Cooker skrev:
FlæmMing skrev:
IMO er ehtyl-cat ikke et lorte stof. Det er meget stille og roligt hvis det tages uden andre stoffer, og i små doser.
Jeg fik et dejlig rus, men ikke rigtig den store virkning. Tog streger omkring 50-60mg, og det var uden alkohol.
Når du siger du tog streg
er, hvor mange streger er det så á 50-60 mg?
Egentlig bare for at høre hvor meget folk de tager af dette stof, for at opnå den ønskede virkning.
De første par streger jeg tog var en en 30-35, det fik jeg intet ud af.
Men efter at havde taget en 3-4 små streger på en 30-35mg, så besluttede jeg mig for at prøve en på 50, og der fik jeg "instant rus" ingen vil rus eller noget. Næsten kun "ruhset". Dog følte jeg mig lidt selvsikker bagefter og havde lidt lyst til at snakke. Jeg synes dog at rusen hurtigt gik over. Så tog redosering når jeg ikke rigtig kunne mærke så meget af "rushet"
Men ellers fik jeg taget nogle streger igennem aftenen dog aldrig doser over 65mg. Men omkring en 50-65mg var nok for mig til at jeg kunne mærke det rush, og det var faktisk også det jeg havde håbet på.
Mit første forsøg med Ehtyl-Cat var bestemt eller noget noget at råbe hurra for. Men når man liger lærer det lidt at kende man kan godt nude rusen.
Det er jo så smag og behag hvad man kan lide.