extanor skrev:
ALM VIDEN ?? håber satme godt nok at en moderator giver dig mindst en advarsel! det du har gang i lige nu er jo at stå og sige at trådstarteren er dum fordi han ikke vidste det. jeg vidste det da heller ikke ? og tror jeg kan finde mange der ikke ved det. prøv at tal med respekt til og om folk. dit navn passer godt nok godt til dig.!
Slap da af mand.
Ska' han ha' en advarsel for at insinuere, at trådstarteren er dum, og at det er et dumt spørgsmål? Come on, så sku' der uddeles fem advarsler om dagen, her på boardet...
Og jeg er da egentlig enig med Svinet i, at det ikke bør kræve specielt meget generel viden om stoffer, depressanter og benzoer, for at kunne regne ud, at to forskellige benzoer på en gang nødvindigvis sparker dobbelt så hårdt - det sgu da logisk.
Men udover at jeg tror de fleste selv kan komme frem til den konklusion, synes jeg selvfølgelig det er fint, at tråden her bli'r oprettet. Hvis man er i tvivl om noget, ja så ka' man jo spørge.
Og på falderebet, så er det da ironisk, at du snakker om at snakke pænt til andre: "hvad f..... er det du laver?" - "kan nemt ske du bare spørger for at se om folk syntes du er sej eller et fjols når du indtager de forskellige ting." - "kunne godt nok ikke holde ud at se et fjols skrive sådan.".
Du overreagerer da selv for vildt.
Come on.