helt anden oplevelse, end svampene kan give dig.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Funky fungus skrev:
Er der andre som har oplevet at være imune over for den psykedeliske virkning?
Elsker nemlig mindfuck:(

Det er ikke fordi jeg skal udtale mig om hvad du kan lide eller ej, men ordet mindfuck ringer i mine ører ikke som noget nogle ønsker.

Så derfor vil jeg gerne høre hvad du mener når du siger mindfuck?

Mvh. DR-D

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Tror også du har for store forventninger, og så hjælper det jo heller ikk og ligge og sove når man vil trippe :wink:
Men det kan godt tage noget tid før man rigtig lærer den psychedeliske verden og kende, specielt hvis man har for store forventninger, og jeg snakker af erfaring. Da jeg selv startede med de psychedeliske sager var det også med troen at der bare ville komme en masse flotte farver og underlige ting med det samme næsten. virkeligheden var dog en anden. nød skam mine trips men havde ingen farver eller nogen former for visuals. Først senere har jeg lært at de ikk blot kommer af sig selv, men skal nærmest være fortrolig med den psychedeliske verden først før de vil vise sig, og selv nu får jeg ikke overdrevet med visuals lige meget hvor heroiske doser jeg ellers indtager af forskellige psychedeliske substanser og skal nærmest lede efter dem før de vil vise sig. men mine visuals de udvikler sig gradvist for hvert trip jeg tager, og de bliver kun bedre med tiden :P

Så prøv og skur ned for de store forventninger og tag det stille og rolig :wink:

Medlem

Mindfuck = syrede tanker og tankemylder. Alt hvad der hører til psykedelika.

Jeg har ikke for høje forventninger. Elsker bare den psykiske tilstand, som jeg har indtryk af at svampe kan bringe til en.
Jeg er bevandret i bl.a højdosis lsa forsøg.
Så jeg ved hvad jeg nogenlunde søger (spirituelle/givende eller blot spændende trips.).
Det som undrer mig er at jeg i den sidste dosis var 100% ædru?
Måske det blot var pga overfyldt mave... men jeg tog det i te, netop for at lette optagelsen.
Jeg vil forsøge igen i næste weekend, i en lidt højere dosis.
50% te og 50% sublingualt, på tom mave, i dagslys.
Hvis der evt. er nogle som har oplevet et lign. problem med gennembrud, så kom ud af skabet.
Det skal lige siges at det visuelle kommer i 2. række. Ud over det, så er jeg en af dem som ikke får vilde visuals:'(.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dagslys :lol: Vær hellere lidt træt og udmattet (løb en tur) og tyg dem så grundigt på tom mave, lige før skumring, ude i naturen.

Medlem

Det er nu mere fordi jeg elsker den følelse af lykke som et godt solskinsvejr kan frembringe.
Jeg har aldrig oplevet et mere givende trip end ved højlys dag.
Så, jeg er lidt et dagsmenneske. Inkl. de andre forsøg har været ved skumring, og de var ikke for gode:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så bør du nok skrue forventningerne ned eller øge dosis.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Til trådstarter- Du skriver at du er en af de få, som ikke kan få visuals. Tror du ikke bare at du skal sætte dosen op og så tage dem på engang. Svampetrip giver ikke nødvendigvis mindfuck.

Medlem

Jeg tror at i misforstår mig.

1. Jeg kan godt få visuals, får dem dog ikke i særligt høj grad. Læs evt. mine indlæg.
2. har også tænkt mig at sætte dosis op. Jeg har også brugt ordet "mindfuck" forkert. Det er ikke mindfuck, men "blot" bevidsthedsudvidelse jeg mente.
Og grunden til at jeg overhovedet opretter denne tråd er fordi jeg INGEN ændring følte i min bevidsthed, selvom jeg havde visuals, hvilket ikke giver mening... Ihvertfald ikke udfra mine erfaringer.

Men tak for svarene:)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Funky fungus skrev:
Jeg tror at i misforstår mig.

1. Jeg kan godt få visuals, får dem dog ikke i særligt høj grad. Læs evt. mine indlæg.
2. har også tænkt mig at sætte dosis op. Jeg har også brugt ordet "mindfuck" forkert. Det er ikke mindfuck, men "blot" bevidsthedsudvidelse jeg mente.
Og grunden til at jeg overhovedet opretter denne tråd er fordi jeg INGEN ændring følte i min bevidsthed, selvom jeg havde visuals, hvilket ikke giver mening... Ihvertfald ikke udfra mine erfaringer.

Men tak for svarene:)

Hvis du søger mange visuals så prøv dig med noget PMS, efter jeg har haft et par PMS trips er mine visuals virkelig blevet vilde på svampe ligesom om der er en dør som stod på klem som er blevet flået op :D. Før jeg prøvede PMS var det kun bølgene vægge og loft. Underligt du ikke følte dig anderledes ved 1.5-2.0 g plejer at være mere end rigeligt til at sende mig på rejse. Tom mave og svampe te plejer altid at være 100 % succes.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Vil også forslå dig PMS. Det er så meget mere end svampe, meget mere psykedelisk, synes personligt at svampe er temmelig underlige, uanset sort, det føles ikke rent.

Medlem

Det er sjovt at i nævner visuals, da dette egentligt ikke er hvad jeg søger- dermed ikke sagt at jeg IKKE søger dem :lol:
Men inden jeg springer til PMS vil jeg gerne lige "renses" ud. Mit primære mål med svampene er at få nogle dybe oplevelser.
Jeg har for et/to år tilbage haft en voldsom oplevelse på LSA, som stadig den dag i dag præger mig. Dog kun positivt.
Det er netop denne "spiritualitet" som jeg søger i psykedelika. Og svampe er (ifølge triprapporter m.m ) lige præcis det redskab jeg søger. PMS skulle være en mere ren, non-beruset oplevelse, og jeg vil uden tvivl eksperimentere med det. Jeg ser dog ingen grund til at tvinge psykedelika i mig, blot med den hensigt at se farver. Så hellere tage et skridt af gangen, så man i sidste ende kan være glad for sine valg.
Det som undrede mig var sådan set bare at jeg ikke oplevede en kraftigere påvirkelse ved den dosis?

Kan det have været tolerence?
Jeg har indtaget svampe 3 gange med blot 1 uges mellemrum.

Jeg vil i næste weekend tage endnu en dosis. Denne gang 1 gram sublingualt, og 20 min senere 1 gram i te. Jeg oplevede størst effekt ved mit første forsøg, hvor jeg over en halv time indtog 0,5 gram sublingualt (og nedsvælgning). Men ingen af jer (som har skrevet) er stødt på naturlig tolerence over for psilocybin? Og for god ordens skyld: Jeg er ganske ydmyg og forsigtig med hensyn til psykedelika, og har ikke en "kexebrian" tilgang til rusen. Jeg kan sagtens have uberusede spirituelle oplevelser. Det som slog mig i dette tilfælde var at jeg ingen psykisk påvirkning følte, påtrods af tydelige visuals.
Men det kan selvf. være min træthed/søvndrukkenhed, som overdøvede den psykedeliske virkning :)

Nå, men jeg vil melde tilbage næste weekend.
Endnu en gang tak for svarene.

edit "Flimmer" låst på grund af opfordringen til indtagelse af syntetiske psykedelika.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]