Journaliststuderende skrev:
Jeg vil stadig mene, at det er paranoidt, at der bliver advaret imod at svare på spørgeskemaet, fordi jeres IP og andre informationer om jer kan blive logget. Jeg spørger jer jo netop, om i har gjort noget lovligt.
Har /duI haft nogle oplevelser, jeg ikke kender til, som gør denne 'paranoia' til begundet mistillid, så indvi mig da endelig.
Og jeg kalder ikke JER for paranoide (jeg går ud fra brugerne af Psychedelia.dk er en rimeligt heterogen gruppe), men én bruger, som advarer andre om at deltage i rundspørgen på et forkert grundlag.
Hvorfor lavede du så ikke bare en poll her på kanalen istedet?
Jeg har ikke svaret på dit skema, og mener det er korrekt at advare mod den slags. Ikke kun pga eventuelle ip-adresser, men mere fordi jeg ikke ønsker at hjælpe eventuelle narko-modstandere med at indsamle/høste information der potentielt ka' mis-bruges til at gøre livet hårdere for narko-brugere.
Du si'r selv din historie
måske ka' risikere at blive solgt og komme i aviser eller tv, og så ska' man vist ikke være den store raket-forsker for at ku' regne ud hvad det nok vil føre til:
Avisen 'vi overdriver aldrig' skrev:
Stort antal universitets-studerende bruger narko ifølge ny undersøgelse
---Læs historien på side 9---
En Uvildig undersøgelse, der netop er lavet, viser at et stort antal studerende på københavn's universitet mis-bruger narko på dagligt plan.
Lærerne er rystede over tallet og står totalt Uforstående overfor opdagelsen.
Rektor udtaler: "Noget må gøres"
Regeringen ta'r problemet meget alvorligt og lover de straks vil gå igang med udkastet til nyt lov-forslag der ska' dæmme op for det voldsomme problem, blaa ved at sænke afgiften på Ukrudts-middel mod kaktus-planter.
DF si'r et sådan tiltag langt fra er nok, men at kursen må strammes væsentligt yderligere, og foreslår at studerende der har kaktus-frø på sig, om der så blot er tale om 1 enkelt flad-trykt frø under sålen (en ide de har fået fra dubai, der har helte-status blandt narko-modstandere), bli'r idømt strenge åre-lange fængsels-straffe uden mulighed for prøve-løsladelse.
Et medlem udtaler at man endog måske burde overveje døds-straf for denne type meget alvorlige og menneske-fornedrende forbrydelses-type.
"De stakkels studerende ved jo ikke hvor alvorligt et stof de håndterer, så folketinget må naturligvis hjælpe dem og gribe ind ved at fængsle dem", som medlemmet udtaler til deres udsendte.
Endvidere si'r tals-manden for en stor supermarkeds-kæde at de straks vil fjerne alle kaktus-frø fra hylderne for at imødekomme de studerende's eventuelle efterspørgsel nu hvor sagen har været belyst grundigt i medierne.
"Vi sælger kun et par frø om året", udtaler tals-manden, "men vil naturligvis ikke være narko-distributør i sådan et voldsomt omfang"
På gaden spurgte vi nogle tilfældige danskere om deres mening, og folk var både rystede og forargede over at universiteterne ligefrem var narko-centraler.
"Ta' deres SU fra dem", sagde en, "De sku' spærres inde eller deporteres til deres egne lande", sagde en anden, "Der burde være daglige urin-tests og check-points ved indgangen, med sniffer-hunde og 'full-naked-body-search' (også i rektum)", sagde en tredje.
Forargelsen blandt danskerne var ikke til at ta' fejl af, i forbindelse med dette nationale problem af hidtil Uset omfang, der nu er dokumenteret videnskabeligt gennem denne undersøgelse, ka' deres udsendte sandfærdigt berette.
Det var "vi overdriver aldrig" nyhederne. Og nu stiller vi om til sporten hvor det ka' fortælles at frankrig vil sætte doping-syndere i fængsel på bekostning af at ned-prioritere volds-handlinger. Det er jo den verden vi narko-modstandere ønsker. Ordnung muss sein.
Ta'r jeg fejl?
Er det ikke også flabet at gemme sig bag et pseudonym og alligevel mene, at man kan tillade sig at kalde andre for 'arrogante narhoveder'? Og, nå ja, sabotere deres arbejde?
Wow, det er vist første gang vi er blevet beskyldt for at ha' saboteret journalistisk arbejde

Ved du hvad, jeg tror i medier
selv har saboteret jeres tro-værdighed.
Såså, rolig nu mester, det skal nok gå alt sammen.
Jeg er et menneske ligesom dig og reagerer, når jeg bliver tirret. Og ligesåvel som du ikke vil finde dig i at blive til- eller omtalt på en bestemt måde, fordi du, formentligt, er bruger af ikke-samfunds-accepterede beruselsesmidler, vil jeg ikke finde mig i at blive til- eller omtalt på en bestemt måde, fordi jeg kalder mig journalist.
Såså, rolig nu mester, det skal nok gå alt sammen, du er ikke den første journalist der er blevet ophidset af narko. Her er lidt hjælp jeg, helt gratis, har fundet frem til dig:
Online Anger Management Course (det koster kun 45 dollars, og du ka' begynde i dag

)
Og flabet er at økonomisk skade andre?
Ved du hvad der er flabet? Det er når medier og politikere kører hetz på narko og narko-brugere.
Hvis du er bare nogenlunde vel-orienteret i det danske medie-billede, så vil du ikke ku' undgå at vide at historierne om narko meget ofte er vinklet Unuanceret og helt grotesk ude af proportioner med sandheden.
Og hvor er du med dunner-talen imod den slags journalistik? Hvor er du når
vi ska' forsvares mod den skade medierne og politikerne's hetz mod os er skyld i?
Et er vi ska' finde os i at de medier vi tvinges til at betale licens til fører Ukritisk hetz imod os med Unuancerede og til tider endda direkte løgn-agtige propagandistiske historier, men at vi nu også ska' finde os i at blive beskyldt for at være årsag til din økonomiske ruin????