Det er sjovt at i nævner visuals, da dette egentligt ikke er hvad jeg søger- dermed ikke sagt at jeg IKKE søger dem
Men inden jeg springer til PMS vil jeg gerne lige "renses" ud. Mit primære mål med svampene er at få nogle dybe oplevelser.
Jeg har for et/to år tilbage haft en voldsom oplevelse på LSA, som stadig den dag i dag præger mig. Dog kun positivt.
Det er netop denne "spiritualitet" som jeg søger i psykedelika. Og svampe er (ifølge triprapporter m.m ) lige præcis det redskab jeg søger. PMS skulle være en mere ren, non-beruset oplevelse, og jeg vil uden tvivl eksperimentere med det. Jeg ser dog ingen grund til at tvinge psykedelika i mig, blot med den hensigt at se farver. Så hellere tage et skridt af gangen, så man i sidste ende kan være glad for sine valg.
Det som undrede mig var sådan set bare at jeg ikke oplevede en kraftigere påvirkelse ved den dosis?
Kan det have været tolerence?
Jeg har indtaget svampe 3 gange med blot 1 uges mellemrum.
Jeg vil i næste weekend tage endnu en dosis. Denne gang 1 gram sublingualt, og 20 min senere 1 gram i te. Jeg oplevede størst effekt ved mit første forsøg, hvor jeg over en halv time indtog 0,5 gram sublingualt (og nedsvælgning). Men ingen af jer (som har skrevet) er stødt på naturlig tolerence over for psilocybin? Og for god ordens skyld: Jeg er ganske ydmyg og forsigtig med hensyn til psykedelika, og har ikke en "kexebrian" tilgang til rusen. Jeg kan sagtens have uberusede spirituelle oplevelser. Det som slog mig i dette tilfælde var at jeg ingen psykisk påvirkning følte, påtrods af tydelige visuals.
Men det kan selvf. være min træthed/søvndrukkenhed, som overdøvede den psykedeliske virkning
Nå, men jeg vil melde tilbage næste weekend.
Endnu en gang tak for svarene.
edit "Flimmer" låst på grund af opfordringen til indtagelse af syntetiske psykedelika.