Mit svar kommer lidt sent fordi jeg har holdt en ufrivillig pause fra foraet.
Ligesom dig har jeg også oplevet stød i hjernen i forbindelse med lsa-indtagelse. Noget som blev ved at komme igen flere uger efter selve trippet (som i øvrigt var noget bæ), især når jeg røg hash og når jeg skulle sove.
Jeg har ikke rent fysisk drejet mine øjne rundt når det er sket, men synes mere at det var "det indre billede" der drejede alt for hurtigt rundt, som om man ikke kunne styre det. Det gav li'ssom et lille sæt i hjernen (nogle gange ned gennem kroppen tror jeg).
Da jeg oplevede disse symptomer var jeg ligesom dig bange for hvad det var, men efter at have gransket situationen til bunds kom jeg til den konklusion at ubehaget var stressrelateret. Som om kroppen og hjernen var spændt og ventede på et eller andet, hvilket måske også passer meget godt sammen med det faktum at vi begge er blevet injured ved et trip uden egentlig kulmination. Siden at har jeg prøvet at sove bedre igennem, spise godt og regelmæssigt, ryge og drikke mindre, få mere orden i mine ting etc.
Siden da har jeg taget lsa uden ubehag, og stødne forsvandt med det samme.
Nå, men det korte af det lange er: ryger man ofte hash, og tripper man hårde stoffer en gang imellem er det vigtigt at have en ellers rimelig sund livsstil ellers får man sgu stød i hjernen gør man.
Hvis du søgte svar på dit spørgsmål i mit sinds dunkleste mørke, ville du desuden også finde en frygt for at vores extraction-project
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=21110 kan have haft noget med sagen. Der er både denatureret ethanol (for mit vedkommende i hvert fald) og rensebenzin involveret. Måske var benzinen ikke fordampet fuldstændigt da man brugte frøene; måske fordampede ethanolen ikke helt fra ekstraktet, eller noget i den stil :twisted: .
Selv har jeg passet godt på at sådanne ting ikke gik galt, men før jeg har fået en bekræftelse af ekstraktionsmetodens ufarlighed fra én der ved lidt om kemiske processer og what not, tror jeg bare jeg holder mig til "knus- og- drop" metoden med de smerter der følger med.
ciao