Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Mephedrone eller Ethyl-Cathinone - Hvad ville du vælge?
Mephedrone 51%  51%  [ 31 ]
Ethyl-Cathinone 49%  49%  [ 30 ]
Afgivne stemmer : 61
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Cooker skrev:
Citat:
Et par dage efter skyllede jeg resten af grammet ud i vasken.

Så må det da virkelig være et lortestof..

Ja sådan tænker jeg egentlig også, selvom der er mange der har snakket godt om det. Godt nok som en booster til det psykedeliske.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
IMO er ehtyl-cat ikke et lorte stof. Det er meget stille og roligt hvis det tages uden andre stoffer, og i små doser.

Jeg fik et dejlig rus, men ikke rigtig den store virkning. Tog streger omkring 50-60mg, og det var uden alkohol.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
FlæmMing skrev:
IMO er ehtyl-cat ikke et lorte stof. Det er meget stille og roligt hvis det tages uden andre stoffer, og i små doser.

Jeg fik et dejlig rus, men ikke rigtig den store virkning. Tog streger omkring 50-60mg, og det var uden alkohol.

Når du siger du tog streger, hvor mange streger er det så á 50-60 mg?

Egentlig bare for at høre hvor meget folk de tager af dette stof, for at opnå den ønskede virkning.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cooker skrev:
FlæmMing skrev:

Egentlig bare for at høre hvor meget folk de tager af dette stof, for at opnå den ønskede virkning.

De første par streger jeg tog var en en 30-35, det fik jeg intet ud af.

Men efter at havde taget en 3-4 små streger på en 30-35mg, så besluttede jeg mig for at prøve en på 50, og der fik jeg "instant rus" ingen vil rus eller noget. Næsten kun "ruhset". Dog følte jeg mig lidt selvsikker bagefter og havde lidt lyst til at snakke. Jeg synes dog at rusen hurtigt gik over. Så tog redosering når jeg ikke rigtig kunne mærke så meget af "rushet"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cooker skrev:
FlæmMing skrev:

De første par streger jeg tog var en en 30-35, det fik jeg intet ud af.

Men efter at havde taget en 3-4 små streger på en 30-35mg, så besluttede jeg mig for at prøve en på 50, og der fik jeg "instant rus" ingen vil rus eller noget. Næsten kun "ruhset". Dog følte jeg mig lidt selvsikker bagefter og havde lidt lyst til at snakke. Jeg synes dog at rusen hurtigt gik over. Så tog redosering når jeg ikke rigtig kunne mærke så meget af "rushet"

Men ellers fik jeg taget nogle streger igennem aftenen dog aldrig doser over 65mg. Men omkring en 50-65mg var nok for mig til at jeg kunne mærke det rush, og det var faktisk også det jeg havde håbet på.

Mit første forsøg med Ehtyl-Cat var bestemt eller noget noget at råbe hurra for. Men når man liger lærer det lidt at kende man kan godt nude rusen.
Det er jo så smag og behag hvad man kan lide.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg har prøvet både ethyl-cathinon, mephedronogmethylon og foretrækker helt klart e-cat'en, som IMO giver en rigtig lækker cokeagtig rus. Pas dog på med din telefon under indflydelse af stoffet, da jeg kom til at sende nogen ret pinlige sms'er og emails.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Syn|tese skrev:
Jeg har prøvet både ethyl-cathinon, mephedronogmethylon og foretrækker helt klart e-cat'en, som IMO giver en rigtig lækker cokeagtig rus. Pas dog på med din telefon under indflydelse af stoffet, da jeg kom til at sende nogen ret pinlige sms'er og emails.

Hehe, det tror jeg ikke bare er under påvirkning af E-cat'en, men bare generelt stoffer? :D

Junior medlem

Har kun prøvet mephedron... Synes det er fedt, men føj for helvede en smag det giver i halsen! :shock: ligesom når man har den sure smag i halsen efter man har kastet op. Det har nogenlunde den samme virkning som ecstacy piller, men jeg holder mig fra det fra nu af, da man jo ikke ved om det er farligt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]