Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hey.

Er det farligt at intage disse to stoffer på samme tid?
Nogen der har prøvet det?
Giver det en god virkning?

Junior medlem

Geografisk sted: Haderslev
Det er fandeme godt nok en dum blanding!
God fornøjelse med det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Svinet skrev:
God fornøjelse med det.

Hvad er det for noget bullshit at skrive?

Du skriver det er en dum blanding, fint nok! ,- og så siger du god fornøjelse.. Så har jeg jo også lyst til at tage den!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Svinet skrev:
God fornøjelse med det.
hvad f..... er det du laver?
han spørger om en ting og så er du pludselig helt sikker på at han vil tage det ? de fleste inklusiv mig selv herinde spørger vidst for at finde ud af om det er ting man skal gøre eller ej. kan nemt ske du bare spørger for at se om folk syntes du er sej eller et fjols når du indtager de forskellige ting. men er ret sikker på at trådstarteren har en lidt dybere menning med at spørge!

og til dig T desværre jeg ved ikke rigtig noget om det. sorry for jeg fylder dit topic med sådan noget her. men kunne godt nok ikke holde ud at se et fjols skrive sådan.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Altså, hvis du kombinerer disse to benzoer opstår der er jo en synergisme, og hvis du ikke et vandt til benzodiazepiner, kan det let blive en af de der uheldige ture, hvor du vågner uden at ane hvad du har foretaget dig...

Har før prøvet at kombinere forskelige benzoer, men vil bestemt ikke opfordre til det... Hold dine doser lave, hvis du beslutter dig for at friste skæbnen og lad være med at have flere piller ved dig, for så ender det pludseligt galt hvis du kan redosere...

Junior medlem

Geografisk sted: Haderslev
extanor skrev:
Svinet skrev:
God fornøjelse med det.
han spørger om en ting og så er du pludselig helt sikker på at han vil tage det ? de fleste inklusiv mig selv herinde spørger vidst for at finde ud af om det er ting man skal gøre eller ej. kan nemt ske du bare spørger for at se om folk syntes du er sej eller et fjols når du indtager de forskellige ting. men er ret sikker på at trådstarteren har en lidt dybere menning med at spørge!

og til dig T desværre jeg ved ikke rigtig noget om det. sorry for jeg fylder dit topic med sådan noget her. men kunne godt nok ikke holde ud at se et fjols skrive sådan.

Det var da et idiotisk svar. 2 Benzoer på én gang bliver man dobbeltdum af, almen viden.

Hvis det at jeg skriver 'god fornøjelse' giver dig lyst til at prøve en blanding, gør det dig dummere end gennemsnittet. Min udtalelse 'god fornøjelse' er det jeg selv kalder en humoristist kommentar, jeg havde ikke regnet med at støde dig så meget, at du må stampe hårdt og forarget i gulvet.

Uddybbelse:
Jeg har prøvet begge stoffer. De færreste kan huske noget efter at have indtaget bare ét af stofferne. Vink farvel til selvkontrol og dine hæmninger hvis du tager begge stoffer på én gang. Hvorfor den kombination af stoffer overhovedet er interessant, forstår jeg ikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Svinet skrev:
Det var da et idiotisk svar. 2 Benzoer på én gang bliver man dobbeltdum af, almen viden.

Det er tydeligvis ikke almen viden for spørger, og det ville have klædt dig rigtig godt, hvis du havde vedlagt en forklaring med dit oprindelige indlæg. Det ville have forøget folks viden øjeblikkeligt. Du endte jo alligevel med at komme med forklaringen - blot er tråden nu svinet til at alt muligt fnidder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vil godt lige volsomt påpege en ting med benzoer!,- Det har altså virkelig seriøst noget med dosen at gøre om man kan huske noget eller ej!

Man kan da sagtens hygge sig og chille på 2 rohypnoler for eksempel..

Og grunden til jeg spurgte var da fordi jeg ikke vidste om det ville give en extra afslappet effekt, eller om det bare ville sige knald i låget godnat.. Har aldrig snakket med nogen der har prøvet den kombination eller hørt om det, så derfor spurgte jeg :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvis jeg bare spiser 1 rohybnol, så vågner jeg dagen efter og aner ikke hvad jeg har lavet, så det er ikke lige alle der skal lege med så stærke benzo'er.... Personligt holder jeg mig til Alprazolam og Diazepam. Det er meget lettere at kontrolere... Rivotriler bliver man også underlig blæst af....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Svinet skrev:
extanor skrev:
Svinet skrev:
God fornøjelse med det.

Hvis det at jeg skriver 'god fornøjelse' giver dig lyst til at prøve en blanding, gør det dig dummere end gennemsnittet. Min udtalelse 'god fornøjelse' er det jeg selv kalder en humoristist kommentar, jeg havde ikke regnet med at støde dig så meget, at du må stampe hårdt og forarget i gulvet.

Uddybbelse:
Jeg har prøvet begge stoffer. De færreste kan huske noget efter at have indtaget bare ét af stofferne. Vink farvel til selvkontrol og dine hæmninger hvis du tager begge stoffer på én gang. Hvorfor den kombination af stoffer overhovedet er interessant, forstår jeg ikke.
ALM VIDEN ?? håber satme godt nok at en moderator giver dig mindst en advarsel! det du har gang i lige nu er jo at stå og sige at trådstarteren er dum fordi han ikke vidste det. jeg vidste det da heller ikke ? og tror jeg kan finde mange der ikke ved det. prøv at tal med respekt til og om folk. dit navn passer godt nok godt til dig.!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

extanor skrev:
ALM VIDEN ?? håber satme godt nok at en moderator giver dig mindst en advarsel! det du har gang i lige nu er jo at stå og sige at trådstarteren er dum fordi han ikke vidste det. jeg vidste det da heller ikke ? og tror jeg kan finde mange der ikke ved det. prøv at tal med respekt til og om folk. dit navn passer godt nok godt til dig.!

Slap da af mand.
Ska' han ha' en advarsel for at insinuere, at trådstarteren er dum, og at det er et dumt spørgsmål? Come on, så sku' der uddeles fem advarsler om dagen, her på boardet...

Og jeg er da egentlig enig med Svinet i, at det ikke bør kræve specielt meget generel viden om stoffer, depressanter og benzoer, for at kunne regne ud, at to forskellige benzoer på en gang nødvindigvis sparker dobbelt så hårdt - det sgu da logisk.
Men udover at jeg tror de fleste selv kan komme frem til den konklusion, synes jeg selvfølgelig det er fint, at tråden her bli'r oprettet. Hvis man er i tvivl om noget, ja så ka' man jo spørge.

Og på falderebet, så er det da ironisk, at du snakker om at snakke pænt til andre: "hvad f..... er det du laver?" - "kan nemt ske du bare spørger for at se om folk syntes du er sej eller et fjols når du indtager de forskellige ting." - "kunne godt nok ikke holde ud at se et fjols skrive sådan.".
Du overreagerer da selv for vildt.

Come on.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Og så er den atomkrig vist udkæmpet ///LÅst///

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]