Atratus skrev:
Tak det glæder mig at i kan lide det!
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Det eneste der mangler er IMO noget "production value" ... produktionen er ikke helt "klar" nok hvis du forstår hvad jeg mener.
Måske. Med ordet klar mener du så klar, som i færdigt, eller klar som i klar væske, glas eller krystal -klar? Hvis det er det sidste så er det noget jeg altid kommer til. Jeg kalder det for "genert" eller et "tibageholdent" mix.

Det er ikke så meget action/lyd i mellemtonen/høj mellemtone. Det hele kunne måske godt være en smule mere fremme i "pappet".
Jeg synes du skal fortsætte stilen, elsker den måde at gøre lyden "mørkere" men samtidigt tilbagelænet på, med flere detaljer i den dybere ende af toneskalaen end ellers... Jeg kalder det "subsonic"

Hvis du har nogle gode kunstnere der praktiserer den stil på hånden, må du i øvrigt meget gerne nævne dem, det er længe siden jeg har hørt noget i den stil...
Synes til gengæld stereobalancen vælter ret meget i dit mix, det er som om der sker meget mere i den vestre højttaler end den højre...?
Ellers et rigtigt lækkert nummer, synes generelt at alt hvad du har lagt op af musik her på psy har været kræs i mine ører, dog virker det til at du har en tendens til at stoppe når du har nået 3/4 af arbejdet, og aldrig helt afslutte et nummer. Har jeg ret?
Hvis du udgav en cd ville jeg købe den...