Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 09:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey hey, jeg har fået afvide af min Pusher at der afholdes et eller andet slags politisk arrangement her den 1. Maj, hvor folk sidder i kildeparken i Aalborg og ryger ?

Er der nogle som har prøvet det før ? Måske også har hørt om det? Hvis det er synes jeg da det skal tjekkes ud :D

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Uhm... Det skulle vel aldrig være arbejdernes internationale kampdag du tænker på?

Wikipedia: 1. maj
Wikipedia: Arbejdernes internationale kampdag

Har ikke selv været i Kildeparken 1. maj, men nu er Kildeparken generelt et meget dejligt sted at hænge ud når det er solskin, og der sker med garanti noget 1. maj.
Selv tager jeg dog turen over bæltet og tager et smut i Fælledparken istedet.. ;)

Medlem
Brugeravatar

RuneK skrev:
Uhm... Det skulle vel aldrig være arbejdernes internationale kampdag du tænker på?

Wikipedia: 1. maj
Wikipedia: Arbejdernes internationale kampdag

Har ikke selv været i Kildeparken 1. maj, men nu er Kildeparken generelt et meget dejligt sted at hænge ud når det er solskin, og der sker med garanti noget 1. maj.
Selv tager jeg dog turen over bæltet og tager et smut i Fælledparken istedet.. ;)

Jo, det skal nok passe ! Kan bare ikk' se hvorfor folk lige skulle sidde og ryge joints den dag, men ja ja, regner med selv at tage derud så :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Det er sikkert en fri hash demo, ligesom der også plejer at være det 1. maj i fælledparken.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Der var en fra min klasse der ævlede om vi skulle over og drikke bajere i kildeparken efter skole, den 1'ste maj.
Hvis der er joints må du meget gerne sige til hvor :D

Site Webmaster
Brugeravatar

Om Shanti skrev:
Det er sikkert en fri hash demo, ligesom der også plejer at være det 1. maj i fælledparken.

Der er fri hash demo d. 3/5. Se mere om det her http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... &sk=t&sd=a

Der er vel altid massiv druk og røg 1 maj.

Tag og drop alkoholen og kom ud og med de røder faner istedet =)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
Jeg skal i hvert fald derop for der er masivt druk og skal være lam med min bedste veninde :lol:
Men kunne da være nice hvis der også bliver lavet sådan en demostation deroppe :twisted:
God blæser og god ryger herfra og god medvind og god bedring :lol:

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Hva nu det for noget jyde gølj, hehe.. Kom over til øen istædet og tag i fælledparken 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Tag og drop alkoholen og kom ud og med de røder faner istedet =)[/quote]

Word!!!

Jeg synes at det er ærgeligt at 1. maj er blevet degraderet til en "jeg skal være lam" dag. Selvfølgelig skal man hygge sig, men det er først og fremmest en politisk forsamling, man deltager i. Jeg synes man udstiller 'arbejderne' som en flok dovne mennesker, der bare mødes for at drikke sig fulde og ryge sig skæve.

Lam jer en anden dag og brug i stedet 1. maj til at høre på talerne osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
Word!!!

Jeg synes at det er ærgeligt at 1. maj er blevet degraderet til en "jeg skal være lam" dag. Selvfølgelig skal man hygge sig, men det er først og fremmest en politisk forsamling, man deltager i. Jeg synes man udstiller 'arbejderne' som en flok dovne mennesker, der bare mødes for at drikke sig fulde og ryge sig skæve.

Lam jer en anden dag og brug i stedet 1. maj til at høre på talerne osv.

Jeg vil sgu selv bestemme hvordan jeg fejrer den 1. maj. Der er ikke nogen, eller noget, der har patent på dagen - og da slet ikke talere fra Soc Dem eller SF.

Jeg er enig med dig lidt hen ad linjerne, vedrørende, at bevidsthedesniveauet omkring hvad den 1. maj historisk går ud på godt kunne være lidt højere. Det ville være fedt hvis folk på samme tid med de lammede sig :) lige brugte lidt tid på at reflektere over de udnyttedes og undertryktes tilstand i DK og i verden. Måske brugte noget tid på at vende øjnene ud af landt ("Arbejdernes Internationale Kampdag" :))...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Der er fuld knald på kilden 1.maj

Nu er det den 2.maj ha ha

Men der er da alt hvad hjertet kan begære i kilden 1 maj.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Homo Superior skrev:
Det ville være fedt hvis folk på samme tid med de lammede sig :) lige brugte lidt tid på at reflektere over de udnyttedes og undertryktes tilstand i DK og i verden. Måske brugte noget tid på at vende øjnene ud af landt ("Arbejdernes Internationale Kampdag" :))...

Hvorfor ville det være fedt at folk lammer sig på den dag? Det er bare en dårlig undskyldning for at lamme sig i en stor forsamling. Det giver godt nok en herlig fællesskabsfølelse, MEN som sagt- dårlig undskyldning. Drop det og lam dig en anden dag.

Nu er det dog for sent med min prædiken.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
Hvorfor ville det være fedt at folk lammer sig på den dag? Det er bare en dårlig undskyldning for at lamme sig i en stor forsamling. Det giver godt nok en herlig fællesskabsfølelse, MEN som sagt- dårlig undskyldning. Drop det og lam dig en anden dag.

Jeg tror du misforstår mig.

Folk ska' selv bestemme hvordan de vælger at fejre sin 1. maj, man (du) kan ikke bare sætter grænser op for hvad der er "god 1. maj etikette".
Og en dårlig undskyldning? Er "fredag" og "lørdag" ikke også bare en dårlig undskyldning? Hvad med sidste skoledag? Sku' eleverne hellere tilbringe en tilbagetrukken dag, hvor de reflekterer over de færdigheder, de har tilegnet sig, samt hvorledes de personligt har udviklet sig? :P Nej tak! :)

At du føler det højner din solidaritet eller whatever at høre på (forudsigelige) taler, betyder ikke det forholder sig sådan med alle andre.
Jeg må også sige, at jeg langt hellere synes folk skulle bruge dagen som en undskyldning for selv at finde på noget sjovt at lave, noget der kan huske deres medmennesker på at det er 1. maj.
... i stedet for at troppe op foran talerstolen og bræge billigene når deres leder afslutter den sædvanlige smøre - i dagens anledning hældt i 1. maj flasker :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Homo Superior skrev:
Folk ska' selv bestemme hvordan de vælger at fejre sin 1. maj, man (du) kan ikke bare sætter grænser op for hvad der er "god 1. maj etikette".

Ja, folk skal da selv bestemme hvordan de vælger at "fejre" 1. maj, men jeg kan da sagtens ytre, hvad jeg mener folk burde foretage sig på en dag som 1. maj.

Hvis det blev et modefænomen/ungdomsfest at drikke sig lam til hvert et folketingsvalg, ville jeg også mene, at det var latterligt og moralsk forkasteligt, DA DAGEN HAR ET ANDET FORMÅL END AT LAMME SIG! Det ville være en latterliggørelse af demokratiet blah blah blah.... Det kan ikke være så svært at fatte min pointe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]